اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

۵۲۰ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان همدان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۱ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان (فقط کسانی که تشکیل پرونده نداده اند)

باسمه تعالی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ استان همدان می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات روز پنج شنبه تاریخ ۲ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در محل « همدان – خیابان فرهنگ – اداره کل آموزش و پرورش استان همدان – کارشناسی استخدام» با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

*داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- پوشه روغنی سبز رنگ برای آقایان و قرمز رنگ برای بانوان به همراه گیره .

۲- تصویر کارنامه قبولی تکمیل ظرفیت دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .

۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود).

۴-اصل سند ازدواج ( برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۵-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).

۶- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).

۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.

۹- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۴- اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی : قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

۱۵- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

*در ارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:

الف)نیروهای حق التدریس:

الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)

الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:

ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)

ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:

تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)

د) مدارس غیردولتی:

د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)

د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط

هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)

هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی ( الزامی است)

و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)

ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

ر) نیروهای سرباز معلم

ر-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت

ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت

۱۷- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.

۱۸- ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.

۱۹- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر۱: با توجه بند های بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر ۲ : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

تذکر۳: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

۲۰ – تمام فرم های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و براساس شماره صفحه در پوشه با گیره مرتب و الصاق شده و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

۲۱- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به

شماره حساب IR۹۶۰۱۰۰۰۰۴۰۶۵۰۳۱۲۰۳۷۳۰۹۷۲

با شناسه واریزی۳۴۳۰۳۱۲۶۵۱۴۰۱۵۹۰۵۵۵۰۰۱۰۲۱۰۵۰۲۱

نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

تذکرات مهم:

- همراه داشتن تمام مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

-کلیه داوطلبان می بایست برای دریافت نوبت پذیرش و آمادگی برای بررسی مدارک و مستندات از ساعت ۰۰ : ۹ صبح در محل اعلام شده حضور یابند.

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی :

همدان – خیابان فرهنگ – اداره کل آموزش و پرورش استان همدان – کارشناسی استخدام

دقت فرمایید حتما نمون برگ های پیوست را دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

  • زمان و مکان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام خواهد گردید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره «۵» آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تکمیل ظرفیت (فقط کسانی که تشکیل پرونده نداده اند)


بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان همدان می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات روز سه شنبه مورخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در محل « همدان – خیابان فرهنگ – اداره کل آموزش و پرورش استان همدان – ساختمان شماره ۵ » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

 

*داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

 

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- پوشه روغنی برای آقایان سفید و بانوان سبز رنگ به همراه گیره .

۲- تصویر کارنامه قبولی تکمیل ظرفیت دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .

 

۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود).

۴-اصل سند ازدواج ( برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۵-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).

۶- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).

۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

 

۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.

 

۹- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

 

۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

 

۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

 

۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

 

۱۴- اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

 

۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی : قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

 

۱۵- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

 

۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

 

*در ارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:

 

الف)نیروهای حق التدریس:

الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)

الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

 

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:

ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)

ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

 

ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:

تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)

 

د) مدارس غیردولتی:

د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)

د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط

هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)

هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی ( الزامی است)

و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)

ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

ر) نیروهای سرباز معلم

ر-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت

ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت

 

۱۷- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.

 

۱۸- ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.

 

۱۹- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

 

تذکر: با توجه بند های (۱۳،۷و۶) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

 

۲۰ – تمام فرم های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و براساس شماره صفحه در پوشه با گیره مرتب و الصاق شده و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

 

۲۱- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به

شماره حساب IR۹۶۰۱۰۰۰۰۴۰۶۵۰۳۱۲۰۳۷۳۰۹۷۲

با شناسه واریزی۳۴۳۰۳۱۲۶۵۱۴۰۱۵۹۰۵۵۵۰۰۱۰۲۱۰۵۰۲۱

نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

 

تذکرات مهم:

- همراه داشتن تمام مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

 

-کلیه داوطلبان می بایست برای دریافت نوبت پذیرش و آمادگی برای بررسی مدارک و مستندات از ساعت ۰۰ : ۹ صبح در محل اعلام شده حضور یابند.

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی :

همدان – خیابان فرهنگ – اداره کل آموزش و پرورش استان همدان – ساختمان شماره ۵

دقت فرمایید حتما نمون برگ های پیوست را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

 

* زمان و مکان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام خواهد گردید.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (۱) اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره (۱) اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری/هنرآموزی سال ۱۴۰۲ در استان همدان می‌رساند زمان بندی مراجعه و مدارک مورد نیاز به شرح ذیل می باشد، ضروری است داوطلبان گرامی موارد ذیل را به دقت مطالعه و انجام دهند.

مراحل شش گانه حضور داوطلبان به ترتیب و به شرح ذیل است:

۱-پذیرش ۲- تشکیل پرونده و بررسی مدارک ۳-معاینات پزشکی ۴-بررسی سوابق پژوهشی ۵- بررسی صلاحیت عمومی(گزینش) ۶- ارزیابی تکمیلی

زمان مراجعه: فرایند بررسی مدارک و مستندات از روز دوشنبه ۱۳/۰۶/۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح آغاز می گردد. روز و ساعت مراجعه داوطلبان براساس رشته وجنسیت در اطلاعیه بعدی اعلام می شود.

مکان مراجعه: همدان – خیابان طالقانی – چهار راه امیر کبیر – دبیرستان دخترانه مهدیه

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده ، بررسی مدارک، معاینات پزشکی، گزینش و معرفی به مصاحبه

تذکر مهم: مدارک تحویل داده شده در بررسی مدارک عودت داده نخواهد شد، بنابراین داوطلبان دقت نمایند از قراردادن اصل مدارک هویتی یا تحصیلی و همچنین اصل مدارک امتیاز آور که در مراحل بعدی مورد نیاز است خودداری نمایند.

۱. پوشه مقوایی (رشته‌های شغلی دبیری آقا رنگ زرد و هنرآموزی آقا رنگ آبی- رشته‌های شغلی دبیری خانم رنگ صورتی و هنرآموزی خانم رنگ قرمز) و گیره (۱عدد)

۲. چاپ فرمهای بررسی مدارک(۲۰ برگ) که از سامانه قابل دریافت می‌باشد.(نحوه دریافت آن در اطلاعیه بعدی اعلام می شود)

۳. کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور (۲ نسخه)

۴. شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)

۵. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

۶. اصل سند ازدواج (برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۷. اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری)(برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۸. اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (دو سری)

۹. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (آقایان) و دو برگ تصویر از آن
توجه: داوطلبانی که معافیت آنها از نوع معافیت پزشکی می باشد باید مدارک دال بر نوع معافیت به همراه داشته باشند.

۱۰. اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجازو دو برگ تصویر از آن

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۱۱. اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳معلولین.(با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۲. اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی یا سازمان تبیلیغات اسلامی دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای متقاضیان امتیاز حفظ قرآن درجات ۱ تا ۳ و منحصرا در شغل دبیری حکمت و معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۳. اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه پنج درصد ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی

۱۴. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۵. اصل سوابق اشتغال تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان

۱۶. اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتراز بنیاد ملی نخبگان کشور

۱۷. با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب –در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) با تاییدیه نیروی انتظامی مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر: با توجه بند های (۱۳،۷و۶) صفحه ۳۱و۳۲ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت،لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

۱۸. داوطلبان می‌بایست اصل و کپی مدارک و مستندات امتیاز آور خود را در موضوعات ذیل در زمان مراجعه جهت بررسی سوابق پژوهشی(مرحله۴) به همراه داشته باشند.

· کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی

· تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه های جهادی، مدارس، کودکستان ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی(با ارائه مدارک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری)

· گواهی های معتبر، مهارتها و مرتبه های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی، آموزشی و فناوری

· تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی(امتیاز براساس سطوح کسب تقدیرنامه)

· پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون

۱۹. بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال (۲۱۴ هزار تومان) به شماره شبا IR۹۶۰۱۰۰۰۰۴۰۶۵۰۳۱۲۰۳۷۳۰۹۷۲ با شناسه واریز ۳۴۳۰۳۱۲۶۵۱۴۰۱۵۹۰۵۵۵۰۰۱۰۲۱۰۵۰۲۱ به شماره حساب درآمد های اختصاصی استان همدان نزد خزانه بانک مرکزی

۲۰. داوطلبان می بایست پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه my.medu.irنسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش(عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز) اقدام نماید.جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی می باشد. کد رهگیری ثبت نام در سامانه باید به نماینده گزینش ارائه گردد.

تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.irمشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

۲۱. فرم اطلاعات فردی چاپ شده از سامانه سهاپ مطابق اطلاعیه هسته گزینش در کانال هسته گزینش.

تذکرات مهم:

۱. همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

۲. شرکت کنندگان در ارزیابی تکمیلی فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند. ورود تلفن همراه یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می گردد.

۳. عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

۴. در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

۵. با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضوربا توجه به جدول زمانبندی در محل اعلام شده الزامی می‌باشد.

۶. داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

۷- باتوجه به اینکه مدت زمان انجامفراینددر روزهای حضور ( تکمیل پرونده ، گزینش وارزیابی تکمیلی ) تا عصر همان روزبه طول می انجامد داوطلبین محترم تغذیه مناسب به همراه داشته باشند .

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۲- استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۸ از استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده از روز دوشنبه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، استقرار خواهند داشت.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲ مرداد ۱۴۰۲- انجام فرایند ارزیابی تکمیلی قبول شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا زارعی اظهار داشت: با توجه به نقش معلمان در پیشرفت همه جانبه کشور، جذب و استخدام عادلانه معلمان شایسته متخصص، متعهد و در طراز انقلاب اسلامی، همواره یکی از مطالبات جامعه بوده و از سویی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن تاکید شده است.

زارعی گفت: در حال حاضر فرایند ارزیابی تکمیلی ۱۵۹۶ آموزگار ابتدایی و استثنایی توسط ارزیابان برای انتخاب ۶۵۰ آموزگار، در ۷ حوزه ارزیابی تکمیلی در حال انجام می باشد.

وی تصریح کرد: این فرایند در ۱۱ کانون ارزیابی خواهران و ۸ کانون ارزیابی آقایان پیگیری می‌شود و در اول مهر شاهد حضور این عزیزان در کلاس های درس جهت امر تعلیم و تربیت خواهیم بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری مصاحبه عمومی، ارائه تدریس، ایفای نقش و کار گروهی
طراحی شده است که بتواند توانمندی افراد معرفی شده را در پذیرش نقش مربی در ارتباط با دانش‌آموزان و خانواده آنان و همچنین نقش مرجعیت اجتماعی، مورد ارزیابی قرار دهد.

وی اضافه کرد: از ۲۲ تیرماه ارزیابی داوطلبان با ۲۵ ظرفیت کانون‌های ارزیابی شروع و در روزهای بعدی با ۵۰ و ۶۰ درصد ظرفیت کار را ادامه داده ایم و تا روز گذشته ۵۴۰ نفر ارزیابی شده اند و از امروز با توجه به اینکه ارزیابان به تعداد نفر مورد نیاز گروه ها بودند، ظرفیت کامل ۱۹ کانون ارزیابی را بکار گرفتیم.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۳ تیر ۱۴۰۲- آغاز فرایند تحویل مدارک و مستندات آزمون استخدامی آموزگاران


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان گفت: زمان تحویل مدارک و مستندات آزمون استخدامی آموزگاران در استان از روز شنبه ۱۰ تیرماه آغاز و تا روز یکشنبه ۱۸ همین ماه ادامه دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: زمان تحویل مدارک و مستندات آزمون استخدامی آموزگاران در استان همدان از روز شنبه دهم تیرماه آغاز و تا روز یکشنبه ۱۸ همین ماه ادامه دارد.

زارعی به داوطلبان چندبرابر ظرفیت این آزمون توصیه کرد: برابر جدول مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان که زمان دریافت مدارک را به ترتیب حروف الفبا اعلام نموده است، به آدرس «چهار راه امیرکبیر، دبیرستان مهدیه» مراجعه نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان همدان همچنین تاکید کرد: زمان دریافت مدارک قابل تمدید نیست و باید هر داوطلب در زمان مقرر برای تحویل مدارک خود حضور داشته باشد.

گفتنی است: در این مرحله ۱۵۹۶ پرونده داوطلبان برای طی مراحل قانونی دریافت می شود که از میان آنان ۶۵۰ نفر به استخدام آموزش و پرورش استان همدان در می آیند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره «۵» آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان همدان می¬رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده در فایل وُرد پیوست از روز شنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ در محل « همدان – خیابان طالقانی – چهار راه امیر کبیر – دبیرستان دخترانه مهدیه» با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

لازم به ذکر است؛ نمون فرم های پیوست را از فایل پی دی اف دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

خبر ۵ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال۱۴۰۱ که در مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ برگزار شده، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org قرارخواهد گرفت . لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، در روز شنبه تاریخ ۳/۰۴/۱۴۰۲ به نشانی درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها به شرح جدول پیوست مراجعه و براساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، از فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینشی خود اطلاع یابد.

لازم به ذکر است فرآیند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، طبق زمان بندی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه(استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.

 

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش همدان اینجا کلیک نمایید 

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۲۰ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

  • ب
    بی نشان
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۸
    دوستان لرستان کسی رفته برای تشکیل پرونده ؟؟
    • پ
      پوران
      ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۳۲
      سلام .
      دوستان همدانی
      کسی برای آزمون فراگیر ثبت نام کرده ؟
      • پ
        پوران
        ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸
        سلام . اینجا چرا کسی نیس ؟؟؟
        کجایید پس ؟؟؟؟
        • پ
          پوران
          ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۵۴
          سلام دوستان. من لیسانس اقتصاد کشاورزی هستم .میخواستم بپرسم با این رشته میشه من آموزگاری آموزش پرورش شرکت کنم ؟؟ یا ن .
          مرسی
          • 💗
            💗💗💗💗
            ۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
            نه
          • ا
            احسان
            ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۴
            سلام. دوستان هنرآموز چه خبر؟ ؟
            جزوه هارو به کجا رسوندید؟ ؟ چه سوت و کوره اینجا! دوستان به شدت مشغول خوندن هستن. من که اصلا وقت نکردم نگاشون کنم. از قبولیهای سال پیش سوال کردم حداقل نمره برای هر درس 12 و حداقل معدل 14 است. به امید خدا بار اول همه قبولن و نیاز به آزمون مجدد نیست!
            • م
              میلاد
              ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴
              ممنونم از اطلاع رسانی تون راستی امتحانات چهارجوابیه یا تشریحی
              • ا
                احسان
                ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
                دانشگاه شهید رجایی طی اطلاعیه اعلام کرده امتحان تستی تشریحیه و هر 5 امتحان در سه یا چهار ساعت برگزار میشه!!
                • م
                  میلاد
                  ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
                  دوست عزیز از اونجایی که من به حرفای شما اعتماد دارم چون بادلیل و منطق صحبت میکنین راجع به سوالات اطلاعاتی دارین؟
                  سخته یاآسان؟
              • ح
                حسن
                ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۱۵
                اگه قبول نشیم چی میشه .
              • ح
                حسن
                ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۱
                سلام بچه ها مهر 98 حقوق چقدر میشه با این افزایش 20 درصد ؟؟؟
                • ا
                  احسان
                  ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۱
                  سلام. شما تقریبا 2 میلیون در نظر بگیر!
                • ه
                  هانیه
                  ۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۹
                  سلام. شما از دروسی که ارائه شده پرینت گرفتین؟ آخه پاورپوینت هستن، چطوری پرینت بگیرم!!!!
                  • ا
                    احسان
                    ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷
                    سلام. من اصلا نگاشون نکردم چه برسه به اینکه پرینت بگیرم!!!!!
                    واقعا خوندنش حوصله میخواد!!!
                    • ه
                      هانیه
                      ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹
                      درسته ولی چاره ای نداریم مجبوریم بخونیم دیگه :((
                      • م
                        میلاد
                        ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
                        سلام دوستان عزیز امتحانات نمره قبولیش چنده؟
                        اگه حد نصاب نیاریم چی میشه؟
                        دوستان لطفا همیشه تو صفحه باشیم همه وفعالیت کنیم اینطوری بهتره
                  • ک
                    کوروش
                    ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶
                    هفته پیش اومدن محلمون واسه تحقیقات؟؟؟
                    مگه تموم نشده تحقیقات 🤔🤔🤔
                    • ه
                      هانیه
                      ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰
                      سلام.
                      من از این درسایی که ارائه شده، چیزی سردرنمیارم. برای کی باید بخونیم؟ امتحان مون کیه؟ مگه کلاسی هم برگزار میشه که حضوری بخواد؟
                      • S
                        Sarina
                        ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۲۷
                        سلام دوستان
                        تو کلاسای مجازی برامون غیبت رد میکنن من خیلی آشنایی با سیستم ندارم تا حالا کلاس مجازی نداشتم نمیدونم چطوریه میشه راهنماییم کنید؟
                        • S
                          Sarina
                          ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴
                          سلام دوستان واسه تعهد محضری کهرمند نیرو انتظامی میشه لطفا جواب بدین
                          • ا
                            احسان
                            ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
                            سلام. بله میشه. مهم اینه که کارمند رسمی و حکم کارگزینی داشته باشه. سازمانی که ضامنتون در اونجا مشغول به کاره مهم نیست.
                            مثلا ضامن من بازنشسته علوم پزشکیه!
                            • س
                              سامان
                              ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۶
                              بابا این درس هارو چطور حفظ کنیم 1000 صفحه شدن همشون
                              • ا
                                احسان
                                ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸
                                من که بیخیال شدم سامان عزیز. اگه میتونستم حفظ کنم که رشته ام ریاضی فیزیک نبود.
                                استرس به خودتون ندید! اصل کاری انجام شده مابقیشم با کمک خدا انجام میشه
                          • .
                            ...
                            ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷
                            سلام،بچه های همدان،کسی بوده دوباره براش زنگ زده باشن که بره گزینش،به من زنگ زدن،ولی من هیچ مشکل حجاب ندارم،حتی نماز جمعه و راهپیمایی هم میرفتم ،اگه کسی بوده که دوباره بش گفتن بره گزینش،ممنون میشم منو راهنمایی کنه!
                            • ا
                              احسان
                              ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
                              سلام. احتمالا برای معرفی کتاب و گرفتن امتحان ازتون و تذکر شفاهی باهاتون تماس گرفتن!
                              • ز
                                زینب
                                ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
                                وای چه ترسناک!
                                یعنی ممکنه به ما هم زنگ بزنن؟
                              • س
                                سامان
                                ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹
                                بابا کسی نمیدونه این درس ها رو چطور بخونیم من که 2 کلمه هم تو ذهنم نمیمونه رشتم ریاضی فیزیکه چه گناهی کردیم اموزش پروش قبول شدیم این چه درسهایی اخه واسه رشته ادبیات خوبه والا ....

                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                ثبت پاسخ