استخدام ۱۷۷۰۰ نفر برای طرح‌های بهداشتی سال ۹۵

۸ نظر
خبرگزاری ایلنا : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عصر دیروز (چهارشنبه) در مراسم بهره برداری مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) ایوانکی گرمسار اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بودجه سال ۹۵ استخدام هفده هزار و ۷۰۰ نفر را در وزارت بهداشت برای واحدهای تازه افتتاح شده در نظر گرفته است. به گزارش ایلنا؛ محمدباقر نوبخت ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت‌های نظام اداری و استخدامی، امسال هفت هزار نفر در این حوزه استخدام شدند. وی با بیان اینکه طرح‌های بهداشت و درمان علاوه بر افتتاح ساختمان نیاز به تجهیزات و نیروی درمانی دارد، اظهار داشت: دولت اکنون فهرستی از وزیر بهداشت در مورد این واحدهای افتتاح شده که در حال خاک خوردن است، دریافت کرده است. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های بهداشتی بدون در نظر گرفتن تجهیزات و نیرو با سیاست این دولت مغایر است. نوبخت ارایه خدمات درمانی را اولویت سیاست درمانی دولت اعلام کرد و گفت: دولت یازدهم فهرستی ازمشکلات مردم در این حوزه اولویت بندی و در راس فعالیت‌های خود قرار داده است. معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: برای طرح تحول سلامت در کشور در سال ۹۵ در لایحه بودجه ردیف خاصی در نظر گرفته است.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای استخدام ۱۷۷۰۰ نفر برای طرح‌های بهداشتی سال ۹۵

  • ف
    فهیمه
    ۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵
    باسلام من کارشناس رادیولوژیم الان دوساله که ازاتمام طرحم میگذره اما اصلأ برا رشته من استخدامی نیومده اگرم بیاد همه رشته ها رو میخواد الا رادیولوژی!!
    • پشتیبان سه
      ۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
      با سلام کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید. با تشکر
    • ی
      یوسف
      ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۸
      با سلام. لطفا از این همه تبعیض بین نیروهای بهداشتی و نیروهای درمانی در زمینه جذب نیرو وحقوق خودداری کنید. من بهداشت محیطی هستم خواهشا کمی با این رشته مهربان تر باشید
      • ک
        کوثر
        ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
        سلام توروخدافکری بحال فارغ التحصیلان بهداشت محیط بکنید,همشون بیکارن,سنمونم بالا رفته اینقدمنتظراستخدامی بودیم
        • ح
          حسن
          ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۳
          سلام،ببخشید نیروی علوم ازمایشگاهی ک اینقدر تو ازمایشگاهها کم داریم چرا اصلا جذب نمیکنن، من یه ساله تموم کردم ولی ب هر دری زدم بسته بود واقعا به کارنیاز دارم زندگیم سخت شده ،این همه درس بخونی بامعدل بالا بعدشم...
          • ح
            حسین
            ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
            اگه هر روز میگن کمبود نیروی پرستار پس چرا استخدام نمیاد
            • ز
              زریناز
              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷
              باسلام لطفا فکری به حال مددکاران اجتماعی کنید یعنی جامعه ما اینقدر بدون مشکل که نیاز به مددکار نداره هرجا که می ریم میگن نیاز نداریم.
              • م
                میثم
                ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۲۱:۳۰
                با سلام. وزارت "بهداشت " و درمان دولت تدبیر و امید برای جذب کارشناسان "بهداشت " که تعداد بیکاران در این رشته قابل ملاحظه می باشد، اقدام نماید.

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ