استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

۱۲۸۵۹ نظر

استخدام وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه به عنوان متولی امور دیپلماتیک ایران یکی از اجزا و ارکان اصلی ساختار دولت برای برقراری ارتباط سازنده با جهانیان است. استخدام‌های وزارت امور خارجه تماما و به صورت دقیق در این صفحه اطلاع رسانی می‌شود.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت امور خارجه در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • کارت  آزمون استخدام وزارت امور خارجه ۸ آبان ۱۴۰۲ فعال شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی  و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی وزارت امور خارجه می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

 

اخبار استخدام   وزارت امور خارجه

زمان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام وزارت امور خارجه بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۱۱ شهریور الی ۷ مهرماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت امور خارجه

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت امور خارجه، نتایج این آزمون پس از انتشار در همین صفحه اعلام خواهد شد.

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت امور خارجه در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۲٬۸۵۹ نظر برای استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

  • س
    س
    ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
    از متن اساسنامه وزارت امور خارجه:
    ماده 10 - وزارت امور خارجه افراد مورد نیاز را از بین داوطلبانی که
    دارای بهترین معدل امتحان کتبی باشند پس از حصول نتیجه معاینات جسمی و
    روانی برای مصاحبه دعوت و از بین آنان افراد مورد نیاز را که دارای
    بهترین نتیجه مصاحبه باشند برای طی دوره آزمایش انتخاب و دعوت می نمایند.
    ماده 11 - مدت دوره آزمایش یک سال است که تحت عنوان کارآموزی در خدمت
    ادارات مرکزی انجام خواهد شد.
    اشتغال این قبیل کارمندان در دوره آزمایش در اداراتی که اسناد و مدارک
    طبقه بندی شده در اختیار دارند ممنوع است .
    ماده 12 - روسا و سرپرستان ادارات مکلفند نظرات خود را نسبت به طرز
    کار و استعداد و ابتکار و اخلاق و شخصیت و آداب معاشرت کارآموزان روی
    اوراقی که اداره کارگزینی در اختیار آنان می گذارد محرمانه نوشته و تسلیم
    اداره کارگزینی نمایند. اداره کارگزینی مکلف است در مدتی که کارآموزان
    دوره آزمایش را طی می کنند نسبت به خصوصیات وضع اجتماعی آنان تحقیق و
    بررسی دقیق به عمل آورده و اطلاعات جمع آوری شده را در شورای استخدام
    وزارت امور خارجه مطرح و نظرات شوری را برای اتخاذ تصمیم نسبت به قطعیت
    استخدام آنان به وزیر امور خارجه گزارش نماید.
    • ع
      علی حیدر زاده
      ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۱۶
      سلام و عرض ادب
      عزیزان در این چند وقت مشاهده کردم کاربرانی خلق الساعه به وجود اومدن و یک یا نهایتا دو پیام ارسال کردن و بعد هم کلا غیب شدن قصد داشتم پیامی خدمتتون ارسال کنم
      یکی از روش های جمع آوری داده و اطلاعات و برنامه ریزی ، مطالعه تطبیقی هست از این رو بنده تصمیم گرفتم پیام های داوطلبان سال های قبل رو بخوانم و نتیجه را خدمتتان ارسال کنم تا راهگشا باشد بنده 15 صفحه از نظرات مربوط به سال 98 الی 99 را مطالعه کردم و در نهایت خدارا شکر کردم که جز ورودی آن سال نبودم چون اونها بعد دوسال رسیدن به جایی که امروز ماهستیم و سال 96 ازمون دادن و بهار 99 استخدام شدن چیزی که مشخص هست اینه که بی نظمی و گنگ بودن فرآیند جذب واخ چیز جدیدی نیست و خوشبختانه الان خیلی خیلی بهتر شده البته ساختار ها هم متفاوت شده و تفاوت هایی هم با ازمون خودمان هم دارد از جمله اینکه ورودی های ان سال همه رسته اداری بودند و جذبشون به صورت رسمی آزمایشی بوده که در دفترچه ما صراحتا قید شده جذب رسمی است همچنین رشته های مورد نیاز و کد رشته ها متفاوت بود در نهایت عرض کنم این یک مطالعه تطبیقی هست و الزاما به این معنی نیست که همان اتفاقاتی که برای ان عزیزان افتاده برای ماهم خواهد افتاد مثلا از ازمون تا زمان دعوت به گزینش دوسال زمان برده بوده است(تازه کانون ارزیابی هم نداشتند) ولی این فرآیند برای ما (با کانون) 10 ماه شده است ولی اشتراکاتی وجود دارد که در ذیل عرض خواهم نمود:
      بعد از دعوت به هسته گزینش ،مدارک ارائه دادند و مصاحبه عقیدتی سیاسی انجام شده و به صورت تدریجی رای هسته گزینش صادر شده مثلا برخی مهر ماه جواب گزینش امده برخی بهمن علتش هم اعتراض افراد یا نیاز به بررسی مجدد و … عنوان نمودند (مجددا تاکید میکنم از نظر زمان بندی فرایند ازمون خودمان خیلی با برنامه تر است فقط به فرایند دقت کنید نه زمان) بعد از اینکه پاسخ هسته گزینش بیاد به واحد کارگزینی مراجعه باید کرد و مدارک مورد نیاز را ارائه نمود و یک سری فرم پر کرد در همین مدت نیز جهت انجام آزمایشات طب کار به بیمارستان معرفی خواهید شد و پاسخ اون رو به کارگزینی تحویل می دهیم و بعد باید منتظر موند تا معاونت طرح و برنامه اطلاعات را در سامانه سازمان امور استخدامی وارد کند و کد استخدامی بگیرد که این فرایند به سادگی و کار یکی دو روز نیست و بعد از این که کد استخدامی گرفته شد مجددا به کارگزینی معرفی خواهیم شد و معاونت های مختلف اعلام نیاز هاشپن رو صادر میکنن و برهمین اساس باید منتظر تماس کارگزینی ماند تا ابلاغ صورت بگیره و حکم صادر بشه و دعوت به کار انجام شود بی نظمی کاملا مشهود بود چون برخی مشغول به کار شده بودند درحالیکه عده ای بیان نمودند که هنوز کد استخدامی هم صادر نشده برای آنها. فاصله زمانی بین هرکدام از این مراحل چندین ماه بود . با جمیع جهات با توجه به اینکه چهار سال از اخرین استخدام وزارت خارجه می گذرد خیلی چیز ها تغییر کرده و ممکن است این فواصل زمانی چندین ماهه بین هر مرحله کمتر شده باشه و یا به صورت الکترونیک و برخط انجام شود (با توجه به اینکه تا این مرحله هم خییییلی نسبت به ورودی های دوره قبل جلو هستیم این نظریه رو تقویت میکند البته این موضوع راهم درنظر بگیرید که ممکن است نسبت به دوره قبل این روند مرحله اضافه تری هم داشته باشد همانگونه که کانون ارزیابی اضافه شده یا حتی کمتر) بنابراین خواهش میکنم به گمانه زنی ها توجه نکنید و زمان بندی های دوره های قبل و تجربه کارمندان را ملاک ذهنی خود قرار ندهید الحمدلله کار ها نسبت به دوره قبل منظم تر و سریعتر است که البته این کافی نیست و نیازمند شفاف سازی هست و باز جای شکرش باقیست . مجددا خواهش میکنم خونسردی خودتون رو حفظ کنید و منتظر تماس هسته گزینش جهت ارائه مدارک و انجام مصاحبه عقیدتی سیاسی باشید بعد از ان قبول شدگان به طب کار و کارگزینی معرفی خواهند شد که امیدواریم این مراحل خیلی سریعتر انجام شود در نهایت صبر بهترین کار هست به نظر بنده تا زمان اولین تماس هسته گزینش لطفا در این صفحه بحث نکنیم و حدس و گمان وارد نکنیم که خدایی ناکرده سبب بشیم حتی یک نفر ذهن اش مشوش شود . برخی عزیزان سوالاتی مطرح کردند که تیتر وار عرض میکنم : حقوق طبق نظام هماهنگ پرداخت ها هست و با سایر وزارتخانه ها فرق ندارد. طبق دفترچه استخدام از نوع رسمی است . برای مصاحبه عقیدتی سیاسی اماده باشید . تحقیقات محلی انجام می شود . واخ خانه برای پرسنل ندارد . الزاما در واحد مربوط به رشته خود مشغول نخواهید شد بستگی به اعلام نیاز ها دارد . زمان بندی اصلا مشخص نیست . رویه این ازمون با ازمون قبل تفاوت های زیادی دارد .
      به همه دوستانم توصیه میکنم اصلا زمان بندی نکنن و منتظر مراحل آتی باشند و اطلاعات ضد و نقیض و حدس و گمان و خواب و رویا و … رو اصلا مطرح نکنند که ذهن ها مشوش نشود فقط اطلاعات دقیق و موثق رو مطرح کنند بهتر است فرض را براین بگذاریم که اصلا قبول نشدیم و زیاد به مراحل بعد فکر نکنیم اینجور اعصاب هممون راحته و هرموقع تماس گرفتن
      یکمم باهم مهربون تر باشیم
      بنده تا زمان تماس گزینش به این صفحه مراجعه نخواهم کرد
      امیدوارم هرچی خیر هست براتون رقم بخوره
      لایق بهترین ها هستید
      نثار آقا امیرالمونین علی (ع) صلوات
      خدانگهدارتون
      • م
        منتظر
        ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۲۲
        سلام اطلاعاتی که دادین حداقل در مورد استخدام رسمی اشتباهه.تمامی افراد تازه استخدام شده به مدت 5 سال پیمانی هستن و بعد 3 سال رسمی آزمایشی و بعد از اون اگه شرایطش رو داشته باشن رسمی میشن
        • ع
          علیرام
          ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
          این نظر اشتباهه
          داخل دفترچه منم رفتم دیدم نوشته شده استخدام رسمی هست
          دفترچه نوشته رسمی شما از کجا میگی پیمانی ؟
          لطفا اول تحقیق کنید بعد اینجا مطرح کنید
          • ع
            علیرام
            ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
            در وزارت خارجه اصلا استخدام پیمانی نداریم
            • م
              ملیحه
              ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
              عنوان اطلاعیه استخدام در سایت جهاد:
              "وزارت امور خارجه به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل دیپلماتیک و اداری از متقاضیان واجد شرایط برای استخدام رسمی دعوت به عمل می‌آورد."
              • م
                منتظر
                ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
                سلام.در استخدام دولتی اصلا امکان رسمی شدن در ابتدای کار وجود نداره،طبق قوانین اداری و استخدامی همون روندی هست که عرض کردم
                • س
                  س
                  ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
                  روز آزمون مرحله اول یکی پشت سر من نشسته بود باهاش صحبت کردم گفت کارمند پیمانی هست تو آزمون شرکت کرده که رسمی بشه.
                • ع
                  علیرام
                  ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
                  بند پنجم از بخش نهم « تذکرات مهم » دفترچه صراحتا قید شده رسمی
                  • م
                    منتظر
                    ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
                    بله منظورش این بوده که قراردادی نیست.شما یه سرچی گوگل بزنی متوجه میشین عرض بنده رو.پیمانی هم بد نیست تقریبا همون مزایای رسمی رو داره.روند استخدام در کلیه دستگاهها رو اداری استخدامی تعیین میکنه و در اون مراحلی که من عرض کردم حتما باید طی بشه
                • س
                  س
                  ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
                  این نظر درسته به نظر. چون اساسنامه خود وزارت خارجه هم بخونید نوشته کسانی که جذب می‌شن یک سال رسمی آزمایشی هست و بعد یک سال با نظر مافوق در مورد کار و رفتار و… اون فرد که اگر مورد تایید باشن رسمی می‌شن.
                  • س
                    س
                    ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
                    منظورم نظر آقای حیدرزاده بود
                    • ع
                      علیرام
                      ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
                      ننوشته رسمی ازمایشی
                      درخصوص سلسله مراتب نوشته سال اول کار اموز هستن بعد وابسته و دبیر سوم و …
                      منم الان رفتم چت های سالای قبلو دیدم اونا اوضاع داغونی داشتن اخرین پیاماشون چندین نفر نوشتن که استخدامشون رسمی ازمایشی هست جالبه چندنفر مث همین کاربر منتظر همون موقع هم بودن که استرس میدادن و میگفت استخدام پیمانی هست که در نهایت چندین نفرشون نوشتن استخدام شدن و ازمایشی رسمی هستن
                      دفترچه اون ازمون اصن چیزی ننوشته بود دفتر ازمونی که دادیم صراحتا نوشته رسمی
                      پس خواهشا تحلیل شخصی نکنید
                      در دفترچه نوشته رسمی
                      همینطور هم خواهد شد
                      اگر هم نشه چون داخل دفترچه اومده در دیوان عدالت شکایت میکنید و دو سه ماهه قطعا رای تبدیل شدن به رسمی میگیرید چون صراحتا نوشته شده
                    • ع
                      علیرام
                      ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
                      با تشکر از کاربر حیدر زاده
                      مثل همیشه اطلاعات دقیق و به دردبخوردادی
                      منم ترجیح میدم منتظر تماس باشم و نیام اینجا یسری حرفایی رو بخونم که بی پایه اس و ذهنمو خراب میکنه البته تعداد این افراد اندکه
                      توی این بازی مافیا
                      کاربر حیدرزاده شهر خوبی هست
                      چندنفر شهر تبر داریم که کمکی به شهر نمیکنن فقط ناخواسته شهر رو بهم میریزن
                      یکی دو نفر هم هستن که قشنگ مافیا هستن و اصن جز شهر نیستن
                    • م
                      منتظر نتایج نهایی
                      ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۳:۴۵
                      پس خدارو شکر مورد پذیرش قرار گرفت که دعوت هیات عالی گزینش درست بوده
                      پس دیگه در این امر تشکیک نفرمایید
                      و افرادی که این ادعا رو مطرح کردند رو مورد عتاب قرار ندهید.
                      • ع
                        علیرام
                        ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۰
                        پس خدارو شکر مورد پذیرش قرار گرفت که دعوت هیات عالی گزینش ربطی به واخ ندارد
                        پس دیگه در این امر تشکیک نفرمایید
                        و افرادی که این ادعا رو مطرح کردند رو مورد عتاب قرار ندهید.
                      • ع
                        عنایت
                        ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۱۲
                        آقای حیدر زاده عزیز دقیق ترین منبعی هستن که تا الان تو این پیج مطالبی بیان کردن
                        ازشون خواهش میکنم اگر مجدد به سایت مراجعه کردن
                        لطفا بفرمایید زمان اعلام نتایج کی هست؟ و به چه نحوی نتایج اعلام میشه؟
                        و تو این مدت باقی مانده چطور میتونیم برای مراحل بعدی آماده بشیم؟
                        نیاز به مطالعه هست؟ عقیدتی ؟ سیاسی؟
                        نظرات متنوع و پراکنده هست
                        ما هم منبعی برای پیگیری نداریم
                        اگر بتونید ما رو راهنمایی کنید بهمراه تعداد زیاد از دوستان دعاگوتون هستیم
                        • ع
                          علیرام
                          ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
                          من چون به کاربر حیدرزاده اعتماد دارم میرم برای مصاحبه عقیدتی سیاسی مطالعه کنم
                        • س
                          س
                          ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹
                          سلام، من پذیرفته‌شدم و گفتند منتظر تماس گزینش باشم اما به هیئت عالی گزینش و… دعوت نشده‌بودم من.
                          • ع
                            عنایت
                            ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۱۴
                            دوستانی که برای گزینش هیئت عالی دعوت نشدن یا دعوت شدن و رد شدن اصلا در مورد واخ نگران نباشن
                            چون طبق گفته مسئولین گزینش هیئت عالی این 2 اصلا ربطی به هم دیگه ندارن
                            و حتی برخی مسئولین برگزاری ازمون واخ از اون با خبر نیستن
                            پس جای نگرانی وجود نداره
                            • م
                              ملیحه
                              ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۵۶
                              سلام آقا یا خانم "س"
                              نگفتند چه زمانی از گزینش واخ تماس میگیرن؟
                              • س
                                س
                                ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۳
                                نه فقط گفتند منتظر تماس باشید.
                            • خ
                              خطاب به عنایت و سایر مطلعان
                              ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۱
                              ممنون که تجربه‌ات را به اشتراک گذاشتی.
                              اطلاعات‌تان دقیق است که همه پذیرفته‌شدگان مرحله نخست آزمون واخ به "گزینش عالی ریاست جمهوری" دعوت شده‌اند؟
                              یعنی همه راه‌‌یافتگان به کانون ارزیابی واخ به این گزینش (جدا از گزینش خود واخ) دعوت میشن؟
                              • م
                                مسعود
                                ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۸
                                خیر بزرگوار...
                                دوستان بارها گفتند که به تعداد محدودی زنگ زده شده که بیان برا گزینش سازمان متفاوت
                                و اینکه از کجا رزومه این افراد رو آوردن و چرا بهشون زنگ زدن قطعی معلوم نیست
                                • ع
                                  عنایت
                                  ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۰۶
                                  با همه نه
                                  چون همه رشته ها به کار اون وزارت خانه ها نمیان که
                                  ولی گویا اطلاعات یه سری از دوستان پذیرفته شده که رشته اونها بدرد شون میخورده رو با توجه به نمره و محل سکونت و یه سری شرایط دیگه از جهاد گرفتن تماس گرفتن
                                • خ
                                  خطاب به علیرام
                                  ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۹
                                  با سلام،
                                  اطلاع دارین که دوستانی که از طرف واخ به سایر وزارتخانه‌ها (هیئت عالی گزینش ریاست جمهوری) معرفی شدند، تعدادشون چند نفر بوده و بر چه اساسی معرفی شدند؟
                                  یعنی افرادی که به وزارتخانه‌های دیگر معرفی شدند، قطعا هیچ شانسی برای قبولی در واخ ندارند؟؟
                                  • ع
                                    عنایت
                                    ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰
                                    با اجازه آقا یا خانم "منتظر نتایج نهایی" اگر مارو عتاب و خطاب نمیکنی
                                    یه سری اطلاعات بدم ک قطعی مطمئن هستم چون از من دعوت کردن چند وقت پیش و مستقیم از خودشون سوال کردم
                                    برای چند تا وزارت خانه دیگه ست اون جا ک سطح شون از وزارت خارجه به نسبت پایین تره
                                    گفتن دعوت به اونجا هیچ تداخلی با واخ نداره
                                    و تاکید کردن کار واخ رو هم اگر قبول شدیم پیش ببریم
                                    حتی گفت اگر جای های دیگ هم اقدام کردی برای کار و یا گزینش پیش ببر چون اونجا هیچ قولی برای استخدام نمیدن
                                    اطلاعاتی ک از من گرفتن رو گفتن برای اون وزارت خانه ای ک از بین اون چند تا گزینه انتخاب کردم ارسال میکنن
                                    بررسی میکنن و اگر مورد تایید شون بود تماس میگیرن
                                    حالا بعد از تماس هم انتخاب با خودمونه که بین واخ "در صورت قبولی" یا اونجا یکی رو انتخاب کنیم
                                    از منابعی مختلف به اون گزینش دعوت شده داریم و قبولی های مرحله اول واخ یکی از اون منابع هست
                                    • ع
                                      علیرام
                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۸
                                      به سایر وزارتخانه ها نه
                                      به یک وزارت خانه خاص
                                      • ع
                                        عنایت
                                        ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶
                                        عرض کردم موثق هست
                                        شاید شما رفتید یک وزارت خانه خاص رو گفته باشن
                                        به من 4 جا رو گفتن ک انتخاب و اولویت بندی کنم
                                        • ا
                                          امیر
                                          ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۶
                                          سپاس جناب آقای عنایت عزیز،
                                          فرمایشات شما با شواهد کاملا همخوانی دارد.
                                          بنظر شما، همه افرادی که از مرحله اول آزمون واخ پذیرفته شدند، به گزینش عالی ریاست‌جمهوری دعوت شدند؟؟
                                    • م
                                      ملیحه
                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹
                                      "منتظر نتایج نهایی" اطلاع دارین که گزینش طی یک روز به همه زنگ میزنه یا به ترتیب کدرشته‌ها؟
                                      ممنون میشیم یه اطلاع کسب کنین و ما رو از سردرگمی دربیارین
                                      • خ
                                        خطاب به همه رفقا
                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
                                        سلام به برادران و خواهران
                                        چرا انقد بحث بی نتیجه میکنید؟
                                        بحثایی که به هیشکی کمک نمیکنه فقط حدس و گمان مطرح میکنن بعضی ها و جوری فلسفه بافی میکنن انگار چه خبررررهههه . یه استخدامه دیگه چراانقد باهم بحث میکنید بعدم اینجا روالش همینه زیاد به حرف های مسولین و دفترچه و ازین چیزا توجه نکنید و برنامه ریزی هم نکنید که بعدا اگه دیر شد اذیت بشید بهتره یه مدت فک کنید اصن قبول نشدید و هرموقع تماس گرفتن برید اینجوری اعصاب خودتونم راحته
                                        از اقا یا خانم منتظر نتایج نهایی هم میخوام یک مدت کمتر پیام بذاره تاالان نصف چیزایی که گفته درست بوده نصف دیگه اشتباه پس چیزی نگیم بقیه رو نگران کنیم بهتره
                                        اطلاعاتتم بذار برای خودت
                                        تا زمانیکه گزینش تماس نگرفته هیچ حرفی رو اینجا باور نکنید
                                        مسولین هم گفتن اکثر اطلاعات اینجا غلطه
                                        پس بیخیال باشید هرموقع وقتش بشه باهامون نماس میگیرن
                                        اولین پیام و اخرین پیامم بود
                                        دیگه هم نمیام اینجا
                                        دوستون دارم
                                        شب بخیییییرررررر
                                        • م
                                          منتظر نتایج نهایی
                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
                                          من ادعایی ندارم
                                          ولی اگر یه دونه خبر قطعی که من دادم و غلط بوده رو بفرمائید جایزه میدم بهتون
                                          • .
                                            ...
                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶
                                            آقا یا خانم منتظر نتایج نهایی، با پوزش به نظر بنده شما دیپلمات برجسته ای خواهید شد، خیلی‌خوب مسائل رو تجزیه و تحلیل و حل و فصل می فرمائید و براحتی تسلیم نمی شین. امیدوارم شما رو جزو قبولی های نهایی انتخاب کنند.
                                        • م
                                          مبینا
                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱
                                          "منتظر نتایج نهایی" اطلاع دارین نتایج کی و چگونه اعلام میشه؟ و اینکه گزینش رسما چه زمانی تماس میگیره؟
                                          ممنون از راهنمایی های شما
                                          • م
                                            منتظر نتایج نهایی
                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷
                                            احتمال زیاد هفته آینده
                                            مسول برگزاری در کانون که از کارکنان واخ بود و نتایج رو تلفنی اعلام کردن در این مورد گفتن معلوم نیست گزینش چندوقت بعد تماس بگیره و کلا اظهار بی اطلاعی کردند
                                            ولی امیدواریم تا اواسط مرداد ماه تماس بگیرن
                                            • م
                                              منتظر نتایج نهایی
                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵
                                              شما چرا از اسم من استفاده میکنی
                                              !!!!
                                            • م
                                              منتظر نتایج نهایی
                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۶
                                              نتایج باید از طریق جهاد دانشگاهی اعلام بشه
                                              گزینش هم قرار بود بنابر اعلام واخ هفته آینده به قبولی ها برای مراجعه حضوری تماس بگیره
                                              من در همین حد اطلاعات دارم
                                              طبیعتا ممکنه بخاطر تعداد زیاد دوستان این فرآیند مانند کانون ارزیابی چند هفته زمان ببره
                                              ولی این حرفها هیچ کدوم قابل استناد نیست
                                              ایکاش واخ یک اطلاعیه در هر مرحله صادر می کرد تا برای داوطلبان مسیر پیش رو شفاف باشه
                                            • خ
                                              خطاب به منتظر نتایج نهایی
                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸
                                              همین که البته الان خطاب قرارتون می‌دم خودش شجاعت خاصی می‌طلبه چون جوری با پرخاش جواب همه رو دادید که آدم وحشت می‌کنه. دوستی که اشاره کردند مدرکی دال بر این که هیات عالی گزینش اون دوستان رو برای گزینش در «وزارت خارجه» دعوت کرده وجود نداره درست گفتند. علاوه بر این که هیچ مدرکی بر این که این دوستان همین دعوت به هیات عالی گزینش رو هم درست گفته‌باشند وجود نداره و ممکنه یک نفر با اسامی مختلف بیاد همچین چیزی بنویسه.
                                              ضمنا بنده در تماس با وزارتخانه وقتی پرسیدم قبولی بنده نهایی است یا مشروط، فرمودند چنین چیزی وجود ندارد. بنابراین اعتماد به نفس سایر دوستانی که رد شدند آسیب نبینه که فکر کنند چند مدل قبولی وجود داشته با این حال این‌ها رد شدند.
                                              • م
                                                منتظر نتایج نهایی
                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۱
                                                من نه چیزی رو تایید کردم و نه رد
                                                فقط گفتم امکانش وجود داره که درست باشه
                                                چرا اصرار دارید که مدعیان دعوت به گزینش رو تکذیب کنید وقتی امکانش قانونا وجود داره؟؟؟
                                                وقتی یه چیزی مطابق با قانون هست و اتفاقا چندین نفر ادعای اونو دارند چرا ما باید مقاومت کنیم
                                                همین رویکرد شماها موجب میشه دوستانی که احتمالا رفتن گزینش جرات ندارند دیگه حرفی ازش بزنند
                                                حداقل احتمال بدهید درست باشه
                                                اگر درست باشه مگه خللی به استخدام شماها وارد خواهد شد؟؟؟
                                                • م
                                                  منتظر نتایج نهایی
                                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۵
                                                  ضمنا من ادعا کردم که این تقسیم بندی در مورد نتایج کانون ارزیابی وجود داره (قبولی قطعی، قبولی مشروط و رد)
                                                  بازم به راحتی می خواهید بفرمائید چون به شما این مطلب گفته نشده پس صد در صد من دارم خلاف واقع میگم
                                                  کسی که به عنوان قبول معرفی شده که فقط مرحله گزینش رو پیش رو داره ( اون تقسیم بندی صرفا مربوط به نتایج کانون ارزیابی هست ولاغیر)
                                                  • خ
                                                    خطاب به منتظر نتایج نهایی
                                                    ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۲۱
                                                    «چون به من گفته‌نشده؟»
                                                    خیر خانم/آقای محترم.
                                                    چون واخ فرمودند چنین چیزی از اساس وجود ندارد! شفاف‌تر از این نمی‌توان گفت!
                                                    • م
                                                      منتظر نتایج نهایی
                                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۵:۴۰
                                                      روزگار عجیبیه
                                                      وسط روز خورشید رو انکار میکنن
                                                      باش مهم نیست
                                                • س
                                                  س
                                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
                                                  اولا انگیزه برای اطلاعات غلط دادن در این صفحه بسیار است.همان‌طور که بارها و بارها توسط مسئولان برگزاری آزمون گفته‌شده که مطالب این صفحه معتبر نیست.
                                                  دوما بر فرض صحت، چطور ممکن است که عده‌ای پیش از کانون ارزیابی به گزینش دعوت شده‌باشند؟
                                                  • ع
                                                    علیرام
                                                    ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
                                                    گزینش هایی که از طرف نهاد ریاست جمهوری بوده برای واخ نیست
                                                    این دوستان برای جذب در یک وزارتخانه دیگر از طرف واخ به هیات عالی گزینش معرفی شدند
                                                    ارتباطی بااین فرآیند ندارن
                                                    بنابراین بهتره این موضوع رو فراموش کنیم
                                                    چون فایده ای برای قبول شدگان ندارد
                                                    بهتر است منتظر تماس گزینش باشیم
                                                    • م
                                                      منتظر نتایج نهایی
                                                      ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
                                                      منبع این فرمایش شما کجاست
                                                      اگر ادعایی برخلاف حرف دیگران مطرح می فرمائید باید منبع موثق ارائه کنید
                                                      اینکه خلاف عقل
                                                      از واخ برای جذب در یک وزارتخانه دیگه به هیات عالی گزینش معرفی شده اند!!!!!!!!
                                                      آخه خودت میتونی باور کنی
                                                      مگه باشگاه فوتبال که بازیکن به هم قرض بدهند
                                                      • ع
                                                        علیرام
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
                                                        منبع حرف شما مه میفرمایید گزینش برای بعضی ها زودتر شروع شده کجاست؟
                                                        یجور میفرمایید انگار خودتون به استناد نامه وزیر حرف میزنید
                                                        چه کسی تا بحال سند و مدرک ارائه داده؟
                                                        حرف هایی که زده میشه براساس شنیده ها و اطلاعاتی که از برخی کارمندان و یا تجربه خود داوطلبان زده میشه
                                                        بنده هم حسب تجربه گفتم این گزینش ارتباطی با واخ ندارد
                                                        میتونید منتظر بمونید و ببینید
                                                      • ق
                                                        قلیچ
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
                                                        بهتر است منتظر تماس گزینش باشیم
                                                      • م
                                                        منتظر نتایج نهایی
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
                                                        اصلا شما می‌دونستی طبق دفترچه بعد از اعلام نتیجه آزمون کتبی (دیماه 1402) همه پنج برابر ظرفیت بایستی به مرحله گزینش و ارزیابی تکمیلی معرفی می شدند
                                                        خب اطلاعات نداری چون دفترچه آزمون نخوندی
                                                        من بارها گفتم معرفی به گزینش دقیقا باید بعد آزمون کتبی اتفاق می افتاد
                                                        حالا شما حرف خودتونو تکرار کنید
                                                        واخ به این بند از دفترچه آزمون عمل نکرده
                                                        • ع
                                                          علیرام
                                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵
                                                          دوست عزیز یجور میفرمایید انگار در ایران زندگی نمیکنی؟
                                                          اینجا رویه غیر از این باشه باید تعجب کنید
                                                          همیشه همین بوده و هست
                                                          زیاد به دفترچه فکر نکن
                                                          همیشه چیزی که نوشته میشه و چیزی که عمل میشه تفاوت داره
                                                          پس منتظر تماس باشیم
                                                          • م
                                                            منتظر نتایج نهایی
                                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
                                                            مگه سند نخواستی بهت سند معرفی کردم
                                                            منم میدونم باید منتظر تماس بود
                                                            ولی هیچ وقت چیزی که اطلاع دقیق نداری انکار نکن
                                                            برات سند ارائه کردم که معرفی به گزینش کاملا مستند هست ولی شما فقط بدون دلیل کسانی رو که می فرمایند به گزینش فراخوانده شده اند تکذیب کردی
                                                            کمی دقت کنید مستند حرف بزنید
                                                      • ح
                                                        حمید
                                                        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۴۵
                                                        سلام دوستان. بنده برادرم در خارج کشور(ایالات متحده) برای تحصیل به سر میبره. چند مرحله گزینش شدم اما در آخر توسط گزینش باهام تماس گرفتن و گفتن امتیاز گزینش رو نیاوردم. به نظرتون به این دلیله که در سازمان های امنیتی رد شدم؟
                                                        • م
                                                          منتظر نتایج نهایی
                                                          ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
                                                          سلام کد چند هستید؟
                                                          چه زمانی برای گزینش دعوت شدید؟
                                                          • م
                                                            منتظر نتایج نهایی
                                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
                                                            شما قبلا فرموده بودید که تاریخ سه خرداد رفتید گزینش درسته؟
                                                            • ق
                                                              قلیچ
                                                              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
                                                              3 خرداد که مراسم تشییع وزیر شهید در وزارتخانه بوده... چگونه ایشان در آن بحبوحه گزینش رفتن؟!
                                                              عجیب است برخی اظهارنظرها!
                                                              • س
                                                                س
                                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
                                                                کل این ماجرای گزینش قبل از کانون ارزیابی برای بنده غیرقابل درک است
                                                                • م
                                                                  منتظر نتایج نهایی
                                                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
                                                                  اولا سعی کنیم اعتماد کنیم به افراد چون هیچ انگیزه ای برای دروغگویی در این صفحه وجود ندارد
                                                                  ثانیا گزینش که در ساختمان واخ برگزار نمیشه
                                                                  چندین نفر تا حالا فرمودند ما به گزینش رفتیم و به اصلاح به حد تواتر رسیده است
                                                                  بنده حمل بر صحت میکنم
                                                                  هر کسی هم در گزینش به هر دلیلی مردود بشه اجازه اعتراض داره
                                                                  اونجا دلایل رو بهش میگن باید از خودش دفاع کنه
                                                              • غ
                                                                غلامعلی
                                                                ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
                                                                سلام دوست عزیز
                                                                شما کانون ارزیابی هم دعوت شدید؟
                                                                نتیجه کانون رو پرسیده بودید؟
                                                                • ع
                                                                  علیرام
                                                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
                                                                  گزینش هایی که از طرف نهاد ریاست جمهوری بوده برای واخ نیست
                                                                  این دوستان برای جذب در یک وزارتخانه دیگر از طرف واخ به هیات عالی گزینش معرفی شدند
                                                                  ارتباطی بااین فرآیند ندارن

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ