اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها در مرداد ماه

۱ نظر

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌ها خبر داد.

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه دو هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون شهرداری‌های استان ثبت‌نام کرده بودند، اظهار کرد: از این آمار ۶۲ درصد مرد و ۳۸ درصد زن هستند.

وی ادامه داد: به‌طور تقریبی همه رشته‌های آزمون شهرداری‌های استان زنجان برای خانم‌ها و آقایان مشترک و تنها رشته آتش‌نشانی مختص آقایان بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام شد، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با سهمیه جذب ۷۰ نیرو است.

وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی شهرداری‌ها دهم خرداد برگزار شد، افزود: این آزمون بر اساس چارت سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار شد.

خلجی با اشاره به اینکه با برگزاری این آزمون چارت سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قرارداد کار معین تکمیل می‌شود، افزود: نتیجه این آزمون مرداد اعلام و سپس بر اساس اعلام نیاز شهرداری‌ها جذب افراد آغاز می‌شود.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها در مرداد ماه

  • ر
    رضا
    ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۷
    ببخشید مرحله بعد از قبول شدگان شهرداری کدامند
    اعلامیه جدیدی اومده ایا

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ