استخدام شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی

۳۳۹۷۶۱ نظر

استخدام شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک بیمه‌گر وظیفه پوشش اجباری بیمه کارگران در کشور را برعهده دارد. این سازمان به واسطه بزرگی و قدمت خود دارای شرکت‌های تابعه مختلفی است که در این صفحه استخدام‌های در جریان این شرکت‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

فهرست مطالب صفحه
جهت مشاهده مطالب روی پیوست های زیر کلیک کنید

علاوه بر استخدام‌های جاری و در جریان فوق، شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی در گذشته آزمون‌های استخدامی متعددی را برگزار کرده‌اند که با کلیک بر روی هر کدام از شرکت‌های زیر می‌توانید آخرین شرایط آزمون‌های برگزار شده و یا آگهی‌های استخدامی آنها را مشاهده نمایید.

استخدام شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی دارای شرکت های ماموریتی و تکلیفی مختلفی به شرح زیر است:

۱- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴- شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آتیه ۶- شرکت رفاه گستر ۷- شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- شرکت کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین ۱۴- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

این شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی که هر کدام از آنها دارای استخدامی جداگانه و ابعادی بسیار بزرگ هستند، فراخور نیاز سازمانی خود، اقدام به جذب نیروهای مناسب با ماموریت‌های محوله می‌کنند. مدرک تحصیلی مناسب برای استخدام در اکثر این شرکت‌ها همانند مدرک تحصیلی برای استخدام تامین اجتماعی از دیپلم تا کارشناسی ارشد بوده و نیروها در سراسر ساختار این سازمان پخش می‌شوند.

در صورت تمایل به استخدام در هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌های فوق می‌بایست به اطلاعیه‌های مندرج در این صفحه و صفحات اختصاصی استخدامی هر کدام از این شرکت‌ها مراجعه نموده و ضمن مطالعه شرایط استخدام هر کدام، اقدام به ارسال رزومه و یا ثبت نام در آزمون استخدامی آن شرکت نمایید.

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۹٬۷۶۱ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • .
    ...شرکتی
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷
    سلام فردا ساعت چند نتایج میاد ؟ احتمالا مثه کارت ورود به جلسه بکشه به 12 ظهر
    • د
      داوطلب آزمون
      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۴
      کاش فردا نتایج بیاد فقط..زمانش مهم نیست 😞
    • ع
      علی
      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹
      سلام دوستان عزیز اصلا به فکر کارمندی نباشین-این پیشنهاد منه
      • ر
        رضا
        ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
        پس چرا تو کارمند شدی؟؟
        • ز
          زهرا
          ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
          په چ کنیم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ