استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

۳۴۳۰۲۳ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- جذب ۸ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: طی ۶ ماه آتی حدود ۸ هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه خواهند شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۴۳٬۰۲۳ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

  • Z
    Z
    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۳۰
    آذرماه هم آزمون آموزش پرورش هست دوباره هرکی دوست داره رشتشو مبخان از الان بخونه کاش رشته مدیریت صنعتی هم برمیداشت😐
    • ت
      تیاناز
      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۳
      عزیزم دفترچه ش اومده؟؟
      • Z
        Z
        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۸
        نه خبرش رو گفتن
      • ش
        شنل قرمزی💫👑🎀🎉
        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۳
        هوووووف کی نای درس خوندن داره دیگه🤕🤕
        • 🌱
          🌱کارشناس امور بیمه ای 🌿
          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۳
          برای چه شغل هایی؟ آموزگاری یا مربی پرورشی و اینا..؟
          • Z
            Z
            ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۹
            فقط تو اخبار گفت آزمون هست نمی‌دونم برای چه بود
            • 🌱
              🌱کارشناس امور بیمه ای 🌿
              ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۸
              ممنون باشه متوجه شدم.
        • ش
          شهرستان آمل .کارشناس امور بیمه
          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۰۲
          دوستان مگه امور بیمه امتیاز کرونا بهش تعلق میگره ؟؟؟!!!!!!
          • Z
            Z
            ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۵
            میگن تاببینم چ‌میشه☺️😑
            • ش
              شهرستان آمل .کارشناس امور بیمه
              ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۳
              میگن فقط برای بخش درمان بوده که .... چه منبع ای گفته امتیاز کرونا برای امور بیمه است؟؟
              • ف
                فریناز
                ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۹
                بعیده. چرا؟ چون من آزمون بهداشت هم که شرکت کردم همین صحبتا بود که به اداری
                • ف
                  فریناز
                  ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
                  به اداری هم تعلق میگیره. من برای کارشناس امور آموزش شرکت کرده بودم که بخش اداریه با ظرفیت یک نفر. محل خدمت این کد شغلی، بیمارستانی بود تو شهر ما که زمان کرونا از مراکز اصلی پذیرش کرونا بود. نتایج ک اومد نمره من که آزمون رو خیلی بد داده بودم و واسم خیلی سخت بود با نمره آخرین فرد قبول شده، حدود ده نمره اختلاف داشت. نمره آخرین فرد 32 بود برای جای تک ظرفیتی که خیلی کمه! حالا فرض کنید امتیاز فرزند و تاهل هم داشته، احتمالا اگر امتیاز کرونا هم گرفته باشه پاسخنامه ش رو سفید داده! پس امتیاز کرونا ب اداری نداده بودن.
            • ن
              نرگس
              ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۰۰
              با ازدواج در شهر غریب شاید موقعیت اجتماعی خوب گیرتون بیاد ولی ارزش دوری از خانواده و بستگان رو نداره. قدر پدر و مادرهاتون رو بدونید وقتی ک دور باشید و ی دفعه از دستشون بدید اون وقته ک خودتون رو بخاطر اینکه ازشون دور بودید سرزنش میکنید بعضی چیزا وقتی از دستشون بدید اصلا قابل جبران نیست
              • ت
                تجدید نظر دوم
                ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۲
                صحبت های شما درسته دوری و غریبی خیلی سخته اما اجازه بدید بگم باهاش مخالفم.اگر کسی باشه که با تغیر مکان زندگیش اینده و موفقیتش تغییر کنه،چرا که نه!به روحیات فرد و شدت وابستگی هم بستگی داره.ادما متفاوتن.با احترام🌹
                • ز
                  زری
                  ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۶
                  من هم با شما موافقم.خیلیا رفتن شهر غریب پیشرفت کردن.توی شهر خود آدم وقتی شرایط استخدامی نباشه آدم مجبوره که شهر دیگه بزنه.اتفاقا خانواده هم خوشحال میشن از قبولی.
                  بله دقیقا بستگی به شدت وابستگی هم داره.
                  من توی همین شهر خودم پدرمو از دست دادم ولی لحظه مرگش کنارش نبودم چون دوره کرونا بود و بیمارستان بود.نذاشتن ببینیمش.پس فرقی نداره.ممکنه توی شهر خودتم باشی ولی لحظه ای که پدر یا مادرت فوت کنن تو کنارشون نباشی.
                  غصه خوردن هم هیچ فایده ای نداره.
                  • ن
                    نرگس
                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴
                    ان شاء الله ک هرکسی دوست داره تهران زندگی کنه براش جور بشه بیاد ولی 90 درصد کسانی ک برای کار دولتی تهران اومدن پشیمون هستن. البته منظورم با حقوق دولتی وگرنه شغل آزاد ک بخور بخوره و کی ب کیه. ما هم اوایلش خیلی شاد و مسرور از اومدن بودیم و با دید پیشرفت اومدیم ولی با تولد فرزند و افزایش مخارج کمرت خم میشه. وقتی ک نمیتونی برای بچه ات خرج کنی و مجبوری فقط برای اجاره خونه و نیازهای اولیه بدویید باور کنید همون کارها رو تو شهرستان با بهترین کیفیت میتونید داشته باشید.دوست عزیز شما اگر شاغل باشید و فرزند داشته باشید فک کردین بچه تون رو دست کی میخواین بسپارید؟ تا حالا ترافیک و روزهای پراز آلودگی تهران رو لمس نکردین مخصوصا ک محل کارت و محل زندگیت اگر از هم دور باشه. گاهی اوقات بخاطر طرح ترافیک تو نمیتونی ماشین ببری و مجبوری با اتوبوس و مترو بری. اینا رو ک میگم تجربه دوستام هست. من سال 95 ارشد گرفتم بهترین رشته ای ک بازار کار خوبی داره ولی بخاطر بچه هام نمیشد سرکار برم و تازه ک بچه هام بزرگ شدن ناچارا مجبورم برای کمک خرج زندگیم کار پیدا کنم. اینم بگم من جایی دیگه مصاحبه رفتم و موقعیتش از تامین هم بهتره ولی چون تامین به محل زندگیم نزدیکتره شرکت کردم. گاهی اوقات ارگانی ک برای استخدام انتخاب می‌کنید به هیچ وجه نمی‌تونید در اون محل خونه اجاره کنید و مجبورید دورتر خونه بگیرید. اینجا برای ساعت 8 سر کار رفتن باید قبل از ساعت 7 از خونه بیرون بزنید وگرنه تو ترافیک گیر میکنید و ی مسیر ربع ساعته رو شاید تا یه ساعتم هم نتونید برید. عزیزم تهران برای آقایان مجرد مناسب‌تر چون به هرحال با موتوری میتونن کارشون رو راه بندازن ولی من اصلا برای خانم مجرد توصیه نمیکنم.
                    • ز
                      زری
                      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
                      شما شرایط باهاتون جور نبوده متاسفانه.
                      اتفاقا خانم مجرد میشناسم که به تازگی اومده تهران.قوه قضاییه هم قبول شده و کارمنده.
                      منطقه هفت تیر.بهترین خوابگاه نصیبش شده و تا محل کارش یک ربع فاصله داره.و نه به ترافیک میخوره نه مترو قراره سوار شه.
                      حقوق و مزایاشم مناسب مناسبه.
                      حالا شاید بعضیا بگن خوابگاه هم شد محل زندگی؟!
                      درسته که خوابگاه خونه خود آدم نمیشه اما برای شروع خیلی خوبه.مخصوصا اگر نزدیک محل کارت باشه و از محیط و شرایطشم راضی باشی.
                      • ص
                        صادق
                        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
                        خواهر من داره میگه برای زندگی شما میگی خوابگاه ؟؟! داره از بچه و زندگی حرف میزنه تو خوابگاه میشه زندگی کرد و بچه دار شد ؟ اگر برای کار دولتی میخواید بیایید تهران بزرگترین اشتباه رو می کنید
                        • 🌱
                          🌱کارشناس امور بیمه ای 🌿
                          ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۰
                          همه کسانی که میرن شهر غریب فقط تهران نمیرن.
                          خیلی ها تو کشور فقط یک شهر هست که رشته شون رو بر میداره همون شهر رو انتخاب کردن.
                    • ن
                      نرگس
                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۶
                      ان شاء الله هرکی به شغل نیاز داره قبول بشه. دوستان من مستاجر و بدجور ب کار نیاز دارم برام دعا کنید. یه چیزی دلسوزانه بهتون میگم من ساکن تهرانم و خیلی دوست دارم شهر خودم برای استخدامی شرکت کنم ولی به خاطر شغل همسرم مجبورم تهران استخدامی شرکت کنم چون امکان انتقالی نداره. بخدا قسم زندگی در تهران و شغل دولتی جز عقب افتادن چیزی در پی نداره. اگر هم خانم مجرد باشید ارزش اومدن ب تهران نداره در شهر یا استان خودتون استخدام بشین خیلی بهتره، از قدیم گفتن صدای دهل از دور خوش هست واصلا زندگی در تهران رو راحت فرض نکنید خواهش میکنم تو انتخاب هاتون دقت کنید. من 8 ساله ساکن تهرانم و با حقوق کارمندی هیچ پس اندازی ندارم.
                      • Z
                        Z
                        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۵
                        آره عزیزم حرفت کاملا درسته ما که تهران هیچ وقت شرکت نخواهیم کرد حالا قبول بشیم یا نشیم چون تو شهر خودمون با نصف حقوق کارمندی هم میشه زندگی کرد ولی تهران فقط باید کار کنی کرایه خونه بدی اصلا نمیشه با حقوق کارمندی اونجا زندگی کرد
                        • ش
                          شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۷
                          ما باالجبار تهران رو زدیم شهر ما یا نمیخواد یا اگه خواسته تعداد خیلی کمی میخواد متاسفانه
                        • N
                          NEDA
                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱
                          بچه ها بارون بند اومده ولی هوا هوای دوچرخه سواری تو پیسته🚲
                          • Z
                            Z
                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۱
                            دقیقا هوا عالی هست ما برنامه ریختیم فردا شب خانوادگی خواهر برادرا بریم خونه باغ شب بیداری بیخیال آزمونها 😂😂😂
                            • ش
                              شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                              ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۳
                              خوش بگذره😍
                            • Z
                              Z
                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۵
                              ولی فارس یکم سرد شده چند روز پیش کولر میزدن بعضی ها امشب بخاری باز کردن 😂
                              • N
                                NEDA
                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰
                                نه دیگه بوشهر الان خنکه ما در و پنجره رو باز میزاریم خنک میشیم🥶
                                • Z
                                  Z
                                  ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۶
                                  خوش بگذره🥰
                                  • ش
                                    شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۴
                                    خوش بگذره😍
                                  • ب
                                    ب
                                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۳۱
                                    شیرازیا همیشه اخر هفته میرن باغ 😅
                                    • Z
                                      Z
                                      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۴
                                      دقیقا 🤣
                                  • ش
                                    شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵
                                    خیلی کیف میده
                                    • د
                                      دوستان
                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۷
                                      به به
                                      • ر
                                        روشنا
                                        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۸
                                        دوچرخه نداریم
                                      • ش
                                        شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱
                                        به کاربر محمد میگم شما رو کسی گردن نگرفت ببرتون تور جهانگردی پرواز با کشتی😀
                                        • N
                                          NEDA
                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۰
                                          شنل فقط کافیه 10 تا کامنت دیگه بزاری چراغ چهارمت هم روشن میشه😅 نهایت سعیتو بکن💪
                                          • ش
                                            شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۷
                                            😂😂
                                        • ش
                                          شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۹
                                          به کاربر فاطمه عزیزم مشکلت حل شد؟؟
                                          • ز
                                            زری
                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶
                                            دوستان روزاتونو چطوری میگذرونید؟
                                            من منتظر جواب مصاحبه ارگان دیگه ای هستم همش امروز و فردا میکنن.
                                            تامین هم که فعلا خبری ازش نیست.
                                            دوس دارم برای آزمونهای پیش رو بخونم یا برم سرکار یه کاری موقتا.
                                            اما نمیدونم واقعا چیکار کنم🤕🤕🤕
                                            • ت
                                              تجدید نظر دوم
                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴
                                              روزامون خیلی مسخره ست.بلاتکلیفی بده.ادم قبول نشه خ راحت تره تااینکه بخاد منتظر تجدیدنظرباشه
                                              • ش
                                                شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
                                                پناه بر خدا اینجوری نگید.. سلامتی خیلی مهمه بگو الهی شکر ک سالمم... انشالله نتایج بیاد هر کی تلاشی کرده خدا بی نتیجه نمیزارش
                                                • ت
                                                  تجدید نظر دوم
                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱
                                                  بله درسته خدایاشکرت.انشالله.
                                                • ز
                                                  زری
                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸
                                                  شما منتظر تجدید نظر چی هستین؟
                                                  • ت
                                                    تجدید نظر دوم
                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۹
                                                    گزینشه اموزش و پرورش🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
                                                  • S
                                                    Sara
                                                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۰
                                                    میدونم چی میگی این بیکاریه ام خیلییی سخته ولی ایشالا که تا ماه دیگه تکلیفمون مشخص شده به آینده فکر کن🥲
                                                    • ز
                                                      زری
                                                      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
                                                      ممنون عزیزم.واقعا سردرگمم.نتایج این آزمونها هم خیلی دیر میاد آدم فقط باید استرس بکشه و غصه بخوره.
                                                      آره واقعا سخته برای منی که قبلا یرکار بودم و بیا و برویی داشتم.الان خونه نشینی اذیتم میکنه واقعا.😢
                                                  • Z
                                                    Z
                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
                                                    بنظر من تا جوابها بیان یکم برای خودت بگرد ب هیچی فکر نکن زندگی دو روزه همش نباید با استرس سپری بشه 😐
                                                    • ز
                                                      زری
                                                      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
                                                      وقتی پولی نباشه نمیشه بگردی.باید همش خونه بشینی🙃🙃
                                                    • د
                                                      دوستان
                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
                                                      چیکار به گزران روزای من داری؟ 😀
                                                      • Z
                                                        Z
                                                        ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۷
                                                        😂😂😂
                                                        • ش
                                                          شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۱
                                                          😂😂خیلی خندیدم به این جملت
                                                          • ز
                                                            زری
                                                            ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
                                                            کار دارم خب.
                                                            روزاتو چطوری میگذرونی؟😂
                                                          • S
                                                            Sara
                                                            ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۸
                                                            دقیقا منم همین طوری و کلی استرس کار رو دارم ولی فعلا گزینه های کاری خوبی پیدا نکردم و منتظر تامین ام دعا کن برای منم 🥲🥲
                                                            شرایط سختی داریم همه
                                                            • ز
                                                              زری
                                                              ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
                                                              من برای تو دعا میکنم تو هم برای من.
                                                              ان شاء الله به زودی خبرای خوبی اینجا رد و بدل کنیم.
                                                              الهی آمین.🤲🤲
                                                          • ک
                                                            کارشناس امور بیمه ای ...
                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
                                                            من سال 1402 استخدام سازمان شدم.
                                                            واحد وصول حق بیمه یا همان درآمد سابق
                                                            نمیخوام ناامیدکننده بگم ولی در‌کنار سازمان به‌فکر جذب در دستگاه اجرایی دیگری هم باشید.
                                                            پنجشنبه ها باید همگی تشریف بیارید
                                                            تایم تا ساعت 13 معنی‌نمیده
                                                            مرخصی ساعتی‌که قدغن چه برسه به مرخصی روزانه.
                                                            پناه برخدا
                                                            قطعا با اومدن نیروهای تازه نفس شرایط بهتر‌خواهد شد.
                                                            ولی خب متاسفانه بدون آموزش همگی پشت باجه میرن و حسابی عرق میکنید جلوی ارباب رجوع .
                                                            موفق باشید
                                                            حقوق سال اول زیر 15 تومن با مزایا زیر 17 تومن .
                                                            • ر
                                                              روشنا
                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۲
                                                              چیکار کنیم کار همه جا سخته اداره های دیگه همین حقوقشه و کمتر هم هست تازه ادارات دیگه تا 4بعدازظهر است
                                                              • Z
                                                                Z
                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۳
                                                                خواهر من جهاد کشاورزی هست هرروز تا 3سرکاره بنده خدا بعد چند سال هنوز حقوقش 10تومن
                                                                • ا
                                                                  احمد
                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
                                                                  سلام،
                                                                  هر کسی یه چیزی میگه، یکی میگه عالیه یکی هم میگه جهنمه، قطعا با این شرایطی که شما میگید، اوضاعش خیلی خرابه. الان اداره برق و گاز و سایر ادارات حقوقشون از 17 میلیون بیشتره و شرایط کاری بهتری هم دارند.
                                                                  من خودم فکر میکردم، تامین اجتماعی هم حقوق و مزایایی خوبی به کارکنانش میده و هم تسهیلات خوبی مثل بن کارت و ....
                                                                  • م
                                                                    مهدی
                                                                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
                                                                    من تو بیمارستان کار می کنم.کار ما شیفتیه و حقوق امسال با 2تا بچه 11 تومنه.پس کار شما سخت نیست
                                                                  • ه
                                                                    هانیه
                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
                                                                    جدی پرسیدم میخام برم سرکار.میترسم مرخصی ندن ی وقت موندم چیکارکنم
                                                                    • ف
                                                                      فریناز
                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸
                                                                      متاسفانه اصلا معلوم نیست عزیزم. هیچ اطلاعیه ای نزدن
                                                                      • د
                                                                        دوستان
                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۰
                                                                        نگران نباش شما بگو دوست دوستانی باهات راه میان
                                                                        • N
                                                                          NEDA
                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶
                                                                          سلام دوستان امروز پیدات نبود
                                                                          • د
                                                                            دوستان
                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵
                                                                            سلام ندا بودم که
                                                                      • ه
                                                                        هانیه
                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
                                                                        سلام وقت بخیر ببخشید حدودا چ تاریخی جوابا میاد ؟40روز بعد از آزمون؟
                                                                        • م
                                                                          محمد
                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸
                                                                          یک روز بعداظهر
                                                                          • د
                                                                            دوستان
                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱
                                                                            میاد
                                                                            • N
                                                                              NEDA
                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
                                                                              میره😅
                                                                          • m
                                                                            mhrokh
                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
                                                                            سلام کسی میدونه پرستار رسمی بیمارستان دولتی ماهانه چقدر حقوق میگیره؟
                                                                            • د
                                                                              دوستان
                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۰
                                                                              سلام کم
                                                                              • ف
                                                                                فریناز
                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
                                                                                حقوق رو نمیدونم ولی مزایا خیلی دارن امکانات تفریحی استخر رایگان، هتل و اقامتگاه های رایگان و ... بن خرید
                                                                              • م
                                                                                محمد
                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۷
                                                                                جواب ها امد همه رد شدین 👏👏👏😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
                                                                                • ش
                                                                                  شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۱
                                                                                  امتیازای کرونا رد نمیشن😎
                                                                                  • م
                                                                                    محمد
                                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۴
                                                                                    اونا که رد نشن بعد یک مدت تمام ریه شون درگیر میشه چون کرونا دارن
                                                                                    • ش
                                                                                      شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۳
                                                                                      😂
                                                                                • ر
                                                                                  رضا
                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷
                                                                                  میانگین امتحانات قبلی رو بررسی کردم بیشترین 45 اینا هست این امتحان به نظرتون چنده؟؟؟
                                                                                  • د
                                                                                    دوستان
                                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵
                                                                                    60 به بالا
                                                                                    • م
                                                                                      مهندس‌نرم‌افزار
                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳
                                                                                      ضربش کن در 1.4
                                                                                      + امتیاز کرونا
                                                                                      + تاهل با فرزند😂
                                                                                  • ب
                                                                                    بیمه
                                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
                                                                                    به کاربر شنل قرمزی
                                                                                    جواب سوال 2 رفتار و منابع انسانی ، در مورد رابطه سابقه کار و جابجایی کارکنان ، جواب گزینه ب یعنی معکوس درست هستش
                                                                                    سابقه خدمت: سابقه خدمت به خودی خود نمی تواند نشانه ی بازدهی باشد. یعنی دلیلی ندارد تا چنین پنداشت که افراد با سابقه در یک شغل خاص ، از کسانی که سابقه ی خدمت کمتری درآن شغل دارند، بازدهی بیشتری داشته باشد اما در مورد غیبت ، تحقیقات نشان می دهد که سابقه ی کار با میزان غیبت رابطه ی معکوسی دارد. همچنین ثابت شده است که سابقه ی کار با جابه جایی کارکنان رابطه معکوس دارد و سابقه کار تنها عامل منحصر به فردی است که می توان بر اساس آن میزان جابه جایی کارکنان سازمان را پیش بینی کرد سابقه ی خدمت با رضایت شغلی رابطه ای مستقیم دارد و سابقه ی خدمت ( در مقایسه با سن) بیشتر موجب رضایت شغلی میشود.
                                                                                    منبع هم کتاب رابینیز
                                                                                    • ش
                                                                                      شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷
                                                                                      ممنونم کاربر بیمه....
                                                                                    • ا
                                                                                      امید بخدا
                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳
                                                                                      یاالله سلام
                                                                                      85درصد اختصاصی 65درصد عمومی واسه شرق تهران کارشناس بیمه امیدی هس بنظرتون؟؟🥺🥺
                                                                                      • ع
                                                                                        علی رضا
                                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
                                                                                        خانمی یا اقا؟
                                                                                        • ا
                                                                                          امید بخدا
                                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰
                                                                                          آقا مجرد بدون هیچ سهمیه ای
                                                                                        • ف
                                                                                          فاطمه 1994
                                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸
                                                                                          نه متاسفانه. هیچ امیدی نیس. بقیه همه صد زدن چون 🥴😒😒😒
                                                                                          حتما چهار تا بچه هم دارین و امتیاز کرونا. ولی بازم نمرتون کمه😑😑
                                                                                          • ز
                                                                                            زری
                                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵
                                                                                            😂😂😂😂
                                                                                          • ف
                                                                                            فاطمه 1994
                                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳
                                                                                            واقعا نمیدونم چرا بعضی دوستان میان و از قبولی و عدم قبولی میپرسن. مخصوصا کسایی که نمرات خیلی بالا میگن
                                                                                            اگه اینقدر نمره تون بالاس اصلا نیاز به پرسیدن نداره قبولین دیگه
                                                                                            • د
                                                                                              دوستان
                                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
                                                                                              متاسفم😞
                                                                                              • ف
                                                                                                فاطمه 1994
                                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۰
                                                                                                شما هم نمره اعلام کردین؟ حتما هم درصداتون خیلی بالاس🥴🥴
                                                                                                • د
                                                                                                  دوستان
                                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
                                                                                                  یخورده🤏😀
                                                                                            • ح
                                                                                              حسین
                                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۱
                                                                                              آزمونها دیگه وقتی آزمون تمام میشه صبحش اطلاعیه میدن در مورد تاریخ نتایج
                                                                                              این جهاد کلا اینطوره؟
                                                                                              • ب
                                                                                                بیمه
                                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
                                                                                                به کاربر شنل قرمزی
                                                                                                جواب این سوال قانون تامین اجتماعی
                                                                                                9- افزایش سالیانه میزان مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان با تصویب کدام مرجع صورت می گیرد؟
                                                                                                فرمودید الف درسته ، میدونید منبعش کجاست؟
                                                                                                • ش
                                                                                                  شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
                                                                                                  توی کتاب قانون تامین اومده :
                                                                                                  ماده 96 قانون تامین 👈 سازمان مکلف است میزان کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و مجموع مستمریهای بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یکبار کمتر نباشد باتوجه به افزایش هزینه زندگی با تصویب هیات وزیران به همان نسبت افزایش دهد
                                                                                                  • ب
                                                                                                    بیمه
                                                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
                                                                                                    سپاس
                                                                                                • ش
                                                                                                  شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
                                                                                                  همی یه شنل داشتیم ک اونم از استرس داره میفته 😏
                                                                                                  • M
                                                                                                    Mohsen
                                                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
                                                                                                    سوالات حقوق بیمه رو در نیاوردی ؟
                                                                                                    • ش
                                                                                                      شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷
                                                                                                      فرستادم صفحه قبلی هست
                                                                                                    • د
                                                                                                      دوستان
                                                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱
                                                                                                      روز مصاحبه هم با همین شنل برو😀
                                                                                                      • M
                                                                                                        Mohsen
                                                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۹
                                                                                                        الان کجای حرفم خنده داشت .
                                                                                                        • ش
                                                                                                          شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹
                                                                                                          با شما نبود با منه آقا mohsen
                                                                                                          • ت
                                                                                                            تبسم
                                                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
                                                                                                            دوستمون توجمله اش شنل داشت بعدچطورفکرکردی باشمابود؟
                                                                                                            • د
                                                                                                              دوستان
                                                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
                                                                                                              با شنل بودم
                                                                                                            • ش
                                                                                                              شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۴
                                                                                                              به نظرت یه شنل قابل مقایسه با رقیب هزار امتیازیه😏
                                                                                                              • د
                                                                                                                دوستان
                                                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۷
                                                                                                                این شنل جادوییه روز مصاحبه زبون رقیبارو بند میاره😀
                                                                                                                • ش
                                                                                                                  شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۸
                                                                                                                  به کاربر دوستان
                                                                                                                  شنلم فقط قرمزه دربرابر اون همه امتیاز کم میاره😖
                                                                                                            • ب
                                                                                                              بیمه
                                                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
                                                                                                              واکنش افراددر برابر شغل یا کار به نوع پنداشت یا برداشت آنان از کار بستگی دارد(ونه به جنبه‌های عینی شغل یا کار).این موضوع پایه و اساس سومین تئوری ویژگیهای کار را تشکیل میدهد این تئوری را نظریه پردازش اطلاعات اجتماعی می نامند
                                                                                                              • ش
                                                                                                                شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
                                                                                                                ممنونم کاربر بیمه
                                                                                                                • ب
                                                                                                                  بیمه
                                                                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
                                                                                                                  زنده باشید

                                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                              ثبت پاسخ