ای استخدام : احکام رتبه‌بندی‌ معلمان ‌از ابتدای مهر ماه ۹۴ صادر می‌شود‌‌

۴ نظر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی اصغر فانی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که در سالن اجتماعات شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش در دولت یازدهم پنج سیاست را دنبال می‌کند که نخستین استراتژی در بحث ساماندهی نیروی انسانی است.وی اظهار داشت: در وزارت آموزش و پرورش یک میلیون نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند ‌که به درستی و اصولی توزیع نشده و این توزیع نادرست چه در بحث جغرافیایی و چه رشته و جنسیت مشاهده می‌شود. وی ادامه داد: دومین سیاست ما توسعه مشارکت در آموزش و پرورش است که مردم، دولت و معلمان باید در آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند و تنها همکاری دولت و ملت می‌تواند آموزش و پرورش را به نتیجه مطلوب برساند. وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سومین سیاست ما در آموزش و پرورش تمرکززدایی است که دیده می‌شود دستگاه‌های متمرکز قادر به استفاده از توان خود نیستند و خلاقیت و نوآوری در این دستگاه‌ها به شدت پایین است، بنابراین سعی بر تمرکززدایی در آموزش و پرورش است. اعتبارات باید به خوبی مدیریت شود فانی با بیان اینکه سیاست چهارم عملیاتی کردن بودجه است، عنوان کرد: اعتبارات ما محدود است و به خوبی این اعتبارات را نمی‌توانیم مدیریت کنیم که برای مدیریت درست باید بهره‌وری را افزایش دهیم. وی، پنجمین سیاست این وزارت را ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی اعلام کرد و گفت: سیاست مدرسه محوری سیاستی جدی است و لازمه مدرسه محور بودن وجود مدیران توانمند و با اختیارات لازم در راس مدارس است. فانی با اشاره به اینکه دولت در آخرین جلسه خود در ۲۷ اسفندماه سال گذشته رتبه‌بندی معلمان را تصویب کرد و این رتبه‌بندی یک گام در راستای افزایش انگیزه معلمان ‌است گفت: احکام رتبه‌بندی‌ها از ابتدای مهرماه ۹۴ صادر خواهد شد که یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار آن بوده و برای سال آینده نیز ۳۵ هزار میلیارد ریال در مصوبه دولت پیش‌بینی شده است. وزیر آموزش و پرورش در خصوص سند تحول آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این سند مهمترین سند بالادستی آموزش و پرورش کشور است که جامع همه اسناد بالادستی آموزش و پرورش است و تاکید رهبری و ریاست جمهوری بر اجرای این سند است که در سال ۹۳ نقشه راه این سند طراحی شد و این نقشه راه، مبنای تنظیم برنامه ششم توسعه در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود. وی در پایان با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش این استان عنوان کرد: در استان خوزستان باید بر دو موضوع نیروی انسانی و بخش عمرانی متمرکز شد.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای ای استخدام : احکام رتبه‌بندی‌ معلمان ‌از ابتدای مهر ماه ۹۴ صادر می‌شود‌‌

  • خ
    خليلي زاده
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۲۳
    با سلام وسپاس
    کسانی که در ابتدای مهر به مدت یک یا دو یا چند ماه به صورت مازاد هستند وضعیت رتبه بندی در مورد آنها چگونه خواهد بود ؟ آیا اگر بعد از یک ماه به عنوان آموزگار یا مدیر انتخاب شوند رتبه بندی شامل آنها خواهد شد ؟ لطفا راهنمایی نماید با تشکر و...
    • ف
      فاطمه
      ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱
      خوشابحال شاغلین مبارکشون باشه.
      • ع
        علی
        ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵
        واگه شامل بشه باهمان شرایطه که برای غیربازنشسته ها است؟
        • ع
          علی
          ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۲
          طرح رتبه بندی شامل کسانیکه شهریور بازنشسته خواهندشدمیشود؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ