تجربیات و اطلاعات قبول شدگان آزمون شرکت نفت

۵۶۲۶۳ نظر

سوالات مصاحبه  وزارت نفت

در این صفحه تجربیات کاربران شرکت کننده در جلسه مصاحبه استخدام وزارت نفت که در آخرین آزمون برگزار شده یا ادوار گذشته شرکت کرده‌اند، از زبان خودشان منتشر شده است و می‌تواند به عنوان نمونه سوالات مصاحبه وزارت  نفت بسیار ارزشمند باشند.

 

 

برای مصاحبه وزارت نفت چه کتاب‌هایی بخوانم

دو منبع بسیار مفید و ارزشمند از بسته‌های آموزشی «ای-استخدام»  درباره سوالات پر تکرار جلسه مصاحبه و گزینش  برای  استفاده در جلسه مصاحبه استخدام وزارت نفت بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بسته‌ها، توضیح کامل و دقیق فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و همچنین همه ریزه‌کاری‌های حضور در جلسه مصاحبه است. همچنین با توضیحات بسیار دقیق و نکات فنی مربوط به مباحث احکام و شیوه پاسخ به سوالات آن دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

 

شرایط ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت نفت
تجربیات مصاحبه وزارت نفت
در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران  تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده‌اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

نمونه کارنامه قبولی وزارت نفت

مشاهده نمونه کارنامه‌های افراد شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نفت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر اطلاعات جامعی درباره میزان تاثیر هر یک از دروس بر نمره کتبی و عملکرد نهایی در اختیار افراد قرار می‌دهد. از جمله اینکه می‌توان متوجه شد پذیرفته‌شدگان بر روی کدام دروس عمومی یا تخصصی بیشتر تمرکز می‌کنند. از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت نفت فارغ از هر نتیجه‌ای که کسب کرده‌اند درخواست می‌کنیم برای کمک به کسانی که می‌خواهند در سال‌های آینده در این آزمون شرکت کنند کارنامه خود را از طریق راه‌های ارتباطی ارسال کنند تا این تجربه بسیار مفید را با دیگران به اشتراک بگذاریم و ما و شما به سهم خودمان به قبولی آیندگان در آزمون استخدام شرکت نفت کمک کرده باشیم.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش منابع مطالعاتی «ای-استخدام» برای جلسه مصاحبه و گزینش آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی و تخصصی گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمان‌ها و بانک‌ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۶٬۲۶۳ نظر برای استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

  • م
    میرجواد
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۴
    فقط ی پیامک دادن که شروع دوره فلان روز،،،نه گفتن چجوری بریم،،کی بریم،،پیش کی بریم،،لطفا اگر کسی میدونه چیکار باید بکنیم اطلاع بده،ممنون
    • م
      ما هیچ ما همچنان نگاه
      ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱
      سلام دوستان ملی حفاری
      خبری نشده؟؟کسی خبری نداره دوره ی ما کی هست؟؟بالاخره تکلیف ما چی هست ؟؟استعفا بدیم ندیم ؟؟
      • ا
        احمد
        ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱
        سلام. شما تو‌ کدوم مرحله‌ای مهندس؟؟
        • م
          ما هیچ ما همچنان نگاه
          ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۸
          سلام من مصاحبه ی گزینشم یک ماه پیش انجام شد تقریبا 20 فروردین هم طب و 21 فروردین هم تحقیقات محلی انجام شده بود
          • ا
            احمد
            ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۶
            منم نوزده فروردین طب کارم بود ولی نه تحقیقاتی شده نه گزینش شدم
            داستان چیه پس؟؟؟
            • ا
              احمد
              ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۰:۴۹
              مهندس شما چی ازت پرسیدن تو گزینش؟ میشه لطف کنی سوالا رو بگی ببینم تا چه حد باید بدونم و بخونم!! ممنون
        • ا
          احسان
          ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹
          سلام ایمان جان
          کسی که طب صنعت رد شده قاعدتا باید تغییر سمت براش بدن؟ یا دلبخواهیه؟
          این تغییر سمت در اختیار تهرانه و از اونجا تعیین میشه یا شرکت مربوطه؟
          من امروز حضوری رفتم ابادان و از رییس منابع انسانی پیگیر شرایطم شدم و با اینکه هنوز معرفی نکردم خودمو با لحن بد و توپ پر گفت نه تغییر سمت داریم نه سمت خالی داریم جنابعالی مهندس شیمی هستی و میدونم مشکلت چیه و مهندسی که نتونه کار بکنه ب چ دردی میخوره برامون.
          فک کنم قبل اینکه من برم اونجا پروندمو گذاشتن جلوش.
          حالا سوالم اینه من میتونم از تهران پیگیری کنم یا همچی دست ابادان و ایشونه؟
          • ا
            ایمان
            ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۰۹
            قاعدتا و قانونا خیر ، شماها جهت سمتهایی که تعیین شدید مورد بررسی قرار میگیرید. اگر از نظر طب صنعتی رد بشید میتونند همکاری کنند که اگر سمت خالی در جایی داشتتد مجددا مورد بررسی قرار بگیرید اما الزامی ندارند. دست شرکت هست و منابع انسانی کل دخالتی در این زمینه نداره و نهایتا شما یک نامه به مدیر منابع انسانی وزارت هم بزنید جهت قرارگرفتن در سمت غیرعملیاتی در همان شرکت یا شرکتهای تابعه که تمایل دارید ، اونها هم خیلی همکاری کنند به شرکت های مقصد پاراف کنند بررسی گردد و حقیقتش تهش شانستون بسیار بسیار ناچیزه. اما مسیر دیگه ای من نمیشناسم.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ