استخدام دیوان محاسبات کشور (اطلاعیه جدید)

۸۳۵۱۹ نظر

استخدام دیوان محاسبات کشور

اخبار و استخدام‌های دیوان محاسبات کشور به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های دیوان محاسبات کشور، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام دیوان محاسبات کشور و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه دیوان محاسبات درباره نحوه به کارگیری پذیرفته شدگان نهایی آخرین آزمون استخدامی

دیوان محاسبات کشور در خصوص نحوه به کارگیری پذیرفته شدگان نهایی آخرین آزمون استخدامی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیرو برگزاری آخرین آزمون استخدامی این سازمان و دعوت از پذیرفته شدگان اولیه برای مصاحبه و گزینش و سایر تشریفات اداری و با توجه به تخصصی و فنی بودن ماموریت و رسالت های سازمانی دیوان محاسبات کشور و نیاز نیروی انسانی به آموزش های ویژه جهت ورود به کار، افراد پذیرفته شده در دوره های آموزشی تخصصی مدنظر دیوان محاسبات حضور خواهند یافت و بعد از آن جذب نهایی صورت خواهد گرفت.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخربن اخبار استخدامی

چگونگی استخدام شدن در دیوان محاسبات

کارجویانی که متقاضی استخدام شدن در دیوان محاسبات هستند، می‌بایست شرایط عمومی و اختصاصی استخدام که در دفترچه آزمون استخدامی ذکر شده است را مطالعه نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات نمایند. علاقمندان می توانید برای آگاهی از رشته های مورد نیاز استخدام دیوان محاسبات دفترچه آزمون استخدامی را مطالعه نمایند  .همچنین برای مشاهده کارنامه های قبولی شرکت کننده گان از قسمت لینکهای مفید و کاربردی کارنامه هایی قبولی تمامی داوطلبان را مشاهده نمایند.

برای مطالعه شرایط اختصاصی و عمومی آزمون استخدام دیوان محاسبات می‌توانید شرایط استخدامی شرایط عمومی داوطلب و تبصره‌های آن را به دقت مطالعه نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات کشور
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دیوان محاسبات کشور
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی دیوان محاسبات کشور
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دیوان محاسبات کشور در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۳٬۵۱۹ نظر برای استخدام دیوان محاسبات کشور (اطلاعیه جدید)

  • م
    مهدی
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۰:۱۶
    سلام دوستان
    منو قدیمی‌ها میشناسن.
    ما حالا دیگه حدود 2 سالی شد که تو این صفحه هستیم.
    کار به حرف بقیه نداشته باشین، به عنوان کسی که جدیدا وارد دیوان شده بهتون میگم. دیوان هم یه جا مثل بقیه ارگانهای دولتیه، تفاوت در حقوق و چیزای دیگه هم در حدی نیست که در تصمیم‌گیری اثرگذار باشه. اگه میخواین پیشرفت مالی کنین برین بانک یا زیرمجموعه‌های نفت و گاز یا کار بیرون. اینجا خبری از حقوق های آنچنانی نیست.
    • ک
      کارمند
      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۰۱
      میشه بگی کدوم دستگاه ب ی تازه کار ماهی 22 تومن میده؟
    • ر
      رضا
      ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
      دوستان چرا هنوز سرکار نرفته، انصراف دادند رفتند؟ یعنی واقعا محیط دیوان آنقدر افتضاحه با من به عنوان ذخیره تماس گرفتن ولی وقتی این حجم از انصرافی ها را دیدم هاج و واج و دو به شک شدم
      • ر
        رضا
        ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
        دیوان پیمانی ها رو بعد از چند سال رسمی میکنه؟؟
        • ش
          شهروند
          ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
          کی تماس گرفتن؟کدوم شهرید؟
        • ح
          حسابرس
          ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
          سلام.دیوان برای مصاحبه به کسی زنگ نزده؟
          • i
            i know
            ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹
            خیر هنوز دعوت به مصاحبه نشدیم. به معرف های شما زنگ زدن ؟ کی مدارک فرستادی؟
            • ح
              حسابرس
              ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
              اره.خیلی وقت پیش
          • ن
            نوید
            ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
            سلام دوستان به نظر شما دیوان محاسبات بهتره یا سازمان ثبت اسناد و املاک لطفا راهنماییم کنید
            • ن
              نوید
              ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
              خواهشا برادرانه راهنماییم کنید
              • ح
                حسین
                ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
                هرجا قبول شدی برو تو این اوضاع بیکاری
                • خ
                  خدا
                  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
                  سلام دوست عزیز
                  من به عنوان حسابرس بعد از نزدیک به 6 ماه خدمت،خالص دریافتی ماهانم 14/600هست با اضافه کار.
                  تو صفحه اسناد و املاک هم سوال کن اگه واقعا کسی پیدابشه در مورد حقوق رقم دقیق رو بگه،بعد میتونی تصمیم بگیری.
                  اینکه میگن دیوان پرستیژ داره و فلانه رو بنداز از گوشت بیرون،هر جایی حقوق بیشتری بهت دادن برو همونجا.بخدا دیوان من دارم افسوس میخورم چرا از تامین اجتماعی استعفا دادم و اومدم دیوان.هیچکس تو این صفحه رقم دقیق دریافتی دیوان رو نمیگفت و بجاش فقط از یه سری توهمات صحبت میکردن و باعث شد من تو این چاه بیفتم.هر جا پول بیشتری بهت دادن همونجا برو
                  چون تو زندگی کارمندی 1 تومن هم مهمه
                  • .
                    ...
                    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
                    تامین چقدر سابقه کار داشتی و چقدر بهت میدادن؟
                    • ح
                      حسام
                      ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
                      یعنی انتظار داری باور کنیم که خالص دریافتنیت ماهانه این مبلغ هستش؟چه سیاستی میخاین نشون بدین😂
                      • ن
                        نوید
                        ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
                        از نظر صادقانه ات خیلی ممنونم دوست عزیزم حقیقتا چون باید خونه اجاره کنم برای منم ناخودآگاه حقوق اهمیت بیشتری پیدا میکنه میشه لطفا راجع به محیط کاری دیوان هم بگید لطف بزرگی در حقم می کنید
                        • ن
                          نوید به خدا
                          ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۰:۰۰
                          انشاءالله خدا برکتشو میده بهت نباید غصه بخوری دیگه کاریه که شده
                          • ن
                            نوید به خدا
                            ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۰:۰۲
                            درست میگی واقعا 1 تومنم برای کارمند 1 تومنه ولی باید باهاش کنار بیای
                            • خ
                              خدا به نوید
                              ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۱۱
                              محیط کار استان به استان و حتی هیات به هیات فرق داره،برخی استانها و هیاتها خوبه و برخی خیر.
                              ولی در جو دیوان مثل بقبه ارگانهاست با یه سری محدودیتها که به واسطه ذات کاری دیوان هستش
                              • ن
                                نوید به خدا
                                ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
                                ممنونم از راهنماییتون دوست عزیزم انشاءالله خدا همیشه یاور و پشتیبانت باشه
                              • ن
                                نوید به حسام
                                ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
                                خب شما خودت خالص دریافتیت چقدره؟ یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم شکلک میذاری که چی؟ اگه چیزی میدونی خب قشنگ بگو
                              • ح
                                حسابرس
                                ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰
                                فقط بانک،‌بانک،‌بانک
                                دیوانو مالیات و......همه رو بنداز اونور. آقاجان محدوده حقوق کارمندی برای تمام ادارات همون 12 تا 14 تومنه. به جز شرکت نفت و....که البته بازم کارمند بانک از همه اینها بالاتره. شما فرض کن فقط سالی یک میلیارد تومن بهش وام بدن که بیشتر هم میدن.تقسیم بر 12 کن ببین چقدر میشه از شرکت نفت بیشتر میشه.
                                • خ
                                  خدا
                                  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
                                  تامین پارسال قبل از سال شروع بکار کردم و 5 ماه کار کردم قسمت وصول
                                  با انگیزشی و اضافه کار خالص دریافتی ماهانه 16/5میشد.
                                  این رقم بجز مزایای دیگه بود مثل بیلان،نیم عشر،بن کارت،پاداش مدیر و 3 ماهه و...
                                  • خ
                                    خدا به حسام
                                    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱
                                    حابرسهایی که جدیدالورود هستن میتونن گواهی بدن.
                                    • ب
                                      به خدا
                                      ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
                                      داداش شما میگی تامین با انگیزشی و نیم عشر و ... حقوقم زیاد بود ولی دیوان رو فقط درباره خود حقوق و اضافه کار میگی.
                                      اگه راست میگی بگو اون حقوق 14600 به اضافه مزایایی که تو این 6 ماه گرفتی چند شده؟
                                  • خ
                                    خدا
                                    ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
                                    خواهش میکنم امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری و موفق باشی
                                  • ش
                                    شاهین
                                    ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
                                    سلام..منم چند ماهی دیوان بودم بعد اومدم بانک ، نمیدونم چرا میگن بانک استرس داره توی هر کاری دقت باشه 10 ملیاردرش خوب ساتنا میشه و از اونور گزارش حسابرسی هم خوب ارائه میشه ،دیوان ذهن فراگیر و مطالعه گر میخاس و محیطی اروم و بدون ارباب رجوع که من اینو نداشتم، الان وقتی صندوق بانک رو آخر روز میبندیم ینی صفر صفر بدون دغدغه در خونه ولی اون موقع عین تکلیف مدرسه بایستی قوانین های رو مرور میکردیم و تموم شدنی نبود، البته دیوان از لحاظ پرستیژ خوب خیلی سرتره ولی مختص افراد با خصوصیات خودشه و هر کسی یک ایده ها داره،
                                    • ف
                                      فلفلی
                                      ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹
                                      از لحاظ حقوق و مزایا به نظرتون دیوان خوبه؟؟
                                      • ح
                                        حسابرس
                                        ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
                                        ای کاش از نسبت حقوق و مزایای بانک با دیوان هم می گفتی
                                        • ک
                                          کارمند
                                          ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۵۷
                                          سلام شما کدوم بانکی
                                          • T
                                            Tommy
                                            ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲
                                            سلام الان راضی هستی از بانک ؟ از نظر حقوق و مزایا وجدانا بانک بهتره یا دیوان شما هردوتا رو تجربه کردی بگو لطفا
                                          • م
                                            مهندسی دارای کار
                                            ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
                                            سلام به کارمندان دیوان
                                            ببخشید ی سوال داشتم امسال دیوان برای مناسبت های روز زن و مرد چند واریز کرد؟
                                            ی سوالم داشتم که آیا وام های 500 و 300 میلیون تومنی در بدو استخدام صحت داره؟؟
                                            ممنون میشم راهنمایی کنین
                                            • م
                                              مهدی
                                              ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
                                              دیگه چی میخوای ؟!
                                              معلومه هیچ با جو اینجا آشنا نیستی دوست خوبم😃
                                              • م
                                                مهندسی دارای کار
                                                ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
                                                والا دوست خانومم اونجا مشغوله، اون میگفت.
                                                روز زن و مرد رو میفرمایید چند زدن؟
                                                • ب
                                                  به مهندسی داری کار
                                                  ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
                                                  1 تومن
                                            • ج
                                              جواد
                                              ۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
                                              کسی خبر نداره دیوان کی ازمون داره لطف کنین خبرش بدین اگ ازمون برگزار کرد
                                              • ب
                                                به حسابرس
                                                ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
                                                سلام
                                                با چیزایی که نوشتید حس می کنم از عدم داشتن اعتماد به نفس رنج می برید.
                                                با افزایش تجربه کاری داخل دیوان اوضاع شما بهتر خواهد شد.
                                                دیوان جای سر به زیر بودن و سواری دادن نیست.
                                                نه سواری بده نه سواری بگیر.
                                                محکم و دقیق و خوش قلب باش.
                                                • س
                                                  سوال
                                                  ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
                                                  با سپاس از دوست عزیزی ک بنده رو راهنمایی کردن میدونم اینجا صفحه استخدامی بانک نیست ولی سوال بنده رو فقط شما بزرگواران میتونید پاسخ بدید چون قبلا تجربش کردین اگر کسی پیمانی باشه و درخواست فسخ قرارداد پیمانی بده اگر یک ماه بگذره دیگه میتونه نره و مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه اگرم کمتر از یک ماه بشه مثلا 20 روز حکم اخراج میزنن ؟ اگه کسی میدونه منو راهنمایی کنه باز هم از همه بزرگواران معذرت میخوام ک اینجا مطرح کردم .
                                                  • خ
                                                    خدا
                                                    ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
                                                    سلام
                                                    ماده 6 آیین نامه استخدام پیمانی رو بخون جواب تمام سوالات اونجاست.
                                                    اگه هم از دیوان میخوای بری باز هم آیین نامه اجرایی قانون استخدامی دیوان محاسبات رو بخون که دقیقا همون شرایط استخدام پیمانی خدمات کشوری هست و تفاوتی نداره
                                                  • .
                                                    ...
                                                    ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳
                                                    چرا این صفحه میام همه در حال ناله کردنن؟ جدی هیچ صفحه ای استخدام مثل دیوان محاسبات انقد گله و شکایت نیست....
                                                    • .
                                                      ...
                                                      ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
                                                      دوست عزیز اگر واقعا بانک قبول شدی حتی خصوصی به هیچ‌ عنوان توصیه اکید میکنم به هیچ وجه من الوجوه نیا دیوان دلایل هم عبارتند از: 1- حقوق بانک ها و مزایا به خصوص تسهیلاتش از تمام ادارات دولتی از تمام چه دیوان چه مالیات چه حتی همون وزارت نفتی و.....از تمام جاها بالاتر و بهتره. شاید یک‌ وزارت نفتی ماهی 150 یا بیشتر یا کمتر بگبره ولی با وامی که شما در یکسال مثلا یک میلیارد حتی بیشتر بهت میدن میشه همون. پس به هوای حقوق 14 تومن دبوان نباش حالا یک‌تومن بالا پایین.2- دیوان عزیز من فقط اسمش قشنگه از دور ولی متاسفانه نه آموزش درست و درمونی داره و نه به درد کار بعد از بازنشستگیت میخوره برعکس سازمان مالیاتی. 3- تو دیوان شما فقط قوانین رو باد میگیری که این قوانین فقط به درد بخش دولتی میخوره و در هیچ کجا کاربرد نداره درحالیکه پول در مشاوره های بخش خصوصی و مالیاتی و ....اینهاست
                                                      عزیز من کار تو دیوان علاوه بر اینکه روتین و یکنواخت نیست، حتی جدید هم نیست ینی فقط دیوان محاسباتی ها میدونن چیه. این نوع کار ذهن انسان را مشوش، پریشان، استرسی و بی حوصله میکنه.
                                                      • ح
                                                        حسابرس
                                                        ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
                                                        با قسمت آخر حرفت خیلی خیلی موافقم
                                                        الان چند ماهه با ذهن پریشان و استرس زندگی رو نفهمیدم
                                                      • A
                                                        Asad
                                                        ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۰:۴۲
                                                        یعنی این گروه هنوز هستش😅یا خدا
                                                        بیخیال بیشید بابا این مجلس تموم شد هنوز شما منتظرید
                                                        • س
                                                          سوال
                                                          ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۴۶
                                                          سلام عزیزان کسی بوده ک از بانک اومده باشه دیوان ؟ من بانک قبول شدم نمیدونم کار و شرایط کاریش چجوریه و آیا خیلی اذیت کنندس؟ چون بعضی ها میگن استرس داره و فلان ممنون میشم راهنمایی کنید بابت حقوق مزایا هم
                                                          • ح
                                                            حسین
                                                            ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
                                                            استرس داره کارش واقعا خسته کنندس ولی مزایاس بد نیست
                                                            • س
                                                              سوال
                                                              ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۵۲
                                                              سلام شما بانک بودین؟ الان رفتید دیوان ؟
                                                          • ب
                                                            به حسابرس
                                                            ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۰:۳۰
                                                            برای منم همین طور هست همکارم بحث سیاسی می‌کنه ولی منم عکس العمل نشون نمیدم و خیلی چیزهای دیگه ،ولی چه میشه کرد . دوتا ارگان مختلف تجربه کردم جو و روال همه یکیه
                                                            • ح
                                                              حسابرس
                                                              ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
                                                              با سلام خدمت دوستانی که مشغولن در دیوان و اونایی که در شرف ورود به این مجموعه هستند.
                                                              بنده تازه بعد از کلی زمان که سپری شدامسال مشغول شدیم اینکه مجموعه دیوان جای خوبیه یا نه در وحله اول بستگی به خودت داره بایس علاقه به حسابرسی داشته باشه. و مطالعه زیاد در ثانی اگر فقط صرفا نه اینجا هر جایی که حقوق بگیری هستی فقط بخواهی یه کیف پول در نظر بگیری سخت در اشتباهی که البته دیوان در کنار پرداختی ثابت مزایا نقدی و غیر نقدی هم داره. که راضی کننده هست که البته به نسبت اکثر دستگاه‌ها.
                                                              در دیوان بزرگترین چالشی که برای بنده که بعضا برای خیلیا پیش اومده و هست جو و محیط کاری همکاران که گاهها دچار حواشی میشه که فضای کاری را آلوده میکنه.
                                                              دوستان همانطوری که مستحضرند تو محیط حسابرسی اخلاق تیمی مهمه نیروی تازه کار بایس زیر نظر و تحت کنترل و حمایت کاری قرار بگیره نه اینکه به امان خدا رها کنی و بنده خدا دست و پنجه بزنه با کار.
                                                              بنده تازه وارد هیت شدم با شخصی که البته بایس تجاربشو در اختیار می گذاشت و به اتفاق کار می‌بردیم جلو ولی ایشان بدو امر گفت من کسی چیزی یادم نداد خودم یاد گرفتم شماهم بایس تلاش کنی خودت یاد بگیری و کلا ایشون چند ماهی که هستیم به اتفاق در یک هیت به هیچ عنوان اخلاق تیمی ندارند و فرد گرا
                                                              اول اینکه دیوان بایس به حرفه ات علاقه داشته باشی و دوما جو محیط همکاران که البته اداره ما حسادت تنگ نظری و حواشی و... آلوده کرده
                                                              بایس خودت با سیاست کاری خودتو بکشی کنار و کار پیش ببری.
                                                              ذهن پرسش گری داشته باشین. و نظر خواهی.
                                                              • م
                                                                مهدیه
                                                                ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۰۴
                                                                سلام،به نظر من حقوق و مزایای دیوان واسه یه فرد جدیدالاستخدام خوبه،محیط کاری هم برای من خوبه چون یه سرپرست مهربون دارم و کلی کار و تجاربش بهم یاد میده و کلی هوام رو داره،انگار چند ساله همو میشناسیم و با هم دوستیم، من که تا الان از دیوان راضیم
                                                                • ج
                                                                  جواد
                                                                  ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴
                                                                  دیوان اگه مشکل مسکن نداری خیلی خوبه سالی2پاداش داره مناسبت 1500میدن کارانه هر 2ماه میدن دیگه چی میخواهین اقتصاد بده هر چه پول میدن هیچ نمیشه
                                                                  • م
                                                                    مهدیه
                                                                    ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۴۸
                                                                    بله درسته،تورم خیلی زیاده و این مبالغ هزینه ها رو پوشش نمیده واسه افرادی که خونه ندارن و متاهل هم هستن
                                                                  • ح
                                                                    حسابرس
                                                                    ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
                                                                    مگه در افراد جدیدالاستخدام این دوره، حسابرس خانم هم داشتیم؟
                                                                    فکر کنم فقط حسابرس 2 و 3 اونم فقط در بوشهر بود.
                                                                    • م
                                                                      مهدیه
                                                                      ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
                                                                      سلام ما شغل های دیگه ستاد قبول شدیم ولی مارو فرستادن حسابرسی
                                                                      • ح
                                                                        حسابرس
                                                                        ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
                                                                        آها، به سلامتی
                                                                        موفق باشید
                                                                    • ب
                                                                      به حسابرس
                                                                      ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵
                                                                      نه تنها دیوان بلکه ارگانهای دیگه هم حسادت ،فضولی، زیر آب زدن و ... رو دارن و افراد تازه کار رو رقیبی برا خودشون میدانند که میخواد جای اونا رو بگیره و متاسفانه هر کاری میکنم تا روحیه رو تضعیف کننده بد جلوه بدهند
                                                                      • ح
                                                                        حسابرس
                                                                        ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶
                                                                        بله حق با شماست.
                                                                        بند سالیان مدیدی بخش خصوصی بودم اکثر جاها مشکل اخلاقی بود که البته ضعف مدیریته.
                                                                        بخش دولتی را با اخلاق متصور میکردم البته از حیثی همینجوریه که البته ناشی از قوانین سخت گیر. متاسفانه ما ملت د ر همه امور رفتار خاله زنکی داریم.
                                                                        همکاری داریم که همش فاز منفی میده و به خیال خودش منتقده که البته بحث سیاسی میکنه. بعید میدونم شایدم..... قضاوت با شماست
                                                                        بند جلسه اول دیدم تو حواشیه حالیش کردم که کار ما معلومه جای ما معلومه... گرا دادم دسش. اخلاق حرفه ای کار رعایت کنه.
                                                                    • ش
                                                                      شهروند
                                                                      ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
                                                                      من پارسال مصاحبه رد شدم. احتمال داره بهم بزنگن واسه گزینش و باقی مراحل؟
                                                                      • س
                                                                        سلامتی حکیم ابوالقاسم فردوسی
                                                                        ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳
                                                                        خاک بر سرمن
                                                                        ماهی 23 تو یه جای دیگه دریافتیم بود
                                                                        نیایید دیوان حقوق نمیده پول ندارن اعتبار ندارن
                                                                        الان حقوقمو ریختن یعنی خاک بر سر من جون با 10 میلیون متاهل و بچه دار چطوری بگذرونم
                                                                        گداخونس
                                                                        حیف که اون همه تلاش کردم
                                                                        الکی خودتونو فریب ندین پول و حقوق مهمه
                                                                        صب 7 تا 4 چشاتو بدوز کامپیوتر و کلی کار کن اخرس 10 تومن بنداز جلوخاک ب سر مت
                                                                        • ش
                                                                          شهروند
                                                                          ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹
                                                                          از کارمندی خوشم نمیاد. به خاطر اجبار خانوادست😥😥😥
                                                                          • ح
                                                                            حسابرس
                                                                            ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
                                                                            در بیا برو جایی که 20 میدن حیف نکن خودتو
                                                                            • ح
                                                                              حسابرس
                                                                              ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۶
                                                                              بهروری چقدر ریختن امشب براتون؟
                                                                              من حسابرسم شما هم حسابرسی یا اداری؟
                                                                              • ن
                                                                                ناشناس
                                                                                ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۵۰
                                                                                انتظار داری باور کنن حقوقتون ده تومنه؟
                                                                                • ن
                                                                                  ناشناس
                                                                                  ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
                                                                                  عزیزم من خودم کارمند دیوانم برا من نگو
                                                                                • ر
                                                                                  رضا
                                                                                  ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
                                                                                  به امید خدا یه کار با حقوق خوب برات بشه به زودی
                                                                                  • ب
                                                                                    به ابولقاسم فردوسی
                                                                                    ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۴۳
                                                                                    فردوسی شما بخش دولتی بودین؟ کدوم دستگاه
                                                                                • م
                                                                                  محسن
                                                                                  ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷
                                                                                  سلام.کسی تا الان از ذخیره ها گزینش رفته
                                                                                  • 🥰
                                                                                    🥰💫
                                                                                    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹
                                                                                    سلام دوستانِ دیوان😉
                                                                                    یادش بخیر پارسال چقد ناراحت شدم مصاحبه دیوان رد شدم
                                                                                    اومدم اینجا چقد پیام گذاشتم چقد ناراحت بودم....
                                                                                    ولی امسال بهترین اداره تهران مالیات قبول شدم....
                                                                                    خیلی خوشحالم که مالیات قبول شدم.
                                                                                    آدمی ک با تمام شکست هاش باز ادامه میده هیچوقت بازنده نیست...😊
                                                                                    خدا گر زِ حکمت ببند دری/زِ رحمت گشاید در دیگری....
                                                                                    خیلی خدا قشنگ میچینه💙
                                                                                    خدایا شکرت...
                                                                                    • .
                                                                                      ...
                                                                                      ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
                                                                                      دیوان بهتر مالیاته بعدا پشیمون میشی
                                                                                      • 🥰
                                                                                        🥰💫
                                                                                        ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
                                                                                        قطعا مالیات بهتره...
                                                                                        اگ دیوان بودم انصراف میزدم می اومدم مالیات😊
                                                                                      • ح
                                                                                        حسابرس
                                                                                        ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
                                                                                        ان شالله مبارک باشه
                                                                                        دیوان همچین آش دهن سوزی نیست، از بیرون بعضی ها فکر می کنند چه خبره
                                                                                        مالیاتی هم دریافتی شما بالاتره، هم کاری که انجام می دید به درد بیرون از اداره و بعد از بازنشستگی هم می خوره
                                                                                        دیوان باید فقط بشینی یه سری آئین نامه بی خاصیت رو بررسی کنی که به درد هیج جا به جز خود دیوان نمی خوره
                                                                                        هرچی حسابداری، حسابرسی و مالی خوندی باید بریزی بیرون، اینجا باید حقوق دان باشی
                                                                                        دیوان حقوق دانی می خواد که فقط بدهکار و بستانکار بلد باشه و تمام
                                                                                        خود من با اینکه داخل دیوان هستم شدیدا پیگیرم که بیام بیرون
                                                                                        حال دلت به من روحیه داد، امیداورم همیشه همینطور خوشحال و موفق باشی
                                                                                        • خ
                                                                                          خدا
                                                                                          ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
                                                                                          مالیات عالیه در آینده ای نزدیک مثل نفت میشه.
                                                                                          دیوان فقط از بیرون گنده نشون میده وگرنه تبل تو خالیه و کاری بیهوده که هیچ تخصصی بهت اضافه نمیکنه جز یه مشت قانون که باید مطالعه کنی و مطابقت بدی‌.
                                                                                          مبارکت باشه‌‌ مالیات بسیار ارگان خوبی هست هم از لحاظ دریافتی هم از لحاظ تخصصی که یاد میگیری و بعدا میتونه منبع درآمد خیلی خوبی براتون باشه،برعکس دیوان.
                                                                                          • م
                                                                                            میثم
                                                                                            ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۴۶
                                                                                            دیوان بهترین ارگانه کشوره و با هیچ اداره ای قابل قیاس نیست
                                                                                            • خ
                                                                                              خدا به میثم
                                                                                              ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
                                                                                              زاویه دید هرشخص با دیگری تفاوت داره...شاید هم حرف شما درست باشه ولی از دید بنده با توجه به چند ماه خدمت و تجربه اکثر باسابقه های دیوان؛از درون یه ارگان معمولی و از بیرون یه ارگان شیک محسوب میشه.
                                                                                              ولی من درون ارگان برام مهمه که واقعا هیچ چیز خاصی نداره و جز دادن یه سری آمار، اطلاعات و گزارش ها هیچ تخصصی بهت اضافه نمیکنه.افزون بر اینکه از لحاظ حقوق و مزایا هم فاجعست
                                                                                              • م
                                                                                                میثم
                                                                                                ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
                                                                                                اگر یکم صبور باشی میفهمی کجا اومدی
                                                                                                • ح
                                                                                                  حسابرس
                                                                                                  ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
                                                                                                  صبور هم بودیم، آخرش هیچی نیست
                                                                                                  به اکثر بچه های تامین اضافه کار فول می دن
                                                                                                  بعد اینجا از سرپرست گرفته تا مدیر کل استان برای اضافه کار، انگار می خواد از جیب خودش بده
                                                                                                  چندر غاز اضافه کار برامون می زنن کلی هم منت می ذارن
                                                                                                  برای همکار با سابقه بالا اضافه کار فول می زنند هیچ کار مفیدی هم انجام نمیده، به ما که می رسه کویر میشه
                                                                                                  اصل کار رو هم ما داریم انجام می دیم
                                                                                            • ح
                                                                                              حسابدار
                                                                                              ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
                                                                                              سلام ،من خداروشکر یه جای دیگه قبولیم نهایی شده و الان هم گزینش دیوان تو مرحله تحقیقات هستم ولی میخوام انصراف بدم ،به نظرتون کتبا به دیوان استانمون انصراف بزنم یا گزینش تهران؟
                                                                                              • ح
                                                                                                حسن
                                                                                                ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
                                                                                                سلام دوست عزیز منم تقریبا مثل شمام میشه بگی کجا قبول شدی ی راهنمایی کنی ممنون
                                                                                                • م
                                                                                                  مامور تشخیص مالیات
                                                                                                  ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۰:۳۴
                                                                                                  خواهش میکنم ،من یه امتحان داده بودم برا مالیات که کاراش خیلی سریع پیش رفت و جواب نهایی هم تازه اعلام شد و خداروشکر قبول نهایی شدم .
                                                                                                  • ح
                                                                                                    حسن
                                                                                                    ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
                                                                                                    خداروشکر اینجور ک شنیدم مالیات حقوقش بهتره
                                                                                              • ب
                                                                                                به حسابرس
                                                                                                ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
                                                                                                حسابرس ها فقد اینو میبینن میرن اداره یه چای‌ بیسکوییت میزارن جلوشون
                                                                                                والا بخدا پول مهمه حقوق مزایای مهمه که در حد دادگستریه...
                                                                                                قبلنا بود دیوان ابهت عجیبی داشت
                                                                                                الان به هرکی میگی دیوان هستم میگه پس این همه تخلف مالی چکار میکنید شماها...
                                                                                                • ج
                                                                                                  جواد
                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۴
                                                                                                  قانونن باید دادگستری باید بیشتر از دیوان حقوق بده چون درامد زا هست ولی حیف که دادگاه هیچه فعلا

                                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                ثبت پاسخ