استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی

۲۵۴ نظر

استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی

آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در شرکت های نیروگاهی است. شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی نیز به عنوان یکی از شرکت های نیروگاهی، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

بسته‌های مناسب آزمون شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی تیم آموزش «ای استخدام» بسته سوالات تستی تشریحی حیطه عمومی ویژه این آزمون را منتشر نمود.

مشاهده و خرید بسته

خبر ۲۹ خرداد ۱۴۰۳-تمدید ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی سال ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم، ثبت نام آزمون  استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی تا ۳۱ خرداد تمدید شد.

خبر ۱۷ خرداد ۱۴۰۳- استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی سال ۱۴۰۳

شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‏‌های اتمی، جهت تامین ۲۸۱ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر، از متقاضیان در دو گروه شغلی عملیاتی و پشتیبانی به صورت قراردادی دعوت به همکاری می‌نماید.

دفترچه آزمون

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ است.. با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی
آخرین اخبار استخدامی


زمان آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی

زمان آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی به شرح زیر است:

مرحله آزمون زمان
ثبت‌نام تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دریافت کارت آزمون ۲ مرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۵ مرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج -

 

نحوه استخدام در  شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی کشور چگونه است؟

 شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی کشور با نام اختصاری (تپنا) وظیفه تعمیرات و نگهداری از نیروگاه اتمی بوشهر و سایر صنایع مرتبط را بر عهده دارد. استخدام در این شرکت از طریق شرکت در آزمون استخدامی و کسب امتیازات لازم انجام می‌شود. این شرکت در آخرین آزمون استخدامی برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر از بین متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت تصدی مشاغل کارشناسی، پس از کسب موفقیت در تمام مراحل بکارگیری نیروی انسانی دعوت به همکاری کرد. دارندگان مدرک تحصیلی مهندسی برق، مکانیک، فیزیک هسته‌ای و شیمی و همچنین کارشناسی روان‌شناسی و منابع انسانی در آخرین آزمون شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی کشور برای استخدام در نیروگاه اتمی بوشهر، با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این آزمون حداقل معدل کل برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ۱۴ و برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۵ اعلام شد. همچنین داوطلبان ساکن استان بوشهر در صورت کسب نمره حد نصاب، از امتیاز ویژه بومی‌گزینی نیز بهره‌مند شدند. برای اطلاع از تعریف بومی، پرسش‌های متداول را مطالعه کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمیاست. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی ، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۵۴ نظر برای استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی

  • م
    محمد
    ۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
    سلام
    سوالات تخصصی مکانیک خودرو ندارید کاردانی ؟
    • پشتیبان سه
      ۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
      کاربر گرامی
      محصول آموزشی مورد نظر شما در لیست تهیه و تولید تیم آموزشی «ای استخدام» قرار داشته و در آینده  جامه طبع و انتشار خواهد پوشید .لذا هم اینک موجود نیست.
    • ز
      زهرا
      ۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
      ادمین محترم برای رشته حسابداری نمونه سوال دارید ؟
    • آ
      آرام
      ۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۳
      نیازمند نمونه سوالات تخصصی مهندسی صنایع آزمون استخدامی شرکت های مربوطه
      • پشتیبان سه
        ۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
        کاربرعزیز
        برای مشاهده و دریافت نمونه سوالات موردنظر خود ، اینجا کلیک نمایید.
      • Z
        Zahra
        ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴
        سلام برای ثبت نام در قسمت سابقه کار به ماه ، فقط باید مدت زمان پرداخت بیمه برای سابقه کار رو وارد کنیم یا مدت زمان خدمت نظام وظیفه هم باهاش جمع کنیم؟؟
        چون وقتی سابقه کارم رو میزنم می‌نویسه شغلی متناسب با شرایط شما پیدا نشد.
        ولی وقتی با مدت نظام وظیفه جمع میکنم می‌زارم به عنوان سابقه ، شغل مورد نظر رو پیدا می‌کنه واسمون.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ