۹۴ هزار و ۴۰۰ دانشجو معلم در کشور درحال تحصیل هستند

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: ۹۴ هزار و ۴۰۰ دانشجو معلم در کشور در حال تحصیل هستند.

به گزارش دریافتی شامگاه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، رضا مراد صحرایی گفت: ۹۴ هزار و ۴۰۰ دانشجو بیش از چهار هزار و ۴۰۰ استاد می طلبد و به ازای هر استاد یک کارمند نیاز است.

وی گفت: همچنان برترین رتبه های کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند، هرگز از کیفیت کم نخواهیم کرد، اما مشکل فضای آموزشی برای دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور وجود دارد.

صحرایی گفت: در تراز دانشگاهی دانشگاه فرهنگیان معادل دانشگاه تهران در نظر گرفته شده، قدر این دانشگاه بالاست و مشکلات موجود آن هم باید به صورت حاکمیتی حل شود.

وی افزود: اولویت من تغییرات در ساختار اداری دانشگاه نیست و من خودم زبان دانشجو معلمان هستم و با بهره مندی از خرد جمعی و نظر نخبگان سعی در رفع مشکلات دانشگاه و تفکرات غیر دانشگاهی دارم.

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به منظور شرکت در آیین کلنگ زنی اولین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور در کرمان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، دیدار با استاندار کرمان و حضور در نشست خبری و دیدار و گفت و گو با استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان به این استان سفر کرده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ