اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمتر از یک ماه آینده

۲ نظر

«بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مولدسازی در وزارت بهداشت گفت: در حوزه مولدسازی یکی از دستگاه‌های خیلی پیشرو وزارت بهداشت بوده است.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند و برای همین تلاش می‌کنیم با استفاده از منابع موجودی که داریم و املاک و مستغلاتی که شاید نیاز ضروری نیست و یا می‌توانیم آن‌ها را تبدیل به احسن کنیم، پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت بهداشت را به اتمام برسانیم و نهضتی از اتمام پروژه‌های نیمه تمام را راه بیاندازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از قوانینی که ما در این مورد استفاده می‌کنیم ظرفیت مولدسازی است با همراهی که دولت در این زمینه دارد.

رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: این آزمون به لطف خدا برگزار شد و به صورت مکتوب کمتر از یک ماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، تلاش و اصرار داریم که انشاءالله افرادی که در این آزمون قبول شده‌اند در مصاحبه‌هایی که انجام خواهد شد، تا قبل از پایان سال در محل کار خود مستقر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که این افراد جایگزین نیروهایی می‌شوند که در گذشته بازنشسته شده‌اند یا خیر گفت: این نیروها که شامل ۲۵ هزار نفر هستند برای پروژه‌های جدیدالحداث به کارگیری خواهند شد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمتر از یک ماه آینده

  • ب
    بی نام
    ۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
    آیا رشته کمک پرستاری را شامل میشه
    • ن
      ناشناس
      ۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
      ازمون اراک که لغو شد چی میشه؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ