استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

۳۷۹۱۵ نظر

استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اخبار و اطلاعیه های استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی، در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید از اخبار استخدام‌ بانک مرکزی، سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک مرکزی و منابع مصاحبه استخدامی، مطلع گردید. برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه استخدام بانک‌ها مراجعه کنید.

خبر ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

نتایج آزمون

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • آزمون استخدام بانک مرکزی  بعد از ظهر روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ برگزار شد و  هم‌اکنون داوطلبان منتظر اعلام نتایج آن هستند. برای مشاهده نتایج آزمون به بخش «اعلام نتایج  آزمون»  در همین صفحه، مراجعه کنید.
  • برای ایجاد آمادگی و اطلاع از جز‌ئیات جلسه مصاحبه،  کتاب جامع  «مصاحبه و گزینش»   را مشاهده و بررسی کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی

 

آخرین اخبار آزمون استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

زمان آزمون استخدام بانک مرکزی

زمان آزمون استخدامی بانک مرکزی به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۷ الی ۱۶ آبان ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک مرکزی ۹ آذر ۱۴۰۱خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال شده است.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۸ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۱ آذر ۱۴۰۱

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ به اطلاع می رسانیم، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف های شغلی مختلف اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون

استخدام بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا بانک مرکزی ایران نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که مسئول تنظیم و اجرای سیاست اعتباری و پولی بر اساس سیاست کلی اقتصادی کشور است .

 استخدام بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ شروع شده است که شرایط استخدام بانک مرکزی در دفترچه آزمون استخدامی ذکر شده است .

رشته های مورد نیاز استخدام بانک مرکزی رشته های زیادی مانند حسابداری، حقوق، برق، کامپیوتر و... است که در این آزمون مجاز به شرکت هستند. شما می توانید لیست کامل آنها را در دفترچه استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ در همین صفحه مشاهده کنید.

شرایط سنی استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱   به صورت است که حداقل سن ۱۸ سال تمام (متولدین ۱۳ /۰۸ /۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن با توجه به شرایط استخدام بانک مرکزی به شرح مندرج در جدول آگهی استخدام است.

همچنین کاربران عزیز سایت «ای استخدام» می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی(لیسانس)، کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) و دکتری در آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنند و امسال امکان استخدام دیپلم در بانک مرکزی وجود ندارد.

داوطلبان عزیز استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدام بانک مرکزی از منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی در این خصوص استفاده نمایند و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و عقیدتی سیاسی  منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام بانک مرکزی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام بانک مرکزی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدام بانک مرکزی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی بانک مرکزی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷٬۹۱۵ نظر برای استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

  • ا
    احمدی
    ۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
    دوستان در خیلی از رشته ها به خصوص در مقطع دکتری اگر مثلا 6 یا 7 نفر میخواستن در مرحله اول 2 نفر گرفتن و بقیه رد شدن. حالا ادامه ظرفیت رو از داخل خود بانک نیروها جا به جا شدن و ... این ابهامات به دلیل عدم انتشار کارنامه به وجود آمده برای این که شخص نمیدونه نفر چندم بوده حال آنکه نفر 3 4 یا 5 مصاحبه چقدر با بقیه تفاوت داشتن که رد شدن دیگه معلوم نیست.
    • .
      ....
      ۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۴
      اینا با وجود نیروهلی مشغول به کار درونیشون باز یه عالمه کمبود نیرو داشتن اگ با جابه جایی همکاران درونی مشکل کمبود نیروشون حل میشده دیگ ازمونی برگزار نمیکردن که
    • ا
      احمدی
      ۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
      اول اینکه یه تشکر از دوستانی که اطلاعات رو شیر میکنن با بقیه افراد. با توجه به اطلاعاتی که از بانک داشتیم قبل از آزمون کمبود نیروی انسانی در رشته های تخصصی مالی، اقتصادی و ... خیلی زیاد بوده به دلیل اینکه در این سالها نیروها یا مهاجرت کردن یا رفتن در بخش خصوصی
      حتی بعد از آزمون نیز با توجه به اطلاعات در رشته های تخصصی ظرفیت ها پر نشده. حالا اینکه چرا افراد بیشتری رو در همون مرحله اول مصاحبه نپذیرفتن ولی الان دارند از افراد دیگه مصاحبه میگیرن خیلی جای سوال داره؟
      در رشته های تخصصی به خصوص در مقطع دکتری تعداد خیلی کمی در حد یکی دو نفر از مرحله اول گرفته شده در حالی که نیاز بیشتری وجود داشته مثلا 6 یا 7 نفر میخواستن و خوب بقیه رو رد کردند. این تنها دلیلی که میتونه داشته باشه این هست که بقیه ظرفیت رو برای نیروی های خود بانک که درخواست تغییر وضعیت داشتن گذاشته باشند. خیلی از نیروهای بانک تقاضای تغییر معاونت و کار کردن در ادارات دیگر را دارند. حالا اینکه تا چه حد این مسئله عادلانه هست دیگه به سیاست های بانک برمیگرده و اینکه آیا مثلا نفرات 4 5 یا ششم یک کد رشته چقدر تفاوت داشتند با نفرات انتخاب شده واقعا جای سوال است. تمام این ابهامات هم به دلیل ندادن کارنامه به وجود اومد
      • R
        R
        ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۰:۲۸
        دوستان بانک مرکزی نیروی شرکتی هم استخدام میکنه؟
        به چه صورت و چه زمان..؟
        حقوق شرکتی ها چطور هست؟
        ممنون میشم اگه جواب بدید.
        • م
          م
          ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۳
          نمیدونم شرکتی داره یا نه ولی شما کف کف کف کف حقوق رو‌درنظر‌بگیرید(کف حقوق وزارت کار رو عرض میکنم)
          • .
            ....
            ۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
            مگه میخوان شرکتی ور دارن؟
            • .
              ....
              ۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷
              شرکتی بشی دیگ امید جذب نباید داشته باشی الانشم خود بانک مرکزی نیروهای شرکتی زیادی داره که نزدیک بازنشستگی هستن ولی جذب نشدن هنوز و بدون هیچ مزایاو حقوق بسیار ناچیز
              • S
                S
                ۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
                سلام.شما از طریق دوتا شرکت ک مال خود بانک مرکزیه میتونین به عنوان نیروی شرکتی وارد بانک مرکزی بشید.حقوقشون هم بالای 20ت هست.از تمام مزایای نیروهای استخدامی هم استفاده میکنید مثل ناهار سرویس باشگاه و... فقط مبلغ وامتون خیلی کم هست نسبت به رسمی ها(خیلی خیلی کمتر)
                • ق
                  قبول
                  ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲
                  سلام،
                  مطمئنید بالای 20 حقوق شرکتی هست؟
              • ب
                به شاغلین عزیز بانک
                ۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۴
                دوستان گزینش اصولا چقدر طول می‌کشه سخت ه یا آسون ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
                • م
                  مرکزی
                  ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴
                  تعداد افرادی که از لیست اصلی بودن و دعوت به کار شدن و نیومدن اینقد زیاد بوده که از لیست ذخیره دعوت کردن و این اطلاع دارم حتی از ذخیره ها هم بعضی ها نیومدن مصاحبه علمی .
                  فک کنم همین روال ادامه پیدا کنه ، هر کسی که فقط در آزمون شرکت کرده ، دعوت به مصاحبه خواهد شد
                  • B
                    B.m
                    ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
                    واقعا اینطوری نیست،من خودم آزمون کتبی قبول شدم اما مصاحبه رد شدم اما آرزو داشتم بتونم برم همچین جایی کار کنم.
                    • ا
                      احمدی
                      ۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
                      اطلاع دارید تو چه رشته هایی بیشتر ریزش داشته؟ به نظر رشته های تخصصی ریزش بیشتری داشته باشه در مقایسه با فنی
                      • م
                        مرکزی
                        ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۶
                        نمیتونم اطلاعات بیشتری خدمت شما عرض کنم ، فقط بدونید که نه تنها از لیست اصلی حتی از لیست ذخیره هم خیلی ها نیومدن مصاحبه و انصراف دادن.
                        و حالا با این وضعیت که کمبود نیرو جبران نشده ، برنامه چی باشه ، خدا می‌دونه .
                        آیا آزمون استخدامی جدید یا جذب نیرو شرکتی ؟
                        • ب
                          به مرکزی
                          ۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
                          جناب مرکزی میشه واضح تر توضیح بفرمایید که جریان چیه و منظورتون چیه؟ اگ کمبودشدید نیرو باشه چرا دیگ اینقد تو مصاحبه ها رد میکنن داوطلبین رو..
                          چرا لیست اصلی ها با توجه به دعوت کار نیومدن؟ اینا باید از خداشون باشه که.
                          و اگر قرار تو مصاحبه همه رو رد کنن دیگ چه فایده ای داره دعوت کردنشون به مصاحبه؟
                          • ب
                            به مرکزی
                            ۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
                            اینکه کمبود نیرو جبران نشده حق باشماست، آخه خیلی نیرو تو بعضی از بخش ها نیاز داشتن که قبولیه نیرو تو اون بخش ها خیلی کم ویا اصلن خالی مونده، تو کارخونه ی تکاب به شدت کمبود نیروی فنی دارن ولی قبولی هاشون خیلی خیلی کم بودن.
                            ازمون استخدامی جدید که امکانش نیست چون خیلی پروسه داره و زمانبره و نیروی شرکتی رو هم نظرم اینه اگ بخوان ور دارن خودشون میان از لیست همین ازمون استخدامی 401انتخاب میکنن بدون توجه به حد نصاب نمره.دیگ دنبال دردسر نیستن که
                            • ب
                              به مرکزی
                              ۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
                              مرسی که جواب دادین خیلی ممنون
                          • M
                            MM
                            ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۲
                            چرا‌این افراد بعد دعوت به کار نیومدن؟ یعنی حد نصاب نمره رو ندید میگیرن و هرکی که فقط شرکت کرده رو دعوت میکنن؟
                          • ش
                            شیوا
                            ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
                            سلام .
                            دوستانی که تازه به مصاحبه دعوت شدند .نتیجه مصاحبشون مشخص شده؟
                            • م
                              محمدی
                              ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
                              شما ذخیره اید و تازه تماس گرفتن باهاتون؟
                              شخصا خوشبین نیستم به دعوت به مصاحبه های اخیر
                              یعنی بنظرم امید کاذب نداشته باشید
                              • م
                                م
                                ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۳۶
                                منم با شما متاسفانه هم نظرم
                                واقعیت خداروشکر در مراحل پایانی جذب هستم واگر جای این دوستان جدید بودم اصلا مصاحبه شرکت نمیکردم
                                خیلی داستان مشکوکه
                                همه دارن میان سرکار چطور ممکنه کسی انصراف بده دوستان جدید جایگزین بشن؟یا کسی تو مصاحبه رد بشه ؟؟ به قول خود منابع انسانی ازمون کتبی برامون خیلی مهمه چطور ممکنه کسانی که تو ازمون کتبی بالاتر باشند رو نپذیرند ولی از کسایی که ازمون کتبی حدنصاب رو نیاوردند رو جذب کنن؟!
                                البته بدخواه کسی نیستم و کسی جایگاه منو به خطر نمیندازه فقط میخوام واقع بینانه ببینند
                                • ب
                                  به م
                                  ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۸
                                  متوجه منظورتون نمیشم بانک مگه بیکاره الکی زنگ‌بزنه و از بقیه دعوت به مصاحبه کنه؟
                                  • ب
                                    به م
                                    ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۹
                                    و اینکه متظورتون چیه که میگین مشکوکه،به نظر شما چرا میاد زنگ میزنه ودعوت به مصاحبه میکنه؟
                                  • M
                                    MM
                                    ۶ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۰
                                    چرا به مصاحبه ها خوشبین نیستین؟ فکر میکنین چه اتفاقی میفته که خوش بین نیستین؟
                                • ا
                                  امیر
                                  ۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
                                  سلام
                                  من کارشناسی مکانیک هستم
                                  استخدامی مشاغل فنی سازمان چاپ
                                  فردا قراره برم نامه معرفی به کارم رو بگیرم
                                  بقیه دوستان با رده شغلی مثل من، شما شروع به کار کردید یا مثل من قراره فردا برید منابع انسانی یا هنوز بهتون خبری ندادن؟
                                  • م
                                    محمد
                                    ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
                                    سلام، لطفا خواهش میکنم حتما دوباره اینجا بیایید و در مورد شرایط کار و این که کارشناس های فنی در سالن تولید مشغول به کار می شند یا نوع کارشون فرق می‌کنه به ما بگیید، این شایعات درمورد فنی های سازمان تولید و سختی کارشون واقعا همه رو سردر گم کرده، ممنون
                                  • پ
                                    پزشکی
                                    ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
                                    الان همه ی رشته هاشروع به کارشدن؟ ارشد های فنی هم کارشون تموم شد؟
                                    • ا
                                      ارشد فنی
                                      ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
                                      سلام
                                      من در مرحله گزینشم مدارک رو دوهفته پیش تحویل دادم هنوز نیومدن تحقیقات .... نمیدونم چقدر طول بکشه و نمیدونم بقیه دوستان در چه مرحله ای هستند
                                      • ع
                                        علی
                                        ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
                                        تحقیقات رو به شما اطلاع نمیدن
                                        محل کارتون میرن احتمالا
                                        حدود یک ماه بعدشم مصاحبه گزینش دارید
                                        • پ
                                          پزشکی
                                          ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
                                          از جدید الورود های ارشد فنی خبری نیست؟ اینکه چه تعداد ورداشتن ازشون و تو کدوم مرحله هستن؟
                                    • م
                                      میلاد ط
                                      ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶
                                      با سلام
                                      یه مورد رو بگم و این بحث حقوق تموم بشه
                                      شما در 6 ماه اول کار یک سری از وام ها رو میگیرید که مبلغ ش هم خوبه.
                                      هیچ جایی در ایران در شروع کار همچین تسهیلاتی نمیده به شما
                                      بانک های دیگه همین تسهیلات رو بعد از 2 سال پرداخت می کنن
                                      شما فکر کنید با وضعیت تورم شما یک سال و نیم از بقیه کارمندهای بانک های عامل جلوتر هستین
                                      • ق
                                        قلی
                                        ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
                                        میلاد وام که بلاعوض نیست باید اصل و سودش رو بپردازی.اون که خرج زندگیت رو در نمیاره
                                        • م
                                          میلاد ط
                                          ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
                                          قبول دارم ولی شما اگه در یک ارگانی باشید که 40 میلیون در ماه به شما حقوق بده ولی در عوض هیچ وامی نده باید چقدر پس انداز کنید تا به اندازه یه وام ضروری بانک مرکزی بشه ؟
                                          اگه ماهی 20 میلیون هم پس انداز کنید(که نمیشه پس انداز کرد) 30ماه باید بگذره تا بتونید به وام ضروری برسید
                                          با توجه به اینکه تورم در کشور داریم اگه شما وام رو درست سرمایه گذاری کنید چند برابر وام رو می تونید در بیارید
                                      • ب
                                        به شاغلین بانک مرکزی ❤️
                                        ۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳
                                        دوستان یه سوال بانک صبحونه هم میده یا نه 😂😂😂
                                        • m
                                          mn
                                          ۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷
                                          عباس آباد میده
                                          • ب
                                            به شاغلین بانک مرکزی ❤️
                                            ۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷
                                            ممنون کدوم اداره ها عباس آباد هستن دوست عزیز
                                            • m
                                              mn
                                              ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۸
                                              منابع انسانی و آموزش رو میدونم هست
                                              میرداماد رو هم نمیدونم میده یانه
                                              ولی فردوسی که گزینش و آمار هست نمیده
                                          • م
                                            م
                                            ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۲
                                            داداش خود میرداماد چی میده؟ ناهار میدن؟
                                            • m
                                              mn
                                              ۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵
                                              اره هر چهار ساختمون بانک
                                              • ک
                                                کیوانی
                                                ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
                                                من متوجه نمیشم.ناهار میفروشه یا همینجوری ناهار میده؟ من الان اداره دولتی کار میکنم ناهار بهمون میدن با قیمت مناسب(60هزار تومان). حالا بانک مرکزی چجوریه؟یکی توضیح میده؟
                                                • ک
                                                  کارمند جدید
                                                  ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۷
                                                  ناهار با قیمت مناسب
                                            • m
                                              mn
                                              ۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
                                              سلام، آقا من یک بحثی رو برادرانه مطرح بکنم.
                                              هر کسی واسه کار استراتژی خاص خودش رو داره:
                                              - یکی واسش حقوق بالا در ماه اولویته
                                              - یکی واسش امنیت شغلی مهم هست
                                              - یکی واسش مهم اینه که از کاری که میکنه لذت ببره
                                              - یکی واسش مهمه که کار تخصصی بکنه و از اون لذت میبره
                                              - یکی واسش پیشرفت سریع شغلی مهمه
                                              - یکی هم پرستیژ کاری و شان اجتماعی
                                              پس نمیشه به همه یک توصیه واحد کرد که بیاین یا نیان بانک مرکزی
                                              ولی اگر ملاکتون واقعا فقط بحث مالی هست ، فقط در صورتی که شرکت نفت هستین نیاین بانک مرکزی
                                              قطعا به لحاظ مالی و در بلند مدت بانک مرکزی با هیچ جایی قابل مقایسه نیست مگر اینکه بخوایید مهاجرت کنید.
                                              ولی بدونین باید صبر داشته باشین و سختی زیاد خواهید کشید و انتظارتون رو خیلی بالا نبرید و اینکه این سبک از زندگی مالی (استفاده مداوم از وام و در یافتی خیلی پایین) رو بپذیرید.
                                              • ع
                                                علی
                                                ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
                                                سلام وقت همگی بخیر
                                                دوستان بعد از مصاحبه گزینش مراحل به چه ترتیبه؟!
                                                و چقد طول میکشه نتیجه مصاحبه بیاد
                                                مراحل پزشکی چیجوریه؟
                                                ممنون میشم راهنمایی کند
                                                • D
                                                  Donyaaaaa
                                                  ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹
                                                  سلام دوست عزیز
                                                  شما جز کسایی بودی ک امتحان کتبی رد شدی و باهاتون تماس گرفتن؟؟؟
                                                  • ع
                                                    علی
                                                    ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰
                                                    خیر
                                                    من ارشدم
                                                    کار ارشدا طول کشید
                                                • ق
                                                  قلی
                                                  ۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۲۵
                                                  آقای کارمند بانک مرکزی.ممنون که دلسوزانه از حقوق میگید.شما در این شرایط چه پیشنهادی میدید؟مایی که توی مراحل پایانی جذب هستیم و باید استعفا بدیم چیکار بکنیم؟اگر قراره حقوقمون اینقدر کم بشه.چیکار بکنیم واقعا؟
                                                  • م
                                                    مرکزی
                                                    ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
                                                    بانک مرکزی نسبت به ارگان‌های دیگه محیط کار بهتری داره ، ملاک تصمیم گیری شما فقط حقوق نباشه.
                                                    • ق
                                                      قلی
                                                      ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
                                                      خوب دوست عزیز اگر محیط کار فقط مد نظر قرار بگیره که شغل های دیگه با محیط بهتر هم هست.ولی حقوق و مزایا مطمعنا خیلی اهمیت داره چون با کیفیت زندگی افراد ارتباط مستقیم داره مخصوصا در این شرایط تورمی
                                                      • م
                                                        مرکزی
                                                        ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
                                                        مشخصه که شما تمایل ندارین تشریف بیارین بانک مرکزی و دنبال یه استدلال هستین که خیال خودتون رو راحت کنید و خودتون رو قانع کنید که تصمیم درستی گرفتین.
                                                        در هر صورت من نظر خودم رو گفتم چون ماهی چند تومن بالا و پایین حقوق، برام زیاد مهم نیست و بجاش محیط کار و ..... برام بیشتر اهمیت داره .
                                                    • پ
                                                      پیمانی
                                                      ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
                                                      همونطور که مرکزی گفتن، محیط هم میتونه جذاب باشه. پیشنهادم اینه یه مدت با مرخصی از کار قبلی خارج بشین بیاین ببینین اصلا کدوم اداره میفتین. چون بعضی اداراتش حتی جذابم نیست. ولی روی حقوق خیلی حساب نکنین
                                                      • ا
                                                        امیر
                                                        ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
                                                        دوست عزیز واقع بین باشید. تو تهران درسته یک میلیون هم یک میلیونه ولی واقعا خیلی مهمه که کجا کار میکنید، آینده شغلی و امنیتش برای خودتون و خانوادتون چجوریه.... رفاهیات و بیمه و غیره رو درنظر بگیرید .... خود من الان حقوقم 22 تومنه ولی واقع بینانه دارم میام جایی که شاید نصف این حقوق رو بهم بده ولی میدونم در بلندمدت احتمالا ارزششو داره. شما هم با معیار و ملاک خودتون تصمیم بگیرید
                                                        • ک
                                                          کارمند بانک مرکزی
                                                          ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۶
                                                          دوست عزیزم من واقعا نمیتونم بهتون پیشنهاد بدم بیاید بانک مرکزی یا نیاید. هرکسی خودش باید ببینه چه چیزی براش اولویته. اگر فقط از لحاظ حقوق بخواید نگاه کنید میگم نیاید . ولی از لحاظ جایگاه شغلی کلاس کاری آینده ی شغلی بیمه و ... قطعا بانک مرکزی بهترین انتخابه.و این رو هم خدمت همه عزیزان بگم که وضع و اوضاع به این شکل نخواهد ماند. قطعا قطعا قطعا بانک مرکزی باید یه تدبیری بکنه در خصوص حقوق بسیار پایینه کارکنان و خودم به شخصه به آینده خوش بینم.
                                                        • پ
                                                          پولدار
                                                          ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
                                                          وام های بانک مرکزی رو به عنوان ترمیم حقوق در نظر بگیرید. هر چی هم اضافه اومد تو مقایستون بدونید که جایگاه سازمان بالاتر هست. چرا و کجا بانک عامل مثلا ملی باید حقوقش با مرکزی یکی باشه؟بانک مرکزی اصلا بانک نیس که... هنوز یه عده بیرون نمیدونن بانک مرکزی چیه. میگن شعبه هم داره؟ اینو همکارای سابق بانکی خودمم میگن ها؟! مثلا یه جایی مثل بورس سه برابر حقوق میده. خیلی سازمان های دولتی و عمومی حداقل دو برابر حقوق میدن. صداشونم در نمیاد. من خودم بانکی بودم و الان مرکزیم. میدونم چه تخیلات و توهماتی بانکی ها دارن و چه حسادتهای بی پایه و اساسی دارن.
                                                          • .
                                                            ...
                                                            ۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
                                                            آفرین.من واقعا درک نمیکنم.این چه توقعی که بعضی از کارمندهای سازمان دیگه دارند.هر سازمانی،یه جایگاهی داره.پس متناسب با اون جایگاه و اهمیت و حساسیت و وظایفش،منطقیه که از یکسری تسهیلات و مزایا بهره مند باشه.حالا اگه سازمانی حقوقش کمه و یا مشکلی داره ،بهتره کارمندهای اون سازمان برن حقوق ضایع شده خودشون رو از رئیس و مسئول اون سازمان پیگیری کنن،نه اینکه به کارمندهای سازمان های دیگه بپرن و خودشون رو با اونا مقایسه کنند.هر شغلی یه جایگاه و ارزشی داره که نباید با شغل های دیگه مقایسه بشه.
                                                            به نظر من این قضیه حقوق و مزایا در این سایت خیلی لوث شده.
                                                            از دوستان و همکاران بانک مرکزی خواهش میکنم که دیگه این بحث رو تمامش کنن و پاسخی به این سوال ها ندن.ممنون
                                                          • ک
                                                            کارمند بانک مرکزی
                                                            ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
                                                            با سلام خدمت دوستان عزیز. من بارها و بارها پیام گذاشتم ولی متاسفانه کسی گوش نداد. بنده خودم کارمند بانک مرکزی هستم ورودی سال 97. پیام بعضی از دوستان رو میبینم واقعا خنده ام میگیره. آقا به پیر به پیغمبر با 5 سال سابقه کاری بنده 18 تومن ناخالص دریافتیمه و 7 تومن هم خالص دریافتیمه. حقوق 35 -40 میلیون رو از کجا در میارید میگید؟؟؟ انشاالله خودتون میاید شروع به کار میکنید میبینید که درست میگم. واقعا بانک های عامل از بانک مرکزی حقوق بیشتری میدن. ولی وام هارو دروغ نگم از بقیه بانکها یه مقدار بیشتر میگیرم. ولی تمام وام ها شما دریافت کنید شاید بتونید یه آپارتمان 60 متری چند سال ساخت در مرکز شهر تهران بگیرید. بعد که خونه خریدید شما میمونید و اقساط کمر شکن وام ها که حقوق تون رو هییییییییچ میکنه. بدون استثنا حقوق من و همکارانم 5 روز جوابگوی هزینه های کمر شکن شهر تهرانه. از ما گفتن بود. حالا دیگه خودتون میدونید.
                                                            • a
                                                              applicant
                                                              ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
                                                              دوست عزیز ما حسن نیت شما رو درک می کنیم ولی شما خودتون اشاره کردید که با همین وام های اینجا میشه یه آپارتمان کوچیک مرکز شهر خرید، شما جایی که سراغ دارید که همون سال های اول خدمت بهتون وام بده تا بشه خونه خرید؟ (خونه ای که معلوم نیست تا چند سال دیگه چند برابر بشه و بشه بعدا خریدش یا خیر؟ ضمنا شما میگید پس از کسورات چیزی براتون نمی مونه ولی حواس تون نیست که اگه همین خونه رو که به لطف وام های بانک بوده نداشتید به میزان همین کسورات و چه بسا بیشتر باید اجاره خونه می دادید و هر سال هم بیشتر از میزان افزایش حقوق اجاره هم بیشتر میشد پس بهتره حقوق مون برای خونه ای که متعلق به خودمونه کم بشه تا برای اجاره خونه ای برای خودمون نیست!
                                                              ضمنا همه چی حقوق نیست بهتره در مورد ناهاری که با کمتر از ده هزار تومن می گیریم یا امکانات ورزشی مثل سالن فوتسال، والیبال، بدنسازی، جکوزی و... که با مربی هم هستن که اگه بخوایم بیرون استفاده کنیم باید پول بدیم هم بگین و مهم تر بیمه ای که شما دیگه دغدغه رفتن به دکتر و عمل رو نخواهید داشت و هزینه هایی مثل ایمپلنت دندون و کلی چیز دیگه رو کامل پوشش میده هم اشاره کنید.
                                                              • ک
                                                                کارمند بانک مرکزی
                                                                ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۱
                                                                سلام دوست عزیز. شما به نوشته های من دقت نکردید. بنده بانک مرکزی رو با بانک های عامل مقایسه کردم. بله بانک مرکزی از همه ی ادارات دیگه خیییییییلی سرتره. ولی صحبت بنده این بود که بانک های عامل تمامی این مزایایی که ما توو بانک مرکزی رو داریم دارند ولی ولی ولی دریافتی خالص شان کمتر از 20 میلیون تومان نیست. از لحاظ مراکر رفاهی بانک های عامل خیلی جلوتر از ما هستن. ما فقط مشهد و نوشهر هتل داریم ولی بانک های عامل تقریبا توو تمام شهرهای توریستی دارند. به قول شما بنده فقط از منظر مالی مقایسه کردم و روی صحبتم با کسانی بود که مورد مالی براشون اهمیت داره. وگرنه کسی که محیط کار شان و شخصیت و .... براش مهم باشه قطعا بانک مرکزی بهترین گزینه اس.
                                                            • ق
                                                              قلی
                                                              ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷
                                                              دوستان بحث حقوق و مزایا ارگانی مثل مرکزی چیزی نیست که مثلا با صحبت در موردش توی این سایت یا صد تا سایت لو بره.به هر حال کشور نهاد نظارتی داره و اونها دسترسی به حقوق همه دارن.من که هنوز حقوق نگرفتم ولی چیزی که از شواهد برمیاد اینه که حقوق در همین حدود هست
                                                              • M
                                                                Mahtabsalimi
                                                                ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹
                                                                چقد دوس داشتم آرزو داشتم اینجا استخدام شم اما قبول نشدم آزمون ، چی میشد آزمون برمیداشتن🥹
                                                                • ک
                                                                  کارمند ملی
                                                                  ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
                                                                  جناب اقای کارمند جدید من که ملی قبول شدم و حقوقمون خیلی کمتر از مرکزی هست گفتن شروع به مار 18 تومن با اضافه کار و... دریافتی دارین، چرا شما به دروغ مبگین 15 میدن و خیلی ها انصراف میدن، نوش جونتون کسی که نمیخواد از شما بگیره
                                                                  همه میدونن حقوق مرکزی خیلی بالاست ولی بی انصافی هست منی که ملی قبول شدم نصف شما حقوق بگیرم مگه فرق من با شما چیه همه کارمند هستیم
                                                                  • پ
                                                                    پرویز
                                                                    ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
                                                                    شما در جریان باش حقوقت از حقوق مرکزی بیشتره.
                                                                    • m
                                                                      mn
                                                                      ۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۴
                                                                      راست میگی هر کی کفته 15 دروغ گفته
                                                                      چون من با اضافه کار 14 میگیرم.
                                                                      • س
                                                                        ستادی
                                                                        ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
                                                                        شما برای بانک‌ملی هستی برو تو همون صفحه بانک ملی
                                                                        به مرکزی و کارمندای مرکزی چیکار داری
                                                                        بیشتر از ما هم داری حقوق میگری
                                                                        حرص نخور سلامتیت مهم تر از هر چیز دیگه ای هست عزیز
                                                                        • .
                                                                          ......
                                                                          ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
                                                                          به گفته ریاست کل بانک مرکزی حقوق مرکزی با جاهای دیگه فرق چندانی نداره اما یه سوال چرا حقوق بانک ملی خیلی بیشتر از یه معلم یا کارمند وزارت ارشاد ه
                                                                        • ک
                                                                          کارمند جدید
                                                                          ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
                                                                          دوستانی که قبول نشدین یا تو هر یک مراحل رد شدین خداتونو شکر کنید، ما هم به بوی کباب اومدیم الان میبینیم دارن خر داغ میکنن. حقوق که یک سوم جای قبلیه، وام هم هزارتا ضامن میخواد هر روز هم یه قانون جدید درمیاد. ما یه تعداد قرار گذاشتیم تا 6 ماه دیگه صبر کنیم ببینیم این وام ها چی میشن اگه توجیه نداشت انصراف بدیم
                                                                          • ا
                                                                            احمدی
                                                                            ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
                                                                            از لحاظ کاری چطور هست؟ محیط پویایی داره ؟
                                                                            • ک
                                                                              کارمند جدید
                                                                              ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
                                                                              من از اداره های دیگه خبر ندارم ولی اداره ما که هم همکارا خیلی خوبن هم کارش تاثیر مستقیم رو جامعه داره از این لحاظ جذابه ولی خب با همکار خوب نمیتونم کرایه صاحبخونه رو بدم. یه جمله ای رو خیلی میشنوم اونم متاسفانه همه میگن کار دولتی به عنوان شغل دوم خوبه.
                                                                            • m
                                                                              mn
                                                                              ۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
                                                                              وامش دیگه خدایی ضامن نمیخاد
                                                                            • ح
                                                                              حسینی
                                                                              ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
                                                                              سلام
                                                                              وقتتون بخیر
                                                                              من رشته برق قبول شدم و چون مدرک بالاتر داشتم ردم کردن
                                                                              کسی اطلاعی داره از اینکه تو تکمیل ظرفیت از مایی که به خاطر مدرک بالاتر رد شدیم استفاده میکنن یا خیر؟
                                                                              • س
                                                                                ستادی
                                                                                ۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
                                                                                درود
                                                                                امکان نداره از شما بردارن
                                                                                فکرتون رو درگیرش نکنید دیگه
                                                                                • M
                                                                                  Mm
                                                                                  ۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷
                                                                                  کارشناسی برق کلا قبولیه زیادی نداده و قبول نهایی هم تعدادشون خیلی محدوده
                                                                                  • م
                                                                                    محمد
                                                                                    ۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
                                                                                    سلام
                                                                                    منم مکانیک بودم به خاطر ارشد رد شدم
                                                                                    شما بعد از مرحله تحویل مدارک بالاتر رفتی؟

                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                  ثبت پاسخ