آزمون استخدام طرح شهید زین الدین ۱۴۰۳ (زمان اعلام نتایج)

۹۲۵۸ نظر

آزمون استخدام طرح شهید زین الدین

آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در ادارات و سازمان‌های دولتی است. طرح شهید زین‌الدین نیز به عنوان یکی از شیوه‌های  جدید جذب نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون استخدامی برای دستگاه‌های اجرایی کشور مطرح شده است. برای آشنایی بیشتر با این آزمون مطالب صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

بسته های مرتبط به مصاحبه

خبر ۲۶ خرداد ۱۴۰۳- اعلام نتایج آزمون استخدام طرح شهید زین الدین، ۲۱ روز آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر: مرحله دوم آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» به منظور استخدام ۶۷ نفر در دستگاه‌هایی اجرایی استان برگزار شد.

نتایج آزمون ۲۱ روز آینده از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام می شود.

مشاهده متن کامل خبر

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • زمان برگزاری  آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین مرحله دوم ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ است. با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی طرح شهید زین‌الدین آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین

منابع مطالعاتی و شبیه ساز آزمون مناسب برای طرح شهید زین الدین

شبیه‌ساز آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین، محصولی است با کیفیت از تیم آموزشی ای استخدام. این بسته با دقت زیاد طراحی شده تا نیازهای داوطلبان را پاسخگو باشد.

خرید دفترچه شبیه ساز آزمون


بسته ویژه حیطه عمومی آزمون طرح شهید زین‌الدین

 

مطالعه منابع آزمون


زمان آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین مرحله دوم

جدول زمانی زمان آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به شرح زیر است:

 مرحله زمان انجام
ثبت‌نام ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ الی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
دریافت کارت آزمون ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ 
زمان آزمون ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

 

آخرین اخبار استخدام

راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون طرح شهید زین الدین مرحله اول

کاربران گرامی، لیست زیر شامل صفحات و راهنمایی‌های لازم برای مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون طرح شهید زین الدین است:

 عنوان راهنمایی لینک مشاهده
صفحه راهنمایی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون طرح شهید زین الدین به همراه تجربیات واقعی مصاحبه شرکت کنندگان مشاهده
خرید بسته تکمیلی و تخصصی مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
خرید کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
تجربیات مصاحبه و ارزیابی آزمون‌های گذشته طرح شهید زین الدین مشاهده
مشاهده بسته‌های مناسب برای آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشاهده

 

 طرح شهید زین‌الدین چیست؟

در دولت سیزدهم به منظور جذب نیروهای جوان بومی در هر استان و در راستای نام گذاری آزمون‌های استخدامی به نام شهدا، مجوز جذب جدیدی تحت عنوان آزمون استخدام طرح شهید زین الدین مطرح شد. در این طرح تمام استانداری ها در سراسر کشور می‌توانند پس از بررسی و نیاز سنجی دستگاه های اجرایی در سطح استان نیازهای جذب خود را مطرح و سپس برگزاری آزمون برای آن نقطه در دست اقدام قرار می‌گیرد.

در این صفحه تمامی شرایط نکات و استان‌هایی که در هر دوره از آزمون طرح شهید زین الدین اقدام به جذب نیرو می‌نمایند مطرح شده است.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹٬۲۵۸ نظر برای آزمون استخدام طرح شهید زین الدین ۱۴۰۳ (زمان اعلام نتایج)

  • ت
    تاج الدین ریگی
    ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
    خلاصه میتونید بری استانداری از طرف استانداری پیگیر بشین ب نماینده نامه بزنین ک مطرح کنه این موضوع رو خودتون ایمیل بزنید ب جهاد ب دیوان عدالت خلاصه اینا حقمون هست چرا باید اینقد راحت پایمال بشه بخدا خودمون نمیخاهیم اگر بخاهیم میشه نتیجه کرفت بخصوص از طرف نمایندگان استان در مجلس ک مطرح کنن منابعی ک دادن چرا سوال یا نبوده یا از سر خود سوال اومده این یعنی چی ادم چندین ماه وقت گذاشته تلاش کرده زحمت کشیده ک اینجوری بشه در ازمون عجباااا
    • گ
      گمرک🍀
      ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
      وبگو اگرچه به جایی نمی رسد فریاد...
      • ا
        اختاپوس🐙
        ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳
        درود بر شما. دوستان همه ی ما مسئولیم، فکر نکنید فردا همگی قبول میشید و نیازی به این اعتراض نیست، حتی در صورت قبولی، روند استخدام این طرح خیلی طولانیه، شما تو این فاصله ممکنه چند تا آزمون دیگه بدین، پس بی تفاوت نباشید و لااقل درخواست رسیدگی بدین به استانداری، تا دفعات بعد اینجور مشکلی پیش نیاد.
        • پ
          پیگیری
          ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۸
          عزیز من. درخواست و ایمیل و باهم بریم و عذر میخوام این بچه بازیا چیه. من چون سابقه داشته برای یکی از آشنایان، دارم خدمتت میگم. مسلما یا شما خلاف میگی یا مرکز آزمون جهاد. اگه حق با شماست، از چی میترسی. اقدام قانونی به شکایت از جهاد دانشگاهی و دریافت حکم نهایی از دیوان میتونه راه حل قانونی باشه. بقیه چیزا عذر میخوام بچه بازیه و وقت تلف کردن
          • ا
            اختاپوس🐙
            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶
            من به دیوان عدالت اداری ایمیل دادم، بارها هم به مجری آزمون گفتم، دیگه بچه بازی ش کجاست؟؟!!
            وقت جوونا رو گرفتن و بی توجهی به موارد آزمون بازیه، نه دنبال حق مون بودن
          • پ
            پیگیری
            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱
            در ضمن، پرسش از آزمون حق شماست و جهاد موظف به پاسخگوییه. نه استانداری. البته از راه قانونی. کسی به حرف بها نمیده قربونت برم
        • ش
          شهید زین الدین
          ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
          سلام دوستان
          ببخشید سهمیه 5 درصد هم 5 نفر دعوت به مصاحبه میشن؟ چون قبلا دو نفر دعوت می شدن؟ کسی خبر داره.
          • گ
            گمرک🍀
            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
            بله
          • گ
            گمرک🍀
            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
            آزمون فراگیر اجرایی دوازدهم مجریش سازمان سنجشه باید بیشتر براش تلاش کرد):
            • ح
              حسین
              ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
              ببخشید اطلاع دارید چه زمانی دفترچه فراگیر دوازدهم چاپ میشه؟
              • ز
                زین الدین
                ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
                مطمئنی
                • ح
                  حسابدار
                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
                  مطمئنید؟؟
                  • گ
                    گمرک🍀
                    ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
                    سازمان گمرک اعلام کرده استخدامی داره تاریخ 5مرداد دفترچه از سازمان سنجش منتشر میشه سرچش کن
                • م
                  مهندس
                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۱۵
                  کاش پیگیری میکردیم شفافیت نهادینه میشد😅معلوم بشه نفرات اول و دوم و سوم چه نمره هایی آوردن توی هر مرحله...نه اینکه همه چیز توی تاریکی پیش بره.به نظرم این حق هممون هست
                  • ع
                    عمران
                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰
                    کاش یکی بلند میشد از جهاد به دیوان عدالت اداری شکایت میکرد .
                    من هنوز نتونستنم با نحوه طرح سوالاتشون کنار بیام .
                    نمیشه ما برای منابع بخونیم بعد تو ازمون سر خود یه سری منابع رو حذف کنن یا اظافه کنن .
                    • م
                      محمد
                      ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۰۰
                      واقعا خیلی بی عدالتی هست. این وقت گذاشتیم برای خوندن یسری از دروس، بعد کلا حتی یه سوال هم ازش نیومد
                      اونوقت از یسری دروس دیگه کلا سوال آوردن.
                      • ع
                        عمران
                        ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۴۰
                        دقیقا . یکی پیگیر بشه قشنگ میشه حتی اگر نتیجه نگرفت ... ولی حداقل ترسوندشون که دیگه با اینده بقیه اینجور بازی نکنن . من 800 صفحه خوندم برای هیچ ... اختصاصیای اورده بود که اصلا جز منابع نبود ... واقعا نمیشه اینجور .
                        • ع
                          علی احمدی
                          ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۴۳
                          سلام دوست عزیز.شما برای کجا شرکت کردید؟
                          • B
                            Behnia
                            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۴۶
                            سلام برا کارشناس توسعه گردشگری بخش اختصاصی رفته بودن از منابع مرحله اول مثل سیاست های حمایت از تولید ملی و یا اقتصاد مقاومتی سوال داده بودن که جز منابع مرحله دوم ذکر نشده بود.
                        • پ
                          پیگیری
                          ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۵۰
                          چرا منتظر اینو اونید. اگه فکر میکنید حقتونو خوردن، ی لحظه فرصتو از دست ندید. خودتون اقدام کنید
                          • ا
                            اختاپوس🐙
                            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
                            سلام. من موافقم، اگه تهرانید با هم بریم
                            • پ
                              پیگیری
                              ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
                              منظور رفتن نیست. شکایت مستقیم به دیوان عدالت اداری.
                              • ا
                                اختاپوس🐙
                                ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
                                من ایمیل دادم به دیوان عدالت اداری.
                                یه نفر فایده داره، همگی پیگیری کنید
                          • ت
                            تاج الدین ریگی
                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۶
                            بیشتر استان ها ک نگاه میکنیم این ازمون 5برابر ظرفیت زده یعنی الان یکی متاهل باشه و فرزندی داشته باشه باسهمیه بومی این امتیاز را داشته باشه خیلی احتمالش بالا هست دعوت ب مصاحبه بشه
                            • ت
                              تاج الدین ریگی
                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴
                              الان دیگه ده تا دوازده روز گذشته مگه چقد طول میکشه اونقدر داوطلبم نداشته مثل ازمونای دیگه000
                              • م
                                مسعود
                                ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۳:۱۱
                                سلام
                                معمولا یک ماه طول میکشه تا نتایج کتبی رو اعلام کنن
                              • ت
                                تاج الدین ریگی
                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
                                انشاالله ک جواب ازمون تا 10روز دیگه احتمالا بیاد
                                • ا
                                  اختاپوس🐙
                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
                                  سلام دوستان. اینجا کسی برای دروسی که ازشون سوال طرح نشده بود، به نتیجه ای رسیده؟
                                  جهاد که خودش کاری نمیکنه، غیر از جهاد با کسی در جریان گذاشتید؟
                                  • ا
                                    ایوب
                                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
                                    اینجا کسی با سهمیه معلولیت استان تهران شرکت کرده؟
                                    • ش
                                      شیما
                                      ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸
                                      سلام. کسی برای کارشناس حاصلخیزی خاک ساری شرکت کرده آیا؟
                                      • س
                                        سحر
                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
                                        دوستان به نظرتون مصاحبه رفتیم بگیم دانشجو دکتری هستیم امتیاز منفی داره؟ در کل نظرتون و تجربتون درمورد اینکه بدونن دانشجو دکتری هستیم چیه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
                                        • ب
                                          بی
                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
                                          سلام من سازمان شیلات رفتم مصاحبه دکتری دارم خیلی دید خوبی نداشتن متاسفانه با اینکه من تاکیدی نداشتم رو مدرکم فقط تو معرفی گفتم دکتری دارم. اولین سوالشون این بود چرا نمیری هیئت علمی بشی ما کارشناس میخایم. و رد هم شدم. نمیدونم شاید نگفتنش هم ایده خوبه نباشه.
                                          • س
                                            سحر
                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
                                            این ازمون رو شرکت کردین؟ سطح سوالات چطور بود به نظرتون؟ هم رشته هستیم
                                            • ب
                                              بی
                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
                                              تخصصی به نظرم سخت بود البته من نخونده بودم. عمومی بد نبود که اونم اکثرا خوب زدن. شما تخصصی رو خوب زدید؟
                                              • س
                                                سحر
                                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
                                                اره من تخصصی خوب بود میانگین هر درس 2 اشتباه دارم شاید یکی دوتا نزده ولی اصلاح نژاد خیلی مسلط بودم که سوال ندادن ازش متاسفانه
                                            • ا
                                              امور صنایع
                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
                                              اونا خودشون زیر و بم زندگی ما رو درمیارن. خودشون میدونن
                                              • ح
                                                حسین
                                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
                                                من خودم امسال مصاحبه اکثر دانشگاه ها مثل شهید بهشتی، تهران، و تربیت مدرس و همه شهرستان ها دعوت شدم اما نرفتم بخاطر اینکه وضعیت استخدامی مشخص نبود. چون فکر کردم دیدم اگر مصاحبه قبول بشم و از اون طرف استخدامی هم انشاالله قبول بشم باید قید یکیشون رو بزنم که البته اولویت من استخدامی هستش. و گفتم با نرفتن دکترا جای یه نفر که میخواسته قبول بشه رو میگیرم به همین خاطر امسال قید دکترا رو زدم. حالا البته نمیدونم دقیق ارگان ها آیا با دانشجو بودن موافقت میکنن یا نه. اما به هر شکل هر دو با هم یه مقدار سخته بخصوص اینکه همزمان هر دو رو شروع کنیم. به هر شکل امیدوارم موفق باشید. شما دروس تئوری رو گذرونید ؟ چون در اینصورت کار راحت تر هست بدلیل اینکه رساله خیلی نیاز به حضور کلاس و ... نداره
                                                • گ
                                                  گیتی
                                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
                                                  حالا من منتظرم اگه خدا بخواد اینو قبول بشم دکتری شرکت کنم هم زمان خوبه که چون موضوع بهتری برای پایان نامه میشه انتخاب کرد دید آدم وسیع تر میشه
                                                  • ح
                                                    حسین
                                                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
                                                    به نظرم اینطوری منطقی تره چرا که دیگه وضعیتتون تثبیت شده و چه بسا با موافقت دستگاه اجرایی و با خیال راحت تر میتونید ادامه تحصیل بدید و اتفاقا در رساله هم شاید اون اُرگان کمکتون کنه. انشاالله هر آنچه خیره پیش بیاد
                                                  • س
                                                    سحر
                                                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
                                                    عزیزم من رفتم مصاحبه؛ کارمند باشی اداره باهات موافقت نمیکنه که بری دکتری بخونی ولی الان یکسال طول میکشه تا دعوت به کار بشیم تو این یکسال تئوری تموم میشه من برنامه ریزیم اینطوریه.توکل بر خدا
                                                    • س
                                                      سحر
                                                      ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
                                                      حسین آقا به نظرم اشتباه کردید مصاحبه نرفتید؛ ازمون تا دعوت ب کار یکسال طول میکشه و شما تئوری رو تموم میکردین تو این تایم ضمن اینکه برا کارمندا سخت میگیرن و رییس اداره نامه نمیده که بشه رفت دکتری خوند و اجازه سازمان رو هم باید موقع مصاحبه داشته باشید
                                                      • ح
                                                        حسین
                                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
                                                        فرصت خوبی بود امسال برام حتی برای دکتری هم خیلی زحمت کشیدم چون سالها از اتمام ارشدم می‌گذشت و دوباره کتاب ها رو شروع کردم به خوندن و رتبه 22 آوردم. اما متاسفانه فکر کردم گفتم نکنه یه درصد دعوت بشم به مصاحبه و 4 یا 5 ماه دیگه مشغول بشم اونوقت میشه مصیبت کار دولتی و درس اونم دکتری. چون هنگام مصاحبه خیلی اساتید تایید به حضور تمام وقت دانشجو دکتری دارن. خلاصه خیلی بابت این موضوع ناراحتم. امیدوارم حداقل آزمون استخدامی دعوت بشم
                                                      • س
                                                        سحر
                                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴
                                                        اشکال نداره انشالله که حتما استخدام بشید توکل بر خدا
                                                        • ح
                                                          حسین
                                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱
                                                          زنده باشید سحربانو. آرزوی موفقیت برای شما همچنین در همه عرصه ها
                                                          • ف
                                                            فیزا
                                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
                                                            سلام.
                                                            شیلات برای کدوم شهر هستید؟
                                                        • آ
                                                          آوا
                                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
                                                          من برای مصاحبه بانک ملی که رفتم،منابع انسانی شهرمون گفت نگو دکتری داری. چون اونجوری حقوقت میره بالاتر و خوب اونا دوست ندارن. ولی در کل به گفته دوستمون چیزی هم نیست بخوابم قایمش کنیم
                                                          • م
                                                            مهدی غلامی
                                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۷
                                                            بنظر من نگو دکتری دارم .
                                                            چون دوستام رفتم
                                                            تجربه خوبی ندارن مدارک پایین تر ارایه بده و بعد تطبیق بده
                                                            • س
                                                              سحر
                                                              ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۲۲
                                                              ممنونم از راهنمایی
                                                          • ر
                                                            رسول
                                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۴۱
                                                            سلام...بعد از اعلام نتایج کتبی داخل کارنامه مشخص میشه که نفر چندم هستیم؟
                                                            • م
                                                              مسعود
                                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۳۰
                                                              سلام
                                                              نه متاسفانه معلوم نمیشه نفر چندمیم
                                                              و تو کارنامه افرادی که قبول نشدن آخرین نمره قبولی نوشته میشه
                                                              • ا
                                                                ابراهیم
                                                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
                                                                ولی من میگم اگر یه تعداد زیادی بشیم به جهاد نامه بزنیم که توی کارنامه حداقل نمره قبولی رو هم برای قبول شده ها (جهاد تو کارنامه آخرین نمره قبولی رو فقط برای کسانی که رد شدن نشون میده! در صورتی که سنجش اینطوری نیست و حتی برای قبول شده ها هم آخرین نمره قبولی رو نشون میده ) نشون بده احتمالا ترتیب اثر بدن.
                                                                • ک
                                                                  کارشناس
                                                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
                                                                  این کار رو نکنید که لج میکنه. دیگه نمره خودمون هم نشون نمیده
                                                                • م
                                                                  محمد سردار
                                                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
                                                                  سلام خیرمنم دکترای عمران دارم بدلیل اینکه فکرمیکنن بعدازچندسال جاشون رومیگیریم
                                                                • ح
                                                                  حسابدار
                                                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۳:۵۰
                                                                  خیر
                                                                  • 1
                                                                    1
                                                                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۲۲
                                                                    خیر متاسفانه.کاش همه چیز شفاف بود
                                                                    • ف
                                                                      فاطمه
                                                                      ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۱۶
                                                                      سلام
                                                                      خیر
                                                                      فقط نمره اخرین نفر دعوت شده به مصاحبه در شغل محل انتخابی
                                                                    • ت
                                                                      تاج الدین ریگی
                                                                      ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۴
                                                                      بدبختی همینه ک رقیبارو نمیدونه ادم کاش ادم میدونست رقیبارو با نمراتشون خلاصه دوتادوتایی میکرد و همه چی مشخص بود براش
                                                                      • ت
                                                                        تاج الدین ریگی
                                                                        ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱
                                                                        انشاالله ک همه قبول بشن..
                                                                        • گ
                                                                          گمرک🍀
                                                                          ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۸
                                                                          سلام بزرگواران عید همگیتون مبارک به امید موفقیت تک تک شما عزیزان .
                                                                          • د
                                                                            دانش بنیان
                                                                            ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰
                                                                            سلام . عیدبر همگی مبارک باد . تعداد شرکت کنندگان گمرک جاسک زیاد بودند ?
                                                                            • گ
                                                                              گمرک🍀
                                                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۴۲
                                                                              سهمیه 5درصد که 5 تا رقیبام قبلا پیام دادن بقیه رو نمی دونم شما هم کاردان امور گمرکی جاسک هستین ؟
                                                                              • د
                                                                                دانش بنیان
                                                                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
                                                                                سلام بله
                                                                                • گ
                                                                                  گمرک🍀
                                                                                  ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
                                                                                  شما هم سهمیه 5 درصد شرکت کردین ؟
                                                                                  • ت
                                                                                    تاج الدین ریگی
                                                                                    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶
                                                                                    با کاربر دانش بنیان شدی 6نفررقیب خخخخ
                                                                                    • ت
                                                                                      تاج الدین ریگی
                                                                                      ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱
                                                                                      یکی جاسک گمرک جاسک بود یکی جاسک بندر گوسکربود چیه تو دفترچه بود یک نفر میخاست سهمیه ازاد
                                                                                      • ت
                                                                                        تاج الدین ریگی
                                                                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
                                                                                        یکی جاسک گمرک جاسک یکی بندر گوکسر جاسک بود یک نفر سهمیه ازاد بود
                                                                                    • ت
                                                                                      تاج الدین ریگی
                                                                                      ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
                                                                                      جاسک تو دفترچه دوتا گمرکش زده یا من اشتباه دیدم برای هرمزگان دوتا گمرک بود جریان جاسک دقیق نمیدونم نگاه کنم
                                                                                      • د
                                                                                        دانش بنیان
                                                                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
                                                                                        گمرک جاسک چهار نفر مرد و دو نفر مختلط میخاد میشه شش نفر و دو نفر هم ایثار گران پنج درصد و بیست وپنج درصد
                                                                                        • ت
                                                                                          تاج الدین ریگی
                                                                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳
                                                                                          اهان ک اینطور خودت کجا زدی چه رشته ای ک چه سهمیه ای ؟؟
                                                                                        • د
                                                                                          دانش بنیان
                                                                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱
                                                                                          من گمرک جاسک با سهمیه ازاد شرکت کردم
                                                                                          • ت
                                                                                            تاج الدین ریگی
                                                                                            ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۰:۰۰
                                                                                            خوبه پس تقریبا رقیب هستیم انشاالله موفق باشی و ب مصاحبه دعوت بشیم و ببینیم همدیگه رو
                                                                                            • د
                                                                                              دانش بنیان
                                                                                              ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۴۸
                                                                                              شش نفر میخاد با ضریب پنج نفر میشه سی نفر دعوت به مصاحبه میشن
                                                                                        • م
                                                                                          محمد سردار
                                                                                          ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲
                                                                                          سلام به همه دوستان کارشناس امورمعادن کسی شرکت کرده
                                                                                          • م
                                                                                            محمد عمران ساری
                                                                                            ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
                                                                                            یه مثال دیگه میزنم
                                                                                            ببینید خیلی‌ها وقتی بدنیا میان ممکنه به دلایلی دچار معلولیت باشن و یا حتی در طول زندگی بر اثر حادثه‌ای دچار معلولیت بشن مثلا نابینا یا معلول حرکتی و یا ...
                                                                                            حالا این فرد چیکار باید کنه؟
                                                                                            بشینه و هر روزها خودش کلنجار بره چرا یکی دست داره من ندارم چرا یکی دوتا پای سالم داره من ندارم یا اینکه باید کاستی هارو با تلاش بیشتر جبران کنه
                                                                                            نمونه‌های موفق این چنین آدم‌هایی زیاده
                                                                                            پس خواهر و برادری که هنوز شرایط ازدواج مهیا نشده، به خاطر این امتیازاتی ‌که برای متاهل وجود داره کنار نکشید بلکه بیشتر بجنگید که انشاالله بهترین‌ها رو بدست بیارین
                                                                                            • م
                                                                                              محمد عمران ساری
                                                                                              ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
                                                                                              یادمه یه قانون بود که اگر متاهل باشی و 3 فرزند داشته باشی از خدمت معاف میشی
                                                                                              کاری ندارم به بحث اعتقادی اما اینکه در این شرایط تو بتونی علاوه بر خرج خانه 3 فرزند رو هم خرجشون رو تامین کنی چقدر مشکله ولی آیا میشه کسی رو پیدا کنی به خاطر معافیت بره 3تا بچه بیاره؟!
                                                                                              همانطوری که کسی نمیره برای 2 نمره بیشتر توی آزمون استخدامی ازدواج کنه!
                                                                                              بعد یکی که خدمت نرفته و متاهل هم هست هی بیاد حسرت این قانون رو بخوره بیاد بگه چرا 3 فرزندها معاف میشن ولی ما متاهل های بی فرزند معاف نمیشیم..
                                                                                              خب اگر منم جرات داشتن 3 فرزند رو در این شرایط داشته باشم این امتیاز شامل حالم میشه حالا یا عاقلانه هست یا نه!
                                                                                              البته که این قانون الان به 2 فرزند کاهش پیدا کرده.
                                                                                              پس ببنید این چنین قوانینی که مثلا برای تشویق افزایش جمعیت یا فرزندآوری بوده خیلی کارساز نیست ولی حالا سبب میشه یه عده‌ای که شرایطش رو دارن ازش بهره ببرن.
                                                                                              پس منه متاهل هم خیلی خوشحال نیستم از این تبعیض اما کاری نمیشه کرد فقط با تلاشمون هست که میشه کاستی هارو جبران کرد!
                                                                                              • م
                                                                                                محمد عمران ساری
                                                                                                ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
                                                                                                واقعا این 2 نمره متاهلی این همه جای بحث دارد؟
                                                                                                درسته که به نمره کتبی داوطلب بابت تاهل 2 نمره اضافه میشه اما اگر یه حساب و کتاب کنید متوجه میشید اگر فرضا دو تا سوال عمومی بیشتر بزنید شما این نمره رو جبران کردین.
                                                                                                اینکه میگن در مصاحبه ها متاهل‌ها قبول میشن و مجرد خیر فقط یک سری نظریات شخصی اونهایی هست که تجربه داشتن نه چیزی که واقعا قانون بوده باشه و توی دفترچه قید شده باشه که وقتی مجرد و متاهل مساوی شدن اونوقت متاهل انتخاب میشه!!
                                                                                                آیا مجردی هست که نمرش بعد مصاحبه با یکی که متاهل بوده یکسان بوده و صرفا به خاطر اینکه اون تاهل داشته قبول نشده باشه!؟
                                                                                                اصلا مگه ما از نمرات مصاحبه خبر داریم که چند گرفتیم؟!
                                                                                                برادر گرامی خواهر گرامی این 2 نمره اینقدر بحث نداره واقعا
                                                                                                اینکه شرایط مجرد رو با متاهل مقایسه کنیم اینم درست نیست الان مجرد و متاهل هر دو نیاز به شغل دارن
                                                                                                مجرد برای اینکه بتونه تشکیل خانواده بده و متاهل هم برای اینکه بتونه زندگی خودش رو حفظ کنه!
                                                                                                من خودم متاهل هستم بدون فرزند اما جانب‌دارانه صحبت نمیکنم چون وقتی شرایط اینچنین هست یعنی بیکاری بیداد میکنه پس باید جنگید حتی اگر شرایط سخت باشه!
                                                                                                چرا نمیایم بگیم فلان رشته ظرفیتش 2 تا هست ولی رشته ما تک ظرفیتی هست و با یکی داریم می‌جنگیم!؟
                                                                                                پس توی این شرایط هرکی آزمون کتبی رو بهتر بده شانس موفقیتش قطعا بیشتره و اصولا باید خشت اول رو محکم بنا کنی تا اما و اگرهای بعدی رو از بین ببری!
                                                                                                من خودم متولد 71 هستم و هم سن‌وسال‌های من که توی آزمون هستن حداقل یه فرزند دارن یعنی کسی که 32 سالش هست و متاهل باشه بالای 90 درصد یه بچه رو داره پس منی که فرزندی ندارم 2 نمره حداقل عقب هستم درست عین مجرد با متاهل اما چاره چیه باید جنگید
                                                                                                این امتیازی هست که برای کسی که متاهل هست قائل شدن حالا درست یا غلط رو نمیتونیم کاری کنیم باهاش، میتونیم؟
                                                                                                الان شمای مجرد میگی پس من 4 نمره عقب تر هستم و شرایط سخت تر میشه ، آره درسته اما آیا شمای مجرد حاضری در این شرایط اقتصادی تشکیل خانواده بدی و بعد این 2 نمره رو بگیری؟!
                                                                                                • م
                                                                                                  مهدی
                                                                                                  ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
                                                                                                  خوبه دهه شصتی نیستی دادشون دراومده از این امتیاز تاهل
                                                                                                  • ن
                                                                                                    نقشه
                                                                                                    ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
                                                                                                    مشکل شما اینه که فکر میکنی با دوتا تست میشه اختلاف رو جبران کرد. واسه اینکه عمق فاجعه رو متوجه بشی باید بگم درس هوش کلا 4 نمره
                                                                                                    بود و تسلط بر مبانی اسلامی- انقلابی که سه تا منبع سنگین داشت 8 نمره. طبق دفترچه آزمون امتیاز تاهل و فرزند تا 10 نمره ست، یعنی اگر یکی متاهل باشه و یه فرزند هم داشت باشه اضافه بر نمرات خودش اندازه نمره کامل یه درسی مثل هوش بهش نمره اضافه میشه. یه مجرد حداقل 15 تست عقب میوفته. تازه اگر تعداد فرزندانش بیشتر هم باشه که دیگه یه مجرد هیچ شانسی برای رقابت نداره.
                                                                                                    • ت
                                                                                                      تاج الدین ریگی
                                                                                                      ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱
                                                                                                      دقیقا همینطوره ولی خب مجرد فرصت درس خوندن ووقتش رو بیشتر از متاهل داره متاهل فقط همین امتیاز و نمره متاهلی هست دیگه نمره ای اگه بگیره اونم شانسی هست ک تستی زده یا اینکه اون چیزی ک خودش بلد بوده و درزهنش هست و بوده ولی مجرد خیلی وقت داره برای خوندن
                                                                                                      • ن
                                                                                                        نقشه
                                                                                                        ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۳
                                                                                                        باور کن الان همه مشکلات شخصی خودشون رو دارن، ممکنه یه مجرد از یه متاهل وقت کمتری داشته باشه برای خوندن. به هر حال اون که ازدواج کرده انتخاب شخصی خودش بوده که ازدواج کنه و وقت کمتری داشته باشه. شاید خیلیا طرز فکرشون این باشه که اول شاغل بشن و بعد با خیال راحت ازدواج کنن. این درست نیست که یکی بیشتر تلاش کنه اما چون مجرده به نتیجه نرسه.
                                                                                                      • ع
                                                                                                        علی
                                                                                                        ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
                                                                                                        اینجور که میگید نیست. جوابها که بیاد میبینید چطور محاسبه میکنن.
                                                                                                        فرد متاهل مثلا میانگین تمام دروسش شده 40 ، دو نمره به میانگین اضافه میکنن و میشه 42
                                                                                                        • ن
                                                                                                          نقشه
                                                                                                          ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
                                                                                                          میانگین نمیگیرن، شما 40 نمره عمومی داری و 60 نمره تخصصی که جمعا میشه 100. نمره هر درس و تست های اون درس هم مشخصه (توی دفترچه زده جلوی هر درس). من آزمون اولم نیست چند ساله ازمون دادم و چندین بار هم مصاحبه رفتم.
                                                                                                          • M
                                                                                                            Mansuri
                                                                                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
                                                                                                            میانگین درس عمومی گرفته میشه میانگین دروس تخصصی و اختصاصی هم
                                                                                                            گرفته میشه بعد میانگین کل به دست میاد،عدد حاصله اگر سهمیه بومی داشته باشی در 1/4ضرب میشه عدد به دست آمده با نمره متاهلی جمع میشه برای من تو کارنامه اینجوری زده بود
                                                                                                          • م
                                                                                                            مهمان
                                                                                                            ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
                                                                                                            سلام شما برای کدام استان شرکت کردی ؟
                                                                                                            تخصصی و عمومی چند درصد میزنی حدودی ؟
                                                                                                            منم رشتم نقشه برداری برای همدان بودم تخصصی بد یود اما عمومی نخونده بودم متوسط زدم
                                                                                                            • ن
                                                                                                              نقشه
                                                                                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
                                                                                                              من واسه خوزستان شرکت کردم، نخونده رفتم امتحان دادم، حساب نکردم اما خیلی جالب ندادم. تا ببینیم خدا چی میخواد
                                                                                                            • ه
                                                                                                              هانیه
                                                                                                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
                                                                                                              سلام کاربر نقشه
                                                                                                              من هم نقشه برداری خوزستان هستم شما برای چه شهری آزمون دادید؟
                                                                                                              • ن
                                                                                                                نقشه
                                                                                                                ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷
                                                                                                                سلام، برای اهواز، غیر از اهواز هم جایی میخواست؟
                                                                                                              • .
                                                                                                                ...
                                                                                                                ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵
                                                                                                                دوست عزیز در کارنامه میانگین دروس با ضرایبی که فرمودی از صد نمره حساب میشه و بعد با نمره متاهل و فرزند جمع بسته میشه بعد اورده میشه در قالب 40 به 60 ظاهرا با اطلاعات ناقص داری صحبت میفرمایی. حالا منکه خودم مجردم و امتحان گذشته راه و شهرسازی با اینکه از نفر اول 13 نمره بیشتر بودم ایشون با سه فرزند و ضریب بومی از من 5 نمره بیشتر شد و قبول نهایی شد مبارکش حتما اون با سه فرزند بیشتر به این کار احتیاج داشت
                                                                                                                • ن
                                                                                                                  نقشه
                                                                                                                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
                                                                                                                  اولا اطلاعات من کامله و کارنامه آزمون قبلی جهاد رو دارم، خود دفترچه هم ضریب مشخص نکرده، برای هر درس نمره مشخص کرده. سما دفترچه رو برو با دقت بخون بعد مخالفت کن. دوما چه علی خواجه چه خواجه علی، حتی اینکه نمره متاهلی بعد از میانگین گیری اضافه بشه به مراتب بدتر از اینه که قبل از میانگین گیری اضافه بشه، احتمالا ریاضی بلدی که!!متنی که نوشتی هم از صد کیلومتری مشخص کرد که متاهلی.
                                                                                                                • ک
                                                                                                                  کارشناس امور دریایی
                                                                                                                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
                                                                                                                  من نمیدونم چرا شما زیر بار نمیرید خب دارید اشتباه میگید اینجوری که میفرمایید هوش 4 نمره هست جمع نمره کل دروس میشه 40 و متاهلی به 40 اضافه میشه ولی باید بدونید که نمره کتبی از 100 میزنن و برحسب اون نمره ها فقط ضرایب اون درس مشخص میشه اون نمره متاهلی در 100 نمره چیز خاصی نیست که نشه جبران کرد..
                                                                                                                  بعد هم خودتون میگید من نخوندم واقعا پس فرق شمای مجرد که نخوندی با من متاهلی که تموم برنامه های اینستا و وات و...رو حذف کرده وتمرکزش رو گذاشته روی آزمون چیه؟
                                                                                                                  من طرفدار متاهل یا مجرد نیستم هرکسی تلاش کنه نتیجه میگیره.
                                                                                                                  همینطور که رقیبم دفعه قبل مجرد بود و قبول شد..
                                                                                                                  امتیاز متاهلی فقط یک بهونه هست برای اون دسته از مجردایی که تلاش نمیکنند و عدم قبولیشون رو به این امتیاز ربط میدم..
                                                                                                                  البته که خیلی از بچه های مجرد اینجا ماشاا...تلاششون زیاده و حتما هم قبول میشن
                                                                                                                  • ن
                                                                                                                    نقشه
                                                                                                                    ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
                                                                                                                    شما به طور کل منظور منو اشتباه متوجه شدی. من نگفتم کل نمره میشه 40 و نمره تاهل به فقط به عمومی اضافه میشه. درس عمومی هوش رو فقط مثال زدن برای بیان اهمیت و تاثیر نمره تاهل. 40 نمره عمومی دارید و 60 نمره تخصصی که جمعش میشه 100. دفترچه رو درست نمیخونید میاین اینجا از خودتون حرف درمیارید. توی دفترچه خیلی واضح جدول کشیده و نمره هر درس و مجموع نمرات هم زده حرفی از ضریب و میانگین گیری هم نیست. اینکه هوش 4 نمره هست هم حرف من نیست، یه زحمت به خودت بده و دفترچه رو نگاه کن. من نخوندم چون از صبح ساعت 6 میرم سر پروژه لب مرز تا ساعت 7 شب که میرسم خونه، حرف منم همینه که فرقی نباید بین من مجرد و متاهل باشه، هرکی بار علمیش بالاتر بود لیاقت قبولی رو داره، ممکنه من نخونده از یکی که روزی 10 ساعت هم خونده بار علمی بالاتری داشته باشم.
                                                                                                                  • ک
                                                                                                                    کارشناس امور دریایی
                                                                                                                    ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
                                                                                                                    من میفهمم شما چی میگی ولی متاسفانه شما متوجه منظور ما نمیشید اتفاقا همه اون نمره هایی که شما میگید رو توی دفترچه مطالعه کردم شما میگی نمره متاهلی به اندازه نصف نمره مثلا هوش هست من میگم آقا خیر اینجوریا نیست میانگین نمره ها رو که درآوردن دو نمره بهش اضافه میشه.

                                                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                ثبت پاسخ