استخدام شرکت پیمانکاری آرامین

استخدام شرکت پیمانکاری آرامین

آزمون استخدام شرکت پیمانکاری آرامین، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در شرکت های معتبر است. شرکت پیمانکاری آرامین نیز به عنوان یکی از شرکت معتبر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در شرکت پیمانکاری آرامین می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

خبر ۶ دی ۱۴۰۲- استخدام شرکت پیمانکاری آرامین

شرکت پیمانکاری آرامین به منظور تامین تعدادی نیروی ذخیره برای شغل برق یار (مامور قرائت کنتور) از کلیه نفرات شاغل در شرکت های پیمانکاری تست و نصب کنتور، وصول مطالبات، خدمات عمومی طرق قرارداد با شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و همچنین داوطلبین آزاد علاقمند به شغل مذکور، با شرایط ذیل از طریق برگزاری ازمون کتبی و مصاحبه دعوت به همکاری می نماید. لذا مقتضی است افراد واجد شرایط از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ جهت تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز به سامانه مجتمع عالی آموزشی اصفهان مراجعه نمایند.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک کنید

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام  آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ است. با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی شرکت عرش افروز سپاهان آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین

زمان آزمون استخدام شرکت پیمانکاری آرامین

زمان آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین به شرح زیر است:

مرحله آزمون زمان
ثبت‌نام تا ۱۵ دی ۱۴۰۲
دریافت کارت آزمون  اعلام نشده
برگزاری آزمون  اعلام نشده 
اعلام نتایج  اعلام نشده 

 

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پیمانکاری آرامین است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

سوالات متداول

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ