تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران گیلان در دستور کار قرار دارد

۱ نظر

استاندار گیلان با اشاره به بسیج امکانات برای رسیدگی به مسایل و مشکلات مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان گفت: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در گیلان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بازارکار از ایرنا، اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در کارگروه ترویج فرهنگ و شهادت استان گیلان که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری گیلان در رشت برگزار شد اظهار کرد: مسایل درمانی خانواده های شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات آنان در گیلان مورد توجه است.

وی با اشاره به سفر گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به گیلان خطاب به وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با مسایل درمانی و رفع مشکلات خانواده شهدا و موارد مربوط به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران تاکیدی که داشتید و دستوری که دادید، اقدامات لازم انجام شده و در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با اشاره به ارتقاء شغلی فرزندان شهدا در دستگاه‌های استان خاطر نشان کرد: سعی کردیم فرزندان شهدا را در دستگاه های اجرایی گیلان در عناوینی از جمله بخشدار، معاون فرماندار و مسئول اجرایی ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با گلزارها و یادمان شهدا کارهایی انجام شده و ادامه دارد، اضافه کرد: کارهای ترویجی و تبلیغی توسط دستگاه‌های گیلان در دستور کار قرار دارد. وظیفه ماست آنچه که نظر رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است در ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران در استان انجام دهیم.

استاندار گیلان در ادامه افزود: مسئولان بنیاد شهید در گیلان در برنامه‌های مربوط به ترویج ایثار و فرهنگ شهادت به تمام معنی و با تمام وجودشان در خدمت هستند، وظیفه همه ماست، خیلی باید تلاش کنیم تا شرمنده شهدا و خانواده آنان نباشیم.

وی با اشاره به برنامه های دیدار با خانواده های شهدا در استان گیلان اظهار کرد: با این دیدارها و گفت و گو با خانواده های شهدا، سبک بال می‌شویم و نفس تازه می گیریم که خیلی برای ما ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا هیچ توقعی از ما ندارند، اضافه کرد: آنان در این دیدارها، رسیدگی به مشکلات مردم را مطرح می کنند که نشان از بزرگی خانواده‌های شهدا است، این ها را باید مستندسازی کرده و نصب العین خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما مدیون و مرهون تک تک شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: آثار و وصایای شهدا تنها نباید در سطح شهر و مکان های مختلف نصب یا گفته شود بلکه باید در وجودمان نهادینه کنیم، موفقیت ما رسیدن به این مرتبه است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران گیلان در دستور کار قرار دارد

  • ر
    ریحانه حقگو
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۴۲
    باسلام واحترام بنده فرزندجانباز25درصد ساکن کرج ارشد مدیریت اموزشی ازدانشگاه شهیدبهشتی تهران 11سال سابقه کاری درپیش دبستان اعمم از مدارس دولتی وغیرانتفاعی وپایگاه بسیج دارم که ازاین سال 8سال بیمه هستم پارسال که خبراستخدامی فرزندان جانباز اومد من ازبنیاد و ا.پ پیگیرشدن گفتن مانشنیدیم 2ماه بعد هموارم که پدرشون ایثارگربودن وسابقه کار2ماه پیش بودن داشتن واستخدام رسمی شدن ولی من نه بعد ازمون ماده 28 ا.پ دادم که 1نمره کم اوردم شهریور401 وزرات خونه اسامی 300نفر برای البرز ارسال کرد که شامل حوزوی ها وطرح امین ودانشجوها بودن که اسم منم جز اون 300نفربودبعداز مدارک و مصاحبه های مختلف و گزینش بنده رتبه مصاحبم درالبرز3 ودرناحیه 1 شدخلاصه از شهریور تا الان گزینش مون نیومده حضرت آقا فرمودند درانجام کارمردم اخلال ایجادنکنیدچرا زیر دستان به فرمایشات ایشون عمل نمیکنند2بارتحقیقات محلی اومدن اما هنوزنامه نزدن 6ماه گذشته وچون گزینش نیومده اداره مارو باتعهدبکارگیری کرده متن تعهد اینگونه است که تازمان نیومدن گزینش ادعای برلی حقوق وبیمه نکنیم حالا دوباره ازمون ماده 28 وگفتن دوبلره امتحان بدیداگرقبول شدید که شدید واگرنشدیدخردادنیروی ما تامین میشه وبه شما نیازنداریم بنده خودم2شیفت کلاس داشتم باحقوق وبیمه وسط کاربچه های خودم سپردم به معلم دگ واومدم مدرسه الانم که دارم جهاد میکنم درسنگر تربیت فرزندان ایران توروخدا من به جایی دسترسی ندارم قسمتون میدم به خون شهیدان منو راهنمایی کنیدبه خدا ازهمه حرف میشنوم هرکی میرسه میگه تو عرضه نداری هرکی باباش جانباز استخدام شده به خدا هرکاری تونستم کردم درس خوندم کارکردم وقتی نمیدونم باید به چه کسی مشکلم بگم چیکار کنم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ