آخرین اخبار درخصوص وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران

۳ نظر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تاکنون بخش درآمدی بودجه نوشته شده و حوزه‌های هزینه بودجه هنوز ذکر نشده است پس بحثی در مورد تغییر وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ انجام نشده است.

وی افزود: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت : در آخرین آزمونی که مربوط به آموزش و پرورش بود ۳۷۰۰ نفر از سهمیه ایثارگران جذب نشدند. یا در رشته‌ای که به دنبال آن بودند داوطلب نداشتند یا حداقل امتیازات لازم را کسب نکردند.

وی تاکید کرد : رقابت بین داوطلبان ایثارگر متمرکز در بخشی از مناطق است. یعنی در بعضی از نقاط سرزمینی متقاضی برای رشته محل‌ها وجود ندارد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای آخرین اخبار درخصوص وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران

  • M
    Msz
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
    سلام فرزندان جانباز زیر 25 هم شامل میشه ؟؟
    • S
      Sa
      ۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
      دفترچه آزمون کی منتشر میشه ؟
      • ح
        حسین نعمتی
        ۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
        چجوری باید ثبت نام کنم من فرزند جانباز وازاده هستم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ