استخدام ۵۰۰ معلم در سیستان‌وبلوچستان+ ضوابط جذب و رشته‌های مورد نیاز

۱ نظر
خبرگزاری تسنیم : آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود معلم اقدام به جذب ۵۰۰ نفر در برخی از رشته‌ها می‌کند که بر این اساس اطلاعیه‌ای برای جمع‌آوری رزومه افراد صادر شده است.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص ۵۰۰ ردیف استخدامی ویژه به استان سیستان و بلوچستان برای کسری معلم خبری بود که محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری با اصحاب رسانه آن را اعلام کرد. این سهمیه علاوه بر استخدام اخیر آموزش و پرورش برای جذب ۵ هزار نیروی انسانی است. آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است:‌ به منظور جبران کسری از کمبودهای نیروی انسانی استان، پس از پیگیری‌های متعدد برای تخصیص سهمیه ۵۰۰نفری وموافقت سازمان مدیریت فرصتی برای نیرو فراهم شد. دانشجویان ترم آخر دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان در رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی وعلوم تجربی که تمایل به استخدام درآموزش وپرورش دارند، حداکثر تاپایان روز سه شنبه ۸ دی مشخصات کامل خودرا ( نام و نام خانوادگی، دانشگاه محل تحصیل، معدل واحدهای پاس شده، آدرس محل سکونت، شماره تلفن برای تماس و شهرستانی که بومی آن محسوب می‌شوند )به آدرس پست الکترونیکی (ane.sb@medu.ir) ارسال کنند تا درصورت تصویب، گزینش بخشی ازسهمیه رشته‌های مذکور بدین شیوه با اولویت جنسیت مرد پس از اخذ تعهد براساس معیارهای مرکز برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش انجام پذیرد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۵۰۰ معلم در سیستان‌وبلوچستان+ ضوابط جذب و رشته‌های مورد نیاز

  • م
    محمدرضا
    ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹
    چرا نوشته دانشجویان ترم آخر ؟ فارغ التحصیلان چی ؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ