پاسخ به ابهامات تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۴ نظر

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز جذب حدود ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ از سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است گفت: نیاز واقعی آموزش و پرورش ۳ برابر این تعداد است که مابقی از طریق اضافه تدریس جذب می شوند؛ بدین‌ترتیب تاریخی‌ترین سال آموزش و پرورش از طریق جذب نیرو رقم می‌خورد.

علی فرهادی از صدور مجوز جذب ۱۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این آمار با احتساب دانشجو معلمانِ دانشگاه فرهنگیان است که ۷۲ هزار نفر آن‌ها مهر سال آینده در مدرسه حاضر می شوند.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۸ هزار آموزگار، بیش از ۲۴ هزار دبیر، بیش از ۲۰ هزار مربی امور تربیتی و بیش از ۳۷ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می شوند.

ایسنا نوشته است: وی در خصوص شائبه‌های تغییر تاریخ آزمون استخدامی اسفندماه امسال به ایسنا گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ثابت و ۱۸ اسفند برگزار می شود.

فرهای ادامه داد: همچنین تاریخ آزمون دبیری نیز ۲۸ اردیبهشت و آزمون علوم تربیتی و مشاوره پایان فروردین سال آینده در وقت مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اطلاعی رسانی شده، برگزار می‌شود.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای پاسخ به ابهامات تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پ
    پرنسس
    ۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴
    سلام پشتیبان چجوری در ازمون های ازمایشی دبیری و پرورشی شرکت کنم اصلا کی برگزار میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
  • ن
    ندا
    ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲
    خدمتگزاران امسال هم از قلم افتاد
    • ز
      زهرا
      ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
      سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز جذب حدود 72 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 از سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است گفت: نیاز واقعی آموزش و پرورش 3 برابر این تعداد است که مابقی از طریق اضافه تدریس جذب می شوند؛ بدین‌ترتیب تاریخی‌ترین سال آموزش و پرورش از طریق جذب نیرو رقم می‌خورد.
      از طریق اضافه تدریس ینی چی؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ