اختصاص ۳۰۰ سهمیه استخدام معلم به شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان

۲ نظر

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه استخدام ۲۵۰ معلم در منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر در جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.

محمد قویدل امروز (نهم اردیبهشت ماه)، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت امسال بود، تمدید شده و علاقه‌مندان تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاددانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ خردادماه بر روی درگاه مرکز جهاددانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اختصاص ۳۰۰ سهمیه استخدام معلم به شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان

  • م
    مخاطب
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
    سلام علیکم بنده دنبال 1356 هستم دنبال اشتغال هستم ؟‌
    • پشتیبان سه
      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت شغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ