آزمون سردفتری (اطلاعیه جدید)

۲۴۸۴ نظر

آزمون سردفتری

اخبار و استخدام‌های آزمون سردفتری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های آزمون سردفتری ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان آزمون سردفتری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

 

خبر ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳- آغاز کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری از هفته آینده

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون به هزار نفر از قبولی‌های آزمون سردفتری ۱۴۰۱ ابلاغ سردفتری اعطا شده است.

به گزارش ایسنا، سید صادق سعادتیان در حاشیه مراسم ابلاغ سردفتری به قبولی‌های آزمون ۱۴۰۱، گفت: تاکنون به هزار نفر از قبولی های آزمون سردفتری ۱۴۰۱ ابلاغ سردفتری اعطا شده است. این افراد بدون کارآموزی ابلاغ دریافت کردند زیرا یا از رتبه‌های برتر آزمون بودند و یا تجربه فعالیت در دفاتر اسناد رسمی را داشتند.

وی گفت: از هفته آینده نیز کارآموزی حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر از قبولی ها شروع می شود.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: تنظیم سند یک امر تخصصی است و باید سردفتران به آن آشنا باشند. اگر آشنا نباشند هم به مردم و هم خودشان خسارت وارد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه سردفتر در قبال تنظیم سند، مسئولیت مدنی، انتظامی و کیفری دارد، گفت: در کارگاه‌های آموزشی از اساتید مجرب حقوق و سردفترهای مسلط بر امور سردفتری استفاده کردیم.

 

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام آزمون ثبت‌نام انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ۲۰ الی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی آزمون ثبت‌نام انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه  آزمون استخدامی سازمان سردفتر اسناد رسمی می‌توانید از منابع مطالعاتی برای آزمون موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون سردفتری

 

آخرین اخبار استخدامی

 

زمان آزمون انتخاب  سردفتر اسناد رسمی

جدول زمان آزمون استخدامی آزمون سردفتری (نوبت سال ۱۴۰۲) به شرح زیر است:

مرحله (نوبت سال ۱۴۰۲) زمان
ثبت نام  ۲۲ الی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
دریافت کارت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان آزمون ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام می‌شود.

 

جدول زمان آزمون استخدامی آزمون سردفتری (نوبت سال ۱۴۰۳) به شرح زیر است:

مرحله (نوبت سال ۱۴۰۳) زمان
ثبت نام  ۲۰ الی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
دریافت کارت ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
زمان آزمون ۲ شهریور ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام می‌شود.

 

 

لینکهای مفید و کاربردی
در این بخش به منظور دسترسی به صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه برای آزمون سردفتری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

آرشیو اخبار و استخدامهای آزمون سردفتری
آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان آزمون سردفتری در این قسمت لیست شده است.

 

سوالات متداول

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲٬۴۸۴ نظر برای آزمون سردفتری (اطلاعیه جدید)

  • م
    مهدی
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۹
    سلام دوستان کسی هست که مصاحبه رفته باشه اما پیامک برای کاراموزی برایش نیامده باشد
    • ز
      زهرا علیمحمدی
      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
      باسلام من ازثبت نام ازمون سردفتری 1403 جامانده امکان هست قبل از شروع ازمون سایت برای جامانده برای ثبت نام باز بشه چون 5 ماه دیگه تا شروع ازمون وقت هست
      • پشتیبان
        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
        کاربر گرامی
        برابر اطلاعات تمدیدی برای آزمون اعلام نشده. در صورت باز شدن مجدد سایت، اطلاعیه‌ها از طریق همین صفحه و کانال‌های اطلاع رسانی ما به سمع و نظر شما خواهد رسید.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ