جذب ۲۸ هزار معلم ابتدایی در آزمون استخدامی

۶ نظر

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند.

رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه سال آینده ۲۴ هزار دانشجومعلم ما فارغ‌التحصیل شده و از مهر۱۴۰۲ وارد کلاس‌های درس می‌شوند، گفت: درباره میزان ورودی و سهمیه جذب دانشجو در سال آینده هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، زیرا دانشگاه مشکل شدید فضا و کالبد دارد؛ با این حال تلاش دانشگاه و وزارتخانه این است که به هیچ عنوان ورودی ما کمتر از سال جاری نباشد.

وی درباره میزان فارغ‌التحصیلان سال آینده دانشگاه فرهنگیان که قرار است از مهر ۱۴۰۲ وارد کلاس‌های درس شوند اظهار کرد: پیش‌بینی ما برای خروجی سال آتی دانشگاه، حدود ۲۴ هزار نفر است و جزء موارد خاص که قوانین اجازه نمی‌دهد، همه دانشجویان ما، مهر سال آینده فارغ‌التحصیل شده و به کلاس‌های درس خواهند رفت.

وی افزود:، اما درباره میزان ورودی و سهمیه جذب دانشجو در سال آینده هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، زیرا دانشگاه مشکل شدید فضا و کالبد دارد؛ با این حال تلاش دانشگاه و وزارتخانه این است که به هیچ عنوان ورودی ما کمتر از سال جاری نباشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند، اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.

صحرایی ادامه داد: دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود و به همین خاطر مشکلی در تامین مدرس نداریم، اما مطلوب این است که این افراد یک سال در دانشگاه آموزش ببینند و سپس وارد کلاس‌های درس شوند در حالی که آموزش و تدریس در کلاس درس همزمان رخ می‌دهد و فشار بسیاری هم به خود مهارت‌آموزان وارد می‌شود.

وی افزود: معلم ابتدایی پرکارترین معلم مدرسه است، از صبح شنبه تا چهارشنبه به مدرسه می‌رود و باید دو روز پایانی هفته را هم در کلاس مهارت‌آموزی بنشیند و فرصتی برای استراحت و رسیدگی به خانواده پیدا نمی‌کند. این شیوه جذب، شیوه خوبی نیست.

منبع: ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای جذب ۲۸ هزار معلم ابتدایی در آزمون استخدامی

  • ر
    ربابه مقدمی ماسوله
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۸
    لطفا در مورد آزمون استخدامی اطلاع رسانی بشه
    • ر
      ربابه مقدمی ماسوله
      ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۶
      سلام آزمون استخدامی چه زمانی هستش من ده سال هست که تو رشته آموزش پیش دبستانی و دبستان فارغ التحصیل شده
      • ع
        عالیه
        ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۴
        در مورد استخدامی با خبرم کنید
        • پشتیبان سه
          ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
          با سلام
          کاربر گرامی، یکی از خدمات پیشرو «ای استخدام» سرویس «گوش به زنگ» است.
          با خرید این سرویس در صورت انتشار خبر مهمی در این آزمون از طریق پیامک و تماس تلفنی به شما اطلاع داده خواهد شد.
          این سرویس حتی در شرایط قطعی و اختلالات اینترنت هم کار خواهد کرد.
        • پ
          پرنیا
          ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
          زمان برگزارب ازمون کی هستش و اینکه با مدرک دیپلم میشه ثبت نام گرد؟
          • پ
            پرنیا
            ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
            زمان برگزاری کی هستش و اینگه با مدرک دیپلم میشه در این ازمون ثبت نام کرد؟

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ