ای استخدام: توزیع نامتناسب نیروی انسانی در آموزش و پرورش

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان: فانی در پاسخ به این سوال که برای تقویت نیروی انسانی چه فعالیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند، گفت: مهمترین اقدامی که باید صورت بگیرد ساماندهی نیروی انسانی است و ما از توزیع نامتناسب نیروی انسانی به لحاظ جنسیت و رشته رنج می‌بریم.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

فانی در پاسخ به این سوال که استخدام ۵ هزار نفر چه نتیجه‌ای دارد، گفت: سیاست آموزش و پرورش بومی گزینی است که آن را به عنوان مهمترین عمل در آموزش و پرورش انتخاب کردیم در حال حاضر نیز کمتر از ۵۰۰ نفر جذب نشده‌اند. وی ادامه داد: بخشی از تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی و بخشی دیگر از طریق دانشگاه فرهنگیان است. وی در خصوص پرداخت حق‌التدریسی‌ها هم اعلام کرد: به زودی آنها را پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: تحقق برنامه ششم توسعه بسته به این است که ما از توانمان در جامعه استفاده کنیم که بخشی از تحقق آن مربوط به مشارکت دولت در اداره مدارس است. تسهیلات آموزش و پرورش برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نیمی از هزینه دانشگاه فرهنگیان توسط آموزش و پرورش پرداخت شده و هدف ما بر این است که با بقیه بانکها رایزنی‌هایی را انجام دهیم که به پذیرفته شدگان وام‌هایی تعلق بگیرد تا بتوانند مبالغ را پرداخت کنند. وی بیان کرد: در جدول دروس متوسطه دوم درس‌های جدیدی ذکر شد که می تواند آموزش و پرورش را از حالت آموزشی صفر به آماده سازی دانش‌آموزان به سمت یک زندگی سالم‌تر سوق دهد. بنابراین توسعه پژوهشسراها و تقویت جشنواره معلمین پژوهنده اقداماتی برای آشنایی دانش‌آموزان با پژوهش است.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ای استخدام: توزیع نامتناسب نیروی انسانی در آموزش و پرورش

  • ا
    انسانی
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۰۸
    آخه وزیرجان
    من بیام تهران واسه آموزش چندماهه
    پشت سر زن و بچه رو چه کنم؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ