تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

۳ نظر

مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران از تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خبر داد.

خیرالله رشیدی مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران گفت : کار تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی شامل نیرو‌های شرکتی، قراردادی، قرارداد معین، پیمانی، روزمزدی و پیمانکاری که طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشغول بکار شده اند، به شرطی که سه ماه از سابقه بیمه پردازی آن‌ها گذشته باشد، انجام و همه ایثارگران واجد شرایط به "رسمی قطعی" تبدیل وضعیت خواهند شد.

رشیدی ادامه داد: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی شامل خانواده‌های شهدا و جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه داشته باشند، خواهد شد.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کرمانشاه افزود: این تبدیل وضعیت شامل خود ایثارگر و فرزندان او که شاغل در دستگاه‌های اجرایی باشند، می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای این قانون و تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آن‌ها هستند، تاکید کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک از جان مایه گذاشته‌اند، لذا تعلل در تبدیل وضعیت آن‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: ایثارگرانی که مشمول تبدیل وضعیت هستند، می‌توانند کوتاهی ادارات در این خصوص را از طریق استانداری پیگیری کنند.

رشیدی یادآور شد: پیش از این کار تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی قبل از سال ۱۴۰۱ انجام شده بود، اما تبدیل وضعیت استخدامی‌های ۱۴۰۱ به بعد به دلیل عدم تامین منابع مالی روی زمین مانده بود .

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

  • س
    سپه وند
    ۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
    سلام
    من 7 سال در نهضت سواد آموزی مشغول بکارم و از جاماندگان طرح استخدام فرزندان ایثارگری هستم، چه کاری انجام بدم برای استخدام
    ایا باید برم جایی پیگیری کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
    • ا
      اخضر
      ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
      سلام ایا تبدیل وضعیت استخدامی شامل همسر جانباز زیر 25 درصد میشود آیا قانونی در این باره به مجلس رفته تا ما هم امیدوار بشیم . ممنون
      • س
        سعید
        ۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
        سلام
        جناب آقای قاضی زاده مصاحبه میکنه میگه که تا آذر ماه دفترچه منتشر خواهد شد ولی سازمان اداری استخدامی میگه تا 10 الی 15 روز دیگه دفترچه منتشر خواهد خواهش من اینه اینقدر با ما نکنید ما با شما ها توقع داریم
        والا طول دادن این آزمون و دفترچه بدون شک به ضرل ما خواهد بود نکنید درست نیست ی کم به فکر حال ما هم باشید خدا یا صبر بده به ما که این همه بد قولی رو تحمل کنیم یاحق

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ