جذب ۳۵۰۰ پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی

۴ نظر

وزیر بهداشت بابیان اینکه به کار گیری پرستاران در دستور کار قرار دارد، گفت: سه هزار و ۵۰۰ پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی جذب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر شنبه در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در دوران پاندمی و همه‌گیری کرونا بیشترین زحمت بر دوش پرستاران بوده است، ابراز داشت: به منظور تقدیر از این قشر زحمت کش جامعه ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز جذب به پرستاران فعال در دوران کرونا اختصاص داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه در وهله نخست سه‌هزار و ۵۰۰ نفر در بخش اورژانس و فوریت پزشکی جذب می‌شوند، افزود: ترتیبی در نظر گرفته شد تا این پرستاران بتوانند به صورت رسمی کار خود را ادامه دهند.

وزیر بهداشت بابیان اینکه اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید، ابراز داشت: با توجه به آمار بسیار بالای تصادفات جاده‌ای در استان سمنان این مرکز می‌تواند به مرجعی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران تبدیل شود.

عین الهی بابیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه اورژانس نیز خدمات شایانی به مردم ارائه کرده است، تصریح کرد: افتتاح ۷۲ پایگاه اورژانس، تکمیل ساختمان ۲۰۲ پایگاه اورژانس، فعال شدن ۱۷۰ موتورلانس در شهرهای بزرگ، فعال بودن سه هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس در کشور و بهره برداری از شش پایگاه هوایی و ۲۰ اتوبوس آمبولانس مهمترین خدمات دولت سیزدهم در این حوزه است.

وی بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۸۵۰ طرح بهداشتی نیز به بهره برداری رسید، افزود: افتتاح دو هزار طرح شامل خانه بهداشت و مرکز بهداشت روستایی و شهری در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای جذب ۳۵۰۰ پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی

  • م
    مژگان
    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۵۹
    با سلام و خسته نباشین.ببخشید من بهداشت عمومی میخونم اما 12واحدم مونده آیا میتونم در آزمون استخدام شرکت کنم یا خیر
    • مشاور «ای استخدام»
      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
      کاربرعزیز
      این مورد به تاریخ انتشار دفترچه آزمون بستگی دارد ، شما تا قبل از روز برگزاری آزمون می بایست فارغ التحصیل شده باشید.
    • م
      مهدی محتشم کلوانق
      ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
      باسلام واحترام
      ببخشید زمان برگزاری ازمون استخدامی پرستاری وزارت یهداشت چه تاریخی خواهد یودویه سوال دیگه اینکه ایا سهمیه کرونا شامل بیمارستان اعصاب روان نیز میشود یاخیر؟
      باتشکر
      خیلی ممنون🙏
      • پشتیبان سه
        ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
        با سلام
        کاربر عزیز جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
        با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ