نمونه سوالات استخدامی جهاد کشاورزی

 دانلود سوالات استخدامی جهاد کشاورزی

در این صفحه تیم آموزش «ای استخدام» مجموعه سوالات ویژه، جهت آمادگی برای آزمون استخدامی جهاد کشاورزی را تدارک دیده است. شما میتوانید با استفاده از فهرست مطالب تعبیه شده نسبت به خرید سوالات اختصاصی جهاد کشاورزی اقدام فرمایید. همچنین سوالات و بسته‌های رایگان مناسبی نیز جهت یاری رسانی به متقاضیان استخدام در جهاد کشاورزی در این صفحه قرار داده شده است.

فهرست مطالب صفحه
جهت مشاهده مطالب روی پیوست های زیر کلیک کنید

 

 

 دانلود رایگان جزوات و دفترچه‌های سوالات استخدامی

در این بخش به منظور تجمیع سوالات ارسالی کاربران شامل سوالات آزمون‌های برگزار شده توسط سنجش و یا سازمان‌های دیگر، جزوه‌های کاربردی و فایل‌های درسی و ... در یک صفحه، طراحی شده است. کاربران محترم می‌توانند با ارسال فایل‌های سوالات، جزوات، دفترچه‌ها و... خود از طریق ایمیل وبسایت «ای استخدام» به بروزماندن این صفحه کمک نمایند.

بخش جزوات و دفترچه‌های رایگان

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷۷٬۰۷۸ نظر برای استخدام وزارت جهاد کشاورزی (خبر جدید)

  • ع
    علیرضا
    ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
    سلام به همه‌ی بزرگواران و دوستای خوبم، منجمله خانوم جهادی 1، روناک، فاطمه، مشرق، خانوم بیگی و ...
    نمیدونم که پیام منو می‌بینید یا نه، اول از همه که دلم براتون تنگ شده بود و خواستم یه خبری ازتون بگیرم و امیدوارم که حالتون خوب باشه و عزاداری‌هاتون توی این ماه محرم قبول باشه، من همیشه به یاد شماها هستم ولی متاسفانه خیلی وقت نمیکنم سر بزنم، بر حسب وظیفه، خواستم یه حالی پرسیده باشم ازتون، امیدوارم که همواره توی کارهاتون موفق باشید و به عنوان افراد شایسته، تاثیرگذاری مناسبی در سیستم اداری کشور بذارید.
    دیگه خلاصه ماهم داریم کم کم وزیر علوم می‌شیم و خانوم جهادی و بقیه دوستان اگه درخواستی داشتید در خدمتم :))))
    خانوم جهادی شما اینقدر شیرینی ندادین بهم که دیگه من رفتم جزو کاندیداهای نهایی، دیگه الان باید به جای شیرینی، گوسفند بدین :)))
    مخلصیم
    ارادتمند
    علیرضا
    • ع
      علی
      ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
      سلام آقا علیرضا خیلی لطف کردی دستت درد نکنه. وزیر شدی منو معاون خودت کن دمت گرم😊. که تا زنده هستیم برا مردم خدمت درست و حسابی انجام بدیم
      • ع
        علیرضا
        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۶
        سلام علی آقا
        مخلصیم
        چشم حتما :))
        • ع
          علی
          ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
          بی بلا داداش نوکرتم
      • ج
        جهادی1
        ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱
        سلام آقای دکتر علیرضا خان بزرگوار. به سلامتی و مبارکی. از بنده هم رزومه گرفتن س نخبگان ولی هنوز معلوم نیست وزیر کدوم وزارتخونه بشم😁. گهگاه اینجا سری میزنم ولی انگار دوستان قدیم هم کم پیدا شدن و مثل بنده در روزمرگی کار و زندگی هستند. محل کار بنده رو میدونید دیگه کم سعادت بودیم تشریف نیاوردید برای شیرینی. ان شاءالله که هر جا و در هر پستی هستید موفق و سلامت باشید. راستش اینجا که هستم به قدری شرایط از نظر دادن پست و میدان به افراد ناعادلانه و افتضاح هست که امیدوارم مدیران جدید فکری به حال این قضیه بکنند تا امثال بنده که به اصطلاح نخبه خطاب میشیم و دکترای دانشگاه تهران داریم شاهد این نباشیم که فوق لیسانس آزاد شهرستان دور با سن کمتر دارای جایگاه کاری بالاتری هست توکل بی خدا.
        • ج
          جهادی1
          ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
          توکل بر خدا
          • ع
            علیرضا
            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۶
            سلام و ارادت خانوم دکتر عزیز چه خوشحال شدم که اینجا بودین و پیامم رو دیدن، شما و آدم‌هایی شبیه شما بسیار بسیار برای بنده قابل احترام هستند، یه مدتی درگیر مریضی پدرم بودم، اتفاقا حدود دو هفته‌ای هم تهران بودم. انشاالله شهریور ماه می‌خوام بیام تهران و اگه عمری بود میام دفترتون.
            انشاالله که انتخاب مبتنی بر نخبگی و شایستگی بیشتر لحاظ بشه و آدم‌هایی شبیه شما که نعمتی برای مجموعه هستند، به جایگاهی که حقشون هست برسند.
            مخلصیم خانوم دکتر
            ارادت
            • ح
              حسین
              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳
              سلام خانم دکتر شما تهران سرکارید
            • پ
              پری
              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
              حقیقتا ناعادلانه اس، من خودم هم در آزمون پذیرفته شدم هم از طریق فراخوان بنیاد نخبگان الان منو فرستادن مرکز خدمات یکی از دهستانها
              • ج
                جهادی1
                ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
                عزیزم قابل درک هست. در کنار تلاش برای احقاق حقتون (سخت هست البته) از خدا بخواهید. ان شاءالله با اومدن شیوه نامه نگهداشت نخبگان شرایط ویژه ای برای ما در نظر گرفته بشه.
              • ع
                علیرضا
                ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۰
                سلام و ارادت خانوم دکتر عزیز
                چه خوشحال شدم که اینجا بودین و پیامم رو دیدن، شما و آدم‌هایی شبیه شما بسیار بسیار برای بنده قابل احترام هستند، یه مدتی درگیر مریضی پدرم بودم، اتفاقا حدود دو هفته‌ای هم تهران بودم. ان‌شاءالله شهریور ماه میام تهران و عمری بود و زنده بودم حتما میام دفترتون. امیدوارم که تا اون موقع نرفته باشین ساختمون پاستور :))
                دقیقا میفهمم که چی می‌گید، ان‌شاءالله دوره انتخاب‌های مبتنی بر شایستگی و معیارهای نخبگی فرارسیده و می‌شه که امیدوارانه به شرایط نگاه کرد. وجود آدم‌هایی شبیه شما در هر مجموعه‌ای نعمته، طبیعی هم هست که وقتی یک عده خودشون به صورت آسانسوری بالا رفتن، از وجود و حضور یه عده که n برابر خودشون باسوادتر هستند، احساس خوبی بهشون دست نده.
                دقیقا توی دانشگاهی که من هستم، یه همکاری داریم، با معدل 14 لیسانس از دانشگاه شهید عباس‌پور، هیئت علمی شده، خودش رو نخبه‌ترین فرد می‌دونه و انتظار داره که ایشون تمام پست‌ها رو بگیره، در کنار این حرف‌ها بسیار هم حسود هست. منم آدمی نیستم که بشینم و بگم چی ام و کی ام، برای همین همه فکر میکنن که امثال مثل ایشون فقط درس خوندن، حالا جالبه که خودش میدونه رتبه کنکورم اندازه معدلشه، ولی بازم با یه نگاه بالا پایینی به آدم‌ها داره که، منم خیلی برام اهمیت نداره و دنبال شنیدن تحسین دیگران نیستم و از بداخلاقی‌های دیگران هم سعی می‌کنم ناراحت نشم. به روزها و ساعت‌هایی که برای درس و دانشگاه وقت گذاشتم، وقتی که نگاه می‌کنم به اندازه کافی حس خوب میگریم که رفتار منفی این آدم‌ها از ذهنم پاک بشه و همیشه و هر لحظه شاکر خدا هستم که این لطف رو در حقم کرد. باور کنید وقتی امثال این آدم‌هارو که می‌‌بینم، شما و آدم‌هایی شبیه شما تو ذهنم رد میشن که جای شماهاست این صندلی دانشگاه، نه افرادی که شایستگی ندارن، امیدوارم که به روزهایی که حق و عدالت محور انتخاب‌ها باشه نزدیک بشیم.
                مخلصیم خانوم دکتر
                ارادت
                • ج
                  جهادی1
                  ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۰۲
                  آقای دکتر بزرگوار
                  ممنونم از لطف و محبت و پیام های سراسر اندرز و مثبتتون. حقیقتش اینه گاهی بعضی مدیران آگاهانه افراد با پتانسیل و صاحبنظر رو منزوی و تحقیر میکنن و نمیذارن مطرح بشن و البته کارهای اساسی و مهم رو بی سر و صدا ازشون میخوان و ما هم انجام میدیم. حکایت بنده هم اینه. واقعیتش نه این که بخوام به مدرکم و توانمندی هام فخر بفروشم اما بعد از چند ماه کار با بخشی که دو معاونش یکی لیسانس و دیگری فوق لیسانس هست (اصلا نمیخوام در مورد رشته و دانشگاهشون توضیحی بدم!) و این وسط حتی پست رئیس گروهی هم نصیبم نشد (البته نصیب دو نیروی فوق لیسانس انتقالی شد) ترجیح میدم بیشتر وقتم تو اتاق کارم بمونم و ماموریتی هم قبول نمیکنم. پدر بنده هم چند ماه اخیر بسیار بیمار بودن و بنده پیگیر درمان و مراقبتشون بودم و تقریبا ازشون قطع امید شده بود ولی لطف خدا از نظر پزشکان پیشی گرفت. ما که یقین داریم خدا میبینه آروم میگذریم اما به موقعش این بی عدالتی رو جدی پیگیر خواهم کرد.
                  • ع
                    علیرضا
                    ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۱۵
                    سلام مجدد خانوم دکتر
                    دقیقا درست فرمودین، شرایط منم تقریبا شبیه شماست، خیلی‌ها با چه رزومه و چه سطحی از سواد به چه سمت‌هایی که نرسیدن، ولی مهم می‌دونید چیه، مهم اینه که اونا توی خلوت خودشون آدم‌هایی شبیه شما رو تحسین می‌کنن و دوست دارن که روزی شبیه یکی مثل شما بشن ولی این حس حسادت باعث میشه که توی ظاهر جور دیگه خودشون رو نشون بدن ولی قطعا خودتون هم باور دارید که عزت و ذلت دست خداست و اونی که باید آدم رو بالا ببره، در زمان و مکانش این کار رو به صورتی که خیر و صلاح هست حتما انجام میده. ان‌شاءالله به حق صاحب این ماه خداوند پدر بزرگوار رو سلامت عنایت کنه و سالیان سال با شادی کنار همدیگه زندگی کنید.
                    من همیشه سر کلاس‌هام از شما و آدم‌هایی نظیر شما صحبت می‌کنم، بدونید که شما برای خیلی از آدم‌های این روزگار بسیار قابل احترام هستید.
                    مخلصیم
                    ارادت
                    • ج
                      جهادی1
                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
                      باز هم ممنون از لطف و توجه و دعای خیر شما برادر بزرگوارم. همونطور که فرمودید به حقیقت 🌺🌺عزت و ذلت دست خداست و اونی که باید آدم رو بالا ببره، در زمان و مکانش این کار رو به صورتی که خیر و صلاح هست حتما انجام میده ان‌شاءالله🌺🌺
                      • .
                        ...
                        ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
                        دانشگاه عباسپور منظورتون شهید بهشتیه؟
                    • ر
                      روناک یوسفی ~
                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۱۷
                      سلام علیرضا جان خوب هستین
                      مرسی بابت احوالپرسی ت ، خخخ بامعرفتی آدم یک دوست مثل شما داشته باشی دیگ چیزی از دنیا نمی‌خواد که 😊😊😊
                      احوالات منم خوبه ، مصاحبه دکتری داشتم و آزاد هم ی هفته دیگس ک تهران هستش
                      از کار هم زیاد راضی نیستم چون ک پستی ک خودم قبول شدم رو بهم نمیدن و ی سری کارهای پیش پا افتاده رو دارم انجام میدم ولی باز همیشه و همیشه گفتم و میگم الهی شکرت و انشالله ک تو هم هر کجا باشی موفق و پیروز و سلامت باشی دوست گلم 🌷
                      بهترین ها نصیب قلب مهربونت
                      • ع
                        علیرضا
                        ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۲۰
                        سلام بر روناک خانوم عزیز
                        سلامت باشید، ما دوستامون رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم، قرار بود که اگه گذرتون برای دوره استخدامی گرگان افتاد، یه دادی بزنید تو شهر علیرضا، همه منو نشون میدن، بسکه معروفم :)))
                        ان‌شاءالله که مصاحبه رو به خوبی بگذرونید، سعی کنید که دانشگاه‌ها خوب برید برای مصاحبه، چونکه در دنیای امروز همه چی رقابتی شده و بهتره که دانشگاه خوب رو انتخاب کنید برای ادامه تحصیل.
                        من همیشه و هر لحظه به یاد دوستان بسیار محترمم توی این گروه، نظیر شما هستم، امیدوارم که هرآنچه خیر و صلاح هست برای همه و شما اتفاق بیفته.
                        خلاصه یه شیرینی دیگه هم از شما باید بگیریم، بعد قبولی نهایی دکتری :)))
                        ارادتمندیم
                      • م
                        مشرق
                        ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۵
                        سلام برادر علیرضای عزیز،
                        آقا علیرضای گل، ان‌شاءالله که امثال شما شخصیت‌های نخبه و متعهد، در جایگاه واقعی خودتون پیوسته در حال خدمت به کشور باشید. البته همون‌طور که قبلا گفتم، حیفه که امثال شما مسئله ازدواج و تشکیل خانواده رو نادیده بگیرید. اولویت و رسالت ازدواج، تشکیل خانواده و تربیت فرزندان صالح رو نادیده نگیر برادر. با آرزوی توفیق برای شما و همه بزرگواران.
                        • ع
                          علیرضا
                          ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
                          سلام و ارادت دوست عزیزم
                          ما مخلص شما هستیم و ارادت داریم.
                          خدا میدونه همیشه یه یاد دوستای خوبم نظیر شما هستم.
                          شما لطف دارید و بزرگوارید، واقعیت دقیقا همینه که شما فرمودین، ولی دیگه گویا قسمت و سرنوشت هر کسی جوری نوشته شده، منکه خیلی وقته تلاش خاصی برای این موضوع نکردم و سپردم به خدا، دیگه هرچی پیش بیاد تابع حکمت خدا هستم.
                          بسیار خوشحال شدم که اینجا پیام شما رو دیدم.
                          ارادت
                        • ب
                          بیگی
                          ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۰۲
                          سلام و عرض ادب برادر بزرگوار
                          خیلی ممنون از لطفتون و یادتون، عزاداری های شما هم قبول درگاه حق تعالی
                          ممنون از دعاهای خوبتون، ان شاءالله شما هم مثل همیشه در کار و زندگی موفق و سلامت باشید.
                          التماس دعا
                          • خ
                            خانم
                            ۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۱۰
                            سلام چه خوب ، باعث خوشحالی، مبارک باشه
                            لطفا مشکلات پرسنل و خصوصا حقوق کم رو پیگیری کنید
                          • م
                            محمدحسین
                            ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
                            سلام خانم کارشناس مالی خوبید؟؟ براشمادیگه پیامی اومد؟؟ برامن که دیگه برگشت خوردخبری نشدناقصی پرونده ازطرف خودشون بودنامه پیوست نکرده بودن این چه وضع استخدامه خسته شدیم
                            • ک
                              کارشناس امور مالی
                              ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵
                              سلام عزیزم خوبین
                              برای من ظاهرا دوتا پیامک دیگه باید بیاد
                              آره واقعا حق داری خیلی طولانی روند استخداممون
                              انشالله درست میشه.
                              • م
                                محمدحسین
                                ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
                                ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد
                                • ک
                                  کارشناس امور مالی
                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
                                  انشالله
                                • م
                                  محمدحسین
                                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
                                  راستی شماهم نفر دوم بودید نفر اول انصراف داده؟؟؟
                                  • ک
                                    کارشناس امور مالی
                                    ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
                                    نه من اول بودم استعلاماتم طول کشید 🥲چون دوتا استان بود
                                  • م
                                    محمدحسین
                                    ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
                                    میشه بیشترتوضیح بدید؟؟ یعنی چی دوتااستان بودید واستعلاماتتون طول کشیده؟؟ همه رفتن سرکارفقط الان نفرات ذخیره مثل ماموندن
                                    • ک
                                      کارشناس امور مالی
                                      ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۲۷
                                      چی بگم...
                                      چون قبلا ساکن استان دیگه ای بودم
                                      دیگه اینطوری شد برای من هم
                                      ولی خداروشکر که با گروه اول نبودم
                                      الان بچه م بزرگتر شده و خیالم راحتتره تاحدودی
                                • .
                                  .
                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
                                  سلام
                                  چند روز دیگه مصاحبه داریم ممنون میشم از مسئولیتهای کارشناس زراعت و اصلاح نباتات بفرمایید
                                  • ف
                                    فراگیر
                                    ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
                                    شما برای کدوم فراگیر و کدام شهر مصاحبه دارید؟
                                    • .
                                      .
                                      ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵
                                      برای مصاحبه طرح شهید زین الدین
                                  • م
                                    مهندس
                                    ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۴
                                    احتمالش که ما که پیمانی هستیم قرارداد مون تمدید نشه و رسمی ازمایشی مون نکنن؟
                                    • s
                                      sahar
                                      ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۶
                                      تمدید میشه مگر اینکه مشکل و مسئله شدید و سنگینی پیش بیاد
                                    • ک
                                      کارشناس ترویج
                                      ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
                                      سلام
                                      من فراگیر نهم هستم از مهر 1402 شروع بکار کردم. شهر ما دونفر کارشناس ترویج میخاست که من و دوستم قبول شدیم حالا تو حکم من عنوان پست مروج کشاورزی و حکم دوستم کارشناس ترویج ..چند بار امور اداری پیگیری کردم ولی جواب درستی ندادن
                                      • z
                                        zahrabiyabani
                                        ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
                                        سلام دوستان
                                        اخرین ازمون استخدام جهاد کشاورزی کی بوده؟
                                        کلی منتظر ازمون فراگیر بودم اصلا جهاد داخلش نبود
                                        • پ
                                          پری
                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵
                                          همین امسال طرح شهید زین الدین بود
                                          • z
                                            zahrabiyabani
                                            ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹
                                            خب اونکه همه کشور نبود یه سری استانای خاص بود
                                        • ک
                                          کارشناس زراعت و اصلاح
                                          ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
                                          سلام دوستان وقت بخیر
                                          دیدم خیلی از دوستان درباره کد استخدامی سوال کردن گفتن اینو بگم خالی از لطف نیس
                                          من بعد از شروع بکارم (حدود دو هفته) یه اس مس از اداره استخدامی کشور اومد و در طی دو هفته این اس مس ها اومدن (به ترتیب):
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/11 ساعت 09:36:56 در مرحله‌ی ثبت اولیه قرارگرفته است."
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/11 ساعت 09:42:59 در مرحله‌ی بررسی امور اداری قرارگرفته است."
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/16 ساعت 07:46:31 در مرحله‌ی بررسی ذیحساب قرارگرفته است."
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/16 ساعت 11:51:57 در مرحله‌ی بررسی بالاترین مقام ستاد قرارگرفته است."
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/20 ساعت 07:20:23 در مرحله‌ی بررسی بالاترین مقام ستاد قرارگرفته است."
                                          "وضعیت پرونده‌ی جنابعالی جهت درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ... در تاریخ 1403/04/20 ساعت 10:59:38 در مرحله‌ی بررسی کارشناس استخدام استان قرارگرفته است."
                                          سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی
                                          سازمان اداری و استخدامی کشور
                                          • م
                                            محسن
                                            ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
                                            سلام ممنون
                                            برای من تو همین تاریخ تمام این پیامک ها با همین ترتیب ارسال شده و هنوز کد استخدامی نیومده و شروع بکار نکردم و بلاتکلیف هستم😶
                                            • ک
                                              کد استخدامی
                                              ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
                                              دوست عزیز خیلی خیلی ممنون لطف کردید
                                              • ک
                                                کارشناس امور مالی
                                                ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
                                                سلام ممنون لطف کردید
                                                برای من در مرحله ی ذیحساب مونده و دیگه پیامکی نیومده
                                                • ک
                                                  کارشناس زراعت و اصلاح
                                                  ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱
                                                  خواهش
                                                  نگران نباشید از طریق کارگزینی حتما پیگیری کنید. مسئول اونجا دسترسی داره به اطلاعات صدور کد استخدامی
                                                  • م
                                                    محمدحسین
                                                    ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۳۲
                                                    سلام خوبیدبرا منم پیامک اومده پرونده برگشت خورده زنگ زدم پرونده ام ناقصی داشت
                                                    • ک
                                                      کارشناس امور مالی
                                                      ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
                                                      سلام
                                                      ای بابا همینطوری کلی طول میکشه
                                                      نپرسیدین چقدر زمان میبره؟!
                                                      • م
                                                        محمدحسین
                                                        ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
                                                        نپرسیدم ولی گفتن دوباره تکمیل شدبارگزاری میکنیم براشما که خداروشکر جلوترازمنه ان شاالله زوددرست میشه راستی نگفتید شماازکدوم شهرید؟؟
                                                    • م
                                                      محسن
                                                      ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۲
                                                      سلام ،برای من آخرین پیامک بررسی توسط کارشناس اداری و استخدامی کشورهست
                                                      • ک
                                                        کارشناس امور مالی
                                                        ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۸
                                                        سلام
                                                        میشه لطفا بگین بعد از پیامک کارشناس استخدام استان
                                                        تا نهایی شدن چندتاپیامک دیگه اومد؟!
                                                        • م
                                                          محسن
                                                          ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵
                                                          سلام بله حتما به طور خلاصه ثبت اولیه،امور اداری،ذیحساب،بالاترین مقام ستاد،کارشناس استخدام استان،بالاترین مقام استان،کارشناس اداری استخدامی کشور،نهایی شدن
                                                          • ک
                                                            کارشناس امور مالی
                                                            ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵
                                                            ممنون لطف کردین
                                                        • ک
                                                          کارشناس زراعت و اصلاح
                                                          ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
                                                          دوستان دوتا پیام دیگه اومد امروز، یکیش نوشته در مرحله بررسی کارشناس سازمان استخدامی، بعدش نوشت پرونده برگشت خورده کارگزینی
                                                          • a
                                                            aa
                                                            ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
                                                            سلام
                                                            شما در مرحله ی صدور کد استعلام خاصی هم انجام دادین؟
                                                            • ک
                                                              کارشناس زراعت و اصلاح
                                                              ۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۶
                                                              نه همه کارها رو مسئول کارگزینی انجام میدن
                                                            • م
                                                              محسن
                                                              ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
                                                              سلام برای من امروز پیامک شماره کد استخدامیم اومد،نوشته پرونده استخدامیم در مرحله نهایی شده قرار گرفته
                                                              • ک
                                                                کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                ۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۷
                                                                بسلامتی انشالا. برای بنده ظاهرا بیمه تامین اجتماعی مدارکم ناقص بود. دوباره ارسال کردند. دوباره رفت از اول بررسی کارشناس امور اداری
                                                                • م
                                                                  محسن
                                                                  ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
                                                                  سلامت باشید انشالله کار شما هم بزودی درست میشه نگران نباشید.
                                                              • پ
                                                                پیمانی جدید
                                                                ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۱
                                                                خیلی لطف کردین دوست عزیز.سپاس
                                                              • ک
                                                                کد استخدامی
                                                                ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۸
                                                                سلام دوستان عزیز، میشه لطفا مراحل صدور کد استخدامی را توضیح بدین؟
                                                                • ک
                                                                  کارشناس حقوقی
                                                                  ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
                                                                  سلام ممنون از پاسخگویی شما،استقبال خوبی شد،انشاالله ادامه دار باشه،
                                                                  • پ
                                                                    پیمانی جدید
                                                                    ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
                                                                    سلام دوستان. نامه درخواست کد مستخدمی من از بالاترین مقام ستاد بازگشت خورد به کارگزین. این یعنی مشکلی براش پیش اومده یا داره روندش طی میشه؟ ممنونم
                                                                    • m
                                                                      mk
                                                                      ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۸
                                                                      فک کنم یعنی برگشت خورد به امور اداری اداره تون! یعنی تمام شد و آمادست. از امور اداری تون بپرس
                                                                      • پ
                                                                        پیمانی جدید
                                                                        ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۲
                                                                        سپاس دوست عزیز. دقیقا همین هست که شما گفتی. تماس گرفتم و اونها هم همین جواب رو دادند
                                                                      • ک
                                                                        کارشناس امور مالی
                                                                        ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
                                                                        سلام شما از اولین پیامک که از امور استخدامی اومد تا این مرحله چقدر طول کشید؟
                                                                        • ک
                                                                          کارشناس حقوقی
                                                                          ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵
                                                                          سلام بله مشکلی پیش اومده احتمالا مدرکتون کامل نیست،پیگیر باشید.
                                                                        • ع
                                                                          علی
                                                                          ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۹
                                                                          سلام دوستان
                                                                          بعد از پنج ماه کار الان نامه زدن برام بایدیک شهر ستان دیگه برم بخاطر کمبود نیرو
                                                                          اونم جایی ک مشغول کارم بومی هستم
                                                                          لطفا راهنمایی کنید چکار کنم از کجا پیگیر باشم نمیتونم برم اصلا شرایط ندارم
                                                                          • ک
                                                                            کارشناس حقوقی
                                                                            ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۱۹
                                                                            سلام دوستان اولین روز کاری خوب بود،رفتم اتاق رییس واسشون همه روسای بخشها رو صدا زدن و جلسه معارفه تشکیل دادن خیلی آرام استقبال کردن،ولی همون روز اول یه ارباب رجوع با یه کارمند دعواش شد.
                                                                            • ک
                                                                              کارشناس امور مالی
                                                                              ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
                                                                              خداروشکر که خوب بوده
                                                                              موفق باشین
                                                                            • ر
                                                                              ریحانه
                                                                              ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
                                                                              سلام دوستان انتقالی از جهاد به آموزش و پرورش امکان پذیره؟
                                                                              • 🥲
                                                                                🥲
                                                                                ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
                                                                                سوال منم هست..
                                                                                • خ
                                                                                  خانم
                                                                                  ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۱
                                                                                  سلام یکی از همکارهای ما که از آموزش پرورش میخواست بیاد. بهش مجوز نداد آموزش پرورش. ولی فکر کنم بر عکسش راحت تر باشه. بهتر از امور اداری سوال کنید
                                                                                • ک
                                                                                  کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                  ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
                                                                                  سلام
                                                                                  دوست من خیلی می خواست بیاد تات و برای انتقالی از آموزش و پرورش (هنرآموزی) درخواست داده بود ولی قبول نکرده بودن. گفته بودن برو آزمون استخدامی بده و از تات که قبول شدی! از اینجا انصراف بده.
                                                                                  • m
                                                                                    mk
                                                                                    ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
                                                                                    تات الان همه بعنوان کارشناس ساده میایم ولی جای پیشرفت زیادی داره و آینده ش خوبه!
                                                                                    دبیری تابستونای خوبی داره😊 ولی فکرنکنم بتونی ارتقا پیداکنی.
                                                                                    • ت
                                                                                      تات
                                                                                      ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰
                                                                                      داخل تات هیچ پیشرفتی نداره
                                                                                      شما محقق هم بشی داخل حکم هیچی اضافه نمیشه
                                                                                      تات فقط مال هیئت علمی هاست
                                                                                      دیگه این قانون که کارشناس بشه هیئت علمی هم الان سال های زیادی که برداشتند فقط داخل فراخوان ها باید شرکت کنی
                                                                                      تمام پست هایی که داخلش هست مثل معاون پژوهشی/ روابط عمومی و.... مال بچه های هیئت علمی نه کارشناس ساده
                                                                                      • m
                                                                                        mk
                                                                                        ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۱
                                                                                        بله میدونم اینارو.ولی محقق بشی پیشرفت نیست؟؟؟
                                                                                        بعدم میتونیم توی فراخوان هیئت علمی شرکت کنیم!
                                                                                        • m
                                                                                          mk
                                                                                          ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۴
                                                                                          فقط معاون ها ازهییت علمی هاهستن. ولی روابط عمومی و امور اداری و مالی و ...میتونن کارشناس باشن. ولی باسابقه
                                                                                          • ک
                                                                                            کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                            ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
                                                                                            به دوست عزیز تات
                                                                                            خب پیشرفت یعنی این دیگ!! برای خودت رزومه جمع کنی بعدش توی فراخوان ها شرکت کن!! بعدش هیات علمی شو!!
                                                                                            اگه رزومه کافی نداشته باشی!! توی فراخوان ها شرکت کنی!! امتیاز کم میاری! در ثانی کار توی تات هم سایقه کار داری، هم رزومه خوب میسازی، هم آشناییت داری با محیط تات و هزارتا مزیت دیگ!! پس راه رو برای هیات علمی شدن چه دانشگاه! چه تات هموار میشه.
                                                                                            بنظرت معلم می تونه اینکارا رو بکنه؟
                                                                                          • ت
                                                                                            تات
                                                                                            ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
                                                                                            دوست عزیز
                                                                                            معلم هم می تونه این مسیر خیلی راحت تر بره برای هیئت علمی فرهنگیان
                                                                                            مگر چنتاا معلم با مدرک دکتری داریم که داخل فراخوان بخوان شرکت کنند!!
                                                                                            به تعداد انگشتان دست
                                                                                            برای فرهنگیان اولویت با معلم دکترا هستند بعد بقیه بچه هایی که دبیر نیستند
                                                                                            پس ببینید معلم هم جای پیشرفت دار
                                                                                            هر دو تا شغل معلمی و تات از لحاظ حقوق جایگاه اجتماعی یکی هستند
                                                                                            داخل تات تا وقتی هیئت علمی هستند مطمئن باش هیچ پستی داخل سازمان به شما نمیدند
                                                                                            • ک
                                                                                              کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                              ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
                                                                                              کارشناس تات توی محیط کاریش می تونه طرح برداره (محقق) و رزومه خودش رو تقویت کنه! معلم می تونه؟
                                                                                              کارشناس تات می تونه با مقاله JCR نوشتن از داده های طرح! بازم رزومه تقویت کنه. معلم چجوری طرح کار میکنه؟
                                                                                              کارشناس تات می تونه ارتقا شغلی داشته باشه! معلم می تونه بشه رئیس ایستگاه؟ یا رئیس بخشی؟ ولی ایستگاه ما یه محقق رئیس هستش.
                                                                                              کارشناس تات اگه خودش بخواد! فقط می تونه توی وقت اداری انجام بده و تموم. ولی معلم حتما باید قبل کلاس مطالعه داشته باشه و یوال طرح بکنه و..... و به جز اداره، توی خونه هم وقتی که برای خانوادش میذاره!! رو صرف کارش میکنه (پدرم معلم بوده که میگم)
                                                                                              چندتا معلم میشناسید که تونسته باشه تحصیلات دانشگاهی مثلا دکتری بگیره و بره هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بشه؟ کسانی که من میشناسم دور برم (تعداد 10 نفر از فامیلامون معلم هستن)!! هیچکدوم نتونستن بیشتر از یک مقطع تحصیلی پیشرفت بکنن. هنوز!! برن هیات علمی بشن!!
                                                                                              من اصلا مغرضانه نظر نمیدم، ولی تات جای پیشرفت خیلی زیادی نسبت به معلم بودن داره.
                                                                                              مثلا قبلا رئیس مرکز استان ما معاون وزیر هم شده! اینا یعنی پیشرفت
                                                                                        • ا
                                                                                          النا
                                                                                          ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۲۸
                                                                                          به کاربر محسن
                                                                                          سلام کارهای شما تو چه مراحلی هست؟من هنوز منتظرم زنگ بزنن برای گزینش😔
                                                                                          • م
                                                                                            محسن
                                                                                            ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
                                                                                            سلام عزیزم ،وقت شما بخیر،والا من در مرحله دریافت کد هستم،هر روزم یه پیام میاد که در حال بررسی هست پرونده م جهت دریافت کد استخدامی،نگران نباشید زنگ بزنید سوال کنید از گزینش چرا باهاتون تماس نمیگیرن
                                                                                            • ا
                                                                                              النا
                                                                                              ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
                                                                                              هروقت زنگ میزنم یا جواب نمیدن یا میگن منتظر باش خودمون تماس میگیریم...
                                                                                              موقع تحویل مدارک گفتن بین دو تا سه ماه طول میکشه برای من 4ماه هم گذشته خبری نیست
                                                                                              • م
                                                                                                محسن
                                                                                                ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
                                                                                                به نظرم حضوری برو گزینش استان قبولیت و جویا شو که چرا باهات تماس نگرفتن،شایدم هنوز جواب استعلاماتت نیومده که بهت زنگ نمیزنن
                                                                                                • m
                                                                                                  mk
                                                                                                  ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
                                                                                                  فراگیر نهم هستی شما؟؟؟؟؟؟ فراگیر دوازدهم داره شروع میشه!
                                                                                                  حتما حضوری پیگیری کنید
                                                                                                • ک
                                                                                                  کارشناس امور مالی
                                                                                                  ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۰
                                                                                                  شما فراگیر نه هستین یا ده؟
                                                                                                  بهتون نگفتن چقدر زمان میبره تا صدور کد؟
                                                                                                  • ا
                                                                                                    النا
                                                                                                    ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
                                                                                                    من فراگیر نه هستم که گزینش نشدم ، برای شما از تحویل مدارک تا دعوت به گزینش چندماه طول کشید؟
                                                                                                    • ک
                                                                                                      کارشناس امور مالی
                                                                                                      ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
                                                                                                      برای من سه ماه و نیم شد
                                                                                                • ک
                                                                                                  کارشناس حقوقی
                                                                                                  ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۰۶
                                                                                                  سلام دوستان بالاخره من هم فردا میرم سرکار انشاالله،ولی خیلی هم استرس دارم،همش تو فکر اینم چطوری با هم رفتار میکنن،چطوری من رفتار کنم؟؟؟
                                                                                                  • Z
                                                                                                    Zar
                                                                                                    ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
                                                                                                    سلام، بسلامتی. نگران نباشید قرار نیست اتفاق خاصی بیفته. با روی باز و گشاده و با اعتماد بنفس برخورد کنید
                                                                                                    • ک
                                                                                                      کارشناس امور مالی
                                                                                                      ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
                                                                                                      بسلامتی
                                                                                                      بیاین از اولین روز کاریتون بگین
                                                                                                      • m
                                                                                                        mk
                                                                                                        ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
                                                                                                        سلام.سعی کن اولش فقط باهمه سلام واحوالپرسی کنی.باهییییچکس صمیمی نشو تاچندوقت بگذره دستت میاد چطور باید رفتارکنی
                                                                                                      • پ
                                                                                                        پیمانی جدید
                                                                                                        ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۴۶
                                                                                                        سلام دوستان. برای من پیام اومده از اداره اموراستخدامی راجع به ایجاد کد مستخدم. میخواستم بدونم این یعنی دیگه تمومه یا هنوزم ممکنه گیرو گرفتی پیش بیاد. ممنونم
                                                                                                        • R
                                                                                                          Rkh
                                                                                                          ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵
                                                                                                          سلام
                                                                                                          وقتی پیام میاد یعنی شما از نظر گزینش تایید شدید و اگر از نظر اداری و مدرک دانشگاهی پرونده نقصی نداشته باشه نهایتا یه پیام میاد که میگه بهتون شماره مستخدم اختصاص پیدا کرده و پروندتون در مرحله نهایی شده قرار گرفته.
                                                                                                          بعد باید منتظر اداره باشید که براتون حکم بزنه و دعوت به کار شید.
                                                                                                          • ک
                                                                                                            کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                                            ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۲۴
                                                                                                            سلام
                                                                                                            من اول شروع به کارم خورد و بعدش حکمم زده شد و اولین حقوق رو دریافت کردم. بعدش هفته قبلی از سازمان ایتخدامی کشور پیامی اومد کد استهدامی شما ثبت شد. روز بعدش پیام اومد در حال بررسی هست. این هفته پیام اومده در بالاترین مقام در حال بررسی هست. نمیدونم دیگ چه وقتی کد استخدامی صادر خواهد شد
                                                                                                            • پ
                                                                                                              پیمانی جدید
                                                                                                              ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۰۸
                                                                                                              سلام. شما کجا مشغول به کار هستی؟
                                                                                                        • س
                                                                                                          سوال
                                                                                                          ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
                                                                                                          سلام دوستان. من مهر 1402 مشغول به کار شدم. کسی میدونه برا تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی با سهمیه 5 درصد ایثارگری کی میشه اقدام کرد؟ آزمونو با سهمیه آزاد شرکت کرده بودم. برا ارتقا مدرک تحصیلی لیسانس به ارشد چطور؟ ممنونم
                                                                                                          • s
                                                                                                            sahar
                                                                                                            ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
                                                                                                            منم شرایطم مثل شماست و سهمیه ازاد قبول شدم، ولی پدرم سابقه جبهه دارن، مهر 1402 شروع به کار کردم، برای ما چندماه پیش یه نامه از امور اداری اومد که هرکس مدارک ایثارگری داره برای تبدیل وضعیت ارائه بده، ارائه دادیم،تازه هفته پیش پیام اومد که پرونده درحال بررسیه،نمیدونم تایید بشه یانه، از امور اداری بپرسید
                                                                                                          • آ
                                                                                                            آدرس امور اداری وزارت جهاد
                                                                                                            ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
                                                                                                            سلام دوستان. کسی محل دقیق امور اداری وزارتخونه رو میدونه؟
                                                                                                            مرسی
                                                                                                            • ش
                                                                                                              شیما
                                                                                                              ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۵۵
                                                                                                              سلام . کسی نمی دونه جهاد کشاورزی در فراگیر دوازدهم استخدامی داره یا نه؟؟؟؟؟؟
                                                                                                              • پشتیبان سه
                                                                                                                ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۰۳
                                                                                                                کاربرعزیز
                                                                                                                برای اطلاع از این مورد اینجا کلیک نموده و اطلاعیه مورد نظر را مطالعه نمایید . سازمان هایی که در فراگیر 12 حضور دارند ، داخل اطلاعیه ذکر شده است .
                                                                                                                • م
                                                                                                                  مریم
                                                                                                                  ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۳۲
                                                                                                                  سلام
                                                                                                                  دفترچه فراگیر دوازدهم الان منتشر شد میتونید مطالعه کنید
                                                                                                                • ک
                                                                                                                  کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                                                  ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۵۸
                                                                                                                  سلام دوستان وقت بخیر
                                                                                                                  توی سامانه سمپات دسترسی به گرامرلی و مشابهت یابی و پایگاه های مقالات مثله اسکوپوس موجوده! ولی انگار رایگان نیست؟ و پولی هستش؟ از چه طریقی یا روشی می تونیم دسترسی رایگان داشته باشیم؟
                                                                                                                  • Z
                                                                                                                    Zar
                                                                                                                    ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
                                                                                                                    سلام
                                                                                                                    بله یوزر پسووردشون رو یکی چند نفر تو مراکز دارن. به ما گفتن قراره در اختیار بقیه هم بذارن بزودی!
                                                                                                                    با مسئول آی تی مرکزتون در جریان بذارید
                                                                                                                    • ک
                                                                                                                      کارشناس زراعت و اصلاح
                                                                                                                      ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸
                                                                                                                      با تشکر از پاسخگویی شما
                                                                                                                      من امتحانش کردم. یه متن دادم به گرامرلی رایگان برام ادیتش کرد. پس همه اش رایگانه توی سامانه. حالا کوئیل بات و گرامرلی مکمل همدیگ هستن. از کجا درخواست بدیم اکانت پرمیوم Quill bot هم فعال بکنن؟
                                                                                                                      • Z
                                                                                                                        Zar
                                                                                                                        ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۴۳
                                                                                                                        مدیر سایت یا معاون پژوهشی مرکزتون

                                                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                  ثبت پاسخ