آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان

۱ نظر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه باید در برنامه هفتم توسعه حکم روشن و شفافی را در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر بگیریم، گفت: همچنین باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلان را دریافت و از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به موضوع مبحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: همسان‌سازی حقوق یکی از مطالبات جدی بازنشستگان محسوب می‌شود و باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بازنشستگان همواره مطالبه همسان‌سازی حقوق خود را از نمایندگان پیگیری می‌کنند، ادامه داد: بخشی از این موضوع انجام شده، اما همچنان فاصله بین افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان برطرف نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان داشت: ما باید در برنامه هفتم توسعه حکم روشن و شفافی را در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر بگیریم. همچنین باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلان را دریافت و از آن بهره‌مند شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به‌طور همه جانبه به این بخش ورود کند، ادامه داد: دولت هم باید به این بخش کمک کند تا این موضوع هم در برنامه هفتم توسعه منعکس و هم در طول بودجه‌های سنواتی ‌مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: پیشنهادات مجلس در این بخش در صورتی عملیاتی می‌شود که با نظر دولت تدوین شود تا عقب‌ماندگی‌های حقوقی بازنشستگان به نحوی جبران شود.

منبع : خبرگزاری فارس

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان

  • ا
    ابراهیم
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
    باسلام مدت 18سال بصورت شیفت 24ساعت خدمت24استراحت خدمت نمودم درناجا که این نحوه خدمت خلاف قانون ومقررات کاری میباشدآیامیتوان در دیوان عدالت جهت جبران خسارت مدعی شد؟ آیا چنین حقی داریم یا خیر؟ باتشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ