ای استخدام : اشتغال و حرفه‌آموزی معتادان ترک کرده

۱ نظر
خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: اعتیاد در رأس آسیب‌های اجتماعی این استان قرار دارد. از بناب، محسن ارشدزاده ظهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار نفر در سطح استان به طور مستقیم از کلاس‌های آموزشی بهزیستی بهره‌مند شدند. ی افزود: هم اکنون در این استان ۵۸ مرکز سرپایی درمان اعتیاد وجود دارد و در جریان سال ۹۳ دوازده هزار نفر از خدمات درمانی این مراکز در استان بهره‌مند شدند. وی با بیان اینکه هم اکنون استان آذربایجان‌شرقی دارای ۳۷ مکان اقامت میان مدت است؛ تصریح کرد: بیش از ۲۱ هزار نفر در مراکز اقامت میان مدت اقامت داشته‌اند. مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث توانمندسازی معتادان بهبود یافته اقدامی انجام نشده و به این مقوله توجه نشده بود اظهار داشت: ولی اخیراً در تمام مراکز اقامتی بحث حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان پاک شده و ترک کرده جزو برنامه‌های این اداره کل است.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ای استخدام : اشتغال و حرفه‌آموزی معتادان ترک کرده

  • ب
    بهاره خانی
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۵۴
    با سلام باتوجه به کارآفرینانی که قبلا اعتیاد داشتن و باتلاش خودشون و توکل برخدا توانستن یه کار آفرین برتر بشوند و به کلی از افرادی که درگیر این بلای خانمانسوز شدن وحالا اگر افرادی که ترک کردن بخواهند استخدام شوند به کجا باید رزمه استخدامی خودشان رو ارسال کنن که مشغول به کار بشن
    ممنون میشم یه سایت باشه که درآن رزمه ارسال کرد و زودتر به نتیجه برسن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ