اشتغال ۱۶ هزار و ۸۶ کارمند در آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری

۲ نظر
خبرآنلاین : براساس این گزارش بیشترین کارمندان آموزش و پرورش استان به ترتیب در مناطق آموزشی ناحیه ۲، لردگان و فارسان قرار دارد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازروابط عمومی اموزش وپرورش استان ، ۱۶ هزار و ۸۶ کارمند در آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری اشتغال به کار دارند. از تعداد کل کارمندان آموزش و پرورش استان، یک هزار و ۹ نفر کارمند اداری هستند که در اداره کل و مناطق آموزشی هفده گانه استان مشغول به خدمت هستند. از تعداد کل کارمندان آموزش و پرورش استان ۲۴ نفر دارای مدرک دکتری و یک هزار و ۴۴۴ نفر مدرک کارشناسی ارشد دارند و در مجموع حدود ۹ درصد کارمندان آموزش و پرورش استان دارای تحصیلات تکمیلی هستند. همچنین از تعداد کل کارمندان آموزش و پرورش استان، ۷ هزار و ۶۴۱ بانوان فرهنگی هستندکه ۴۷.۵ درصد کل کارمندان آموزش و پرورش را تشکیل می دهند. به طور میانگین هرسال ۴۵۰نفر از کارمندان آموزش و پرورش استان بازنشسته می شوند.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اشتغال ۱۶ هزار و ۸۶ کارمند در آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری

  • ب
    بابادی
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
    چرا سهمیه یک نفری کوهرنگ با کیار،بن،و... یکی شده???آیا این انصافه??این شهرستانها که جدا و100کیلومتری کوهرنگ اند?لطفا جواب بدید
    • س
      سیروس
      ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
      پس کوهرنگ که کلی لیسانس بیکار داره.منم فوق ام وبیکارر!!

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ