زمان آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور

۸۳۵۲۲ نظر

زمان آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور

متقاضیان محترم، در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور ، زمان صدور کارت آزمون دیوان محاسبات کشور و نکاتی در خصوص مدت زمان برگزاری آزمون دیوان محاسبات کشور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تاریخ برگزاری آزمون دیوان محاسبات کشور

تاریخ برگزاری آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور بنابر اطلاعیه‌ها به شرح زیر است:

 مرحله تاریخ صفحه مورد نظر
ثبت نام آزمون ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ مشاهده اطلاعیه
دریافت کارت آزمون ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشاهده اطلاعیه
زمان برگزاری آزمون ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشاهده اطلاعیه
زمان دریافت نتایج تا پایان تیرماه۱۴۰۱ مشاهده اطلاعیه

خبر ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - اطلاعیه اعلام زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۴۰۰

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ در ۲۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

اتصال (لینک) مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - چنانچه مغایرتی در مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است به شرح زیر اقدام شود:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۸،۷، ۹، ۱۲،۱۱، ۱۵و ۱۷ کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ منحصرا به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره شما مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است شخصا با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایید. در غیر این صورت اگر با کارت دارای عکس اشتباه در جلسه آزمون حاضر شوید به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با شما رفتار خواهد شد.

ضمنا سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، ارائه شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون در صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ در شهرهای اعلام شده در جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می‌شود و شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

هـ - یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی آزمون راس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمنا هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

و - دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده‌های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جدا خودداری نمایید.

۷- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایید.

۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۹- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۰- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

۱۲- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال نمایند. ضمنا متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

دریافت فایل جدول شماره ۱

دریافت فایل جدول شماره ۲

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات کشور
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دیوان محاسبات کشور
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۳٬۵۲۲ نظر برای استخدام دیوان محاسبات کشور (اطلاعیه جدید)

  • م
    منتظر
    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
    سلام، دوستان کسی منابع تخصصی دیوان برا شغل حسابرس رو میدونه اینجا بنویسه خیلی ممنون
    • ن
      ناشناس
      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
      دوستان من تازه مشغول شدم سازمان مالیاتی
      امروز تو ادارمون دیدم یه اتاقه رو درش زده دیوان محاسبات و یکی از آشناهای قدیمی هم که میدونم کارمند دیوان محاسباته اونجا بود
      یعنی شما اونجا نمایندگی دارید؟😂
      • س
        سید
        ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲
        سلام.خبری نشد عمرمون رفت بابت ازمون و مصاحبه
        • ح
          حسابرس
          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
          سلام.به شمام هنوز خبر ندادن منم همچنان منتظرم
          • س
            سید
            ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۵
            نه متاسفانه.
        • o
          o
          ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۷
          سلام
          میدونم اینجا صفحه ی دیوانه، ولی لطفا اگه کسی اطلاع داره منو راهنمایی کنه.
          شرکت توزیع برق بهتره یا اداره امور مالیاتی؟
          • ح
            حسابرس 96
            ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
            من باشم میرم توزیع برق.
            کلا شرکتهای دولتی و خصولتی حقوق و مزایاشون خیلی از دستگاههای اجرایی بهتره
          • ح
            حسابرس
            ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۰۷
            سلام.دوستان عزیزی که تهرانند یا هر کسی اشنا داره لطف کنه یه خبری برای ماهایی که قبل سال جدید رفتیم مصاحبه و برای بقیه دوستان بگیره باتشکر
            • ت
              تازه اومدم
              ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
              سلام
              مصاحبه تخصصی رفتی یا مصاحبه گزینش؟؟
              • ح
                حسابرس
                ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۵
                سلام.دوتاییشم رفتم
                • ت
                  تازه اومدم
                  ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۵
                  منم رفتم ولی هنوز جواب ندادن
                  کجا قبول شدی شما دوست عزیز
            • ح
              حسابرس
              ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
              سلام.جدوستان جدیدا برای کسی تحقیقات نیومدن؟
              • ت
                تازه اومدم
                ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵
                سلام
                شما به گزینش حضوری رفتی؟
                برای من تحقیق محلی اومدن
                • ح
                  حسابرس
                  ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۹
                  سلام.اره قبل عید رفتم.برام قبلا تحقیقات اومده بودن همین روزا دوباره اومدن خیلی نگران شدم .دوستان آیا مشکلی دارم که دوباراومدن تحقیقات؟
                  • ت
                    تازه اومدم
                    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۹
                    کجا قبول شدی دوست عزیز؟
              • ع
                علی
                ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۷
                من از قبول شدگان نهایی دیوان بودم استعفام رو قبول نکردن دیگه همون ارگان موندم . بعد از چند ماه اومدم یه سر بزنم اینجا
                • M
                  M
                  ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
                  سلام کسی از حقوق مزایای واقعی این سازمان باخبره
                • ح
                  حسابرس
                  ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
                  سلام من حسابرس هستم دیوان نسبت به قبل خیلی بهتر شده و از وقتی رئیس کل .... حضور دارند واقعا مزایا و حقوق بهتر شده.
                  • ع
                    علی
                    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۰
                    ازمون نمیذاره دیوان ؟
                    متاسفانه رئیس جدید با ازمون مخالفه انگار
                    • م
                      مهدی
                      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
                      مگه میشه نیرو لازم داشته باشن و آزمون نزارن؟
                      • ع
                        علی
                        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۵
                        خب قرار بود 402 ازمون بذارن نذاشتن
                        حالا شده 403 بازم خبری نیست
                        اگه شما خبری دارید بگید
                    • ع
                      علی
                      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۸
                      من که از برخوردشان اصلا خوشم نمیاد حس خوبی بهشون ندارم
                      • م
                        محسن
                        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۹
                        حالا چقدر شده؟؟
                        • س
                          سودی
                          ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
                          دیوان حقوق ش توپ بود
                        • س
                          سید
                          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
                          سلام.دوستان من 20 بهمن گزینش شدم هنوز نتیجه بهم اعلام نشده کسی خبری نگرفته
                          • ح
                            حسابرس
                            ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
                            سلام.به منم خبرندادن
                            • ت
                              تازه اومدم
                              ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
                              سلام کجا قبول شدی شما دوست عزیز ؟؟
                              منم مدارک فرستادم ولی هنوز برای گزینش حضوری تماس نگرفتن بامن
                            • ت
                              تازه اومدم
                              ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
                              سلام
                              کجا قبول شدی شما؟؟
                              منم مدارک فرستادم ولی هنوز برای گزینش حضوری تماس نگرفتن بامن
                              • س
                                سید
                                ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
                                ستاد
                                • ت
                                  تازه اومدم
                                  ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
                                  ب نظرت کی دعوت کنن گزینش حضوری دوست عزیز ؟؟
                                  تحقیقات محلی هم اومدن
                              • ر
                                رضا
                                ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
                                سلام من هم اسفند گزینش دعوت شدن ولی هنوز نتیجه نگفتن
                              • .
                                .
                                ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
                                دوستان واقعا دیوان دیگه ازمون نمیذاره ؟

                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                ثبت پاسخ