جذب ۳۵۰ هزار نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی می شوند

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: ۳۵۰ هزار نفر بی‌سواد در کشور برای سال تحصیلی پیش رو جذب کلاس‌های سوادآموزی می‌شوند.

علیرضا عبدی روز چهارشنبه (در حاشیه سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش که به صورت وبینار در ارومیه نیز برگزار شد) افزود: جمع بندی نتایج کلاس‌های سواد آموزی در سال ۱۴۰۱ در مراحل پایانی است و تا شهریور وضعیت مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: پارسال ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر آموزش دهنده در کشور در این زمینه فعالیت داشتند و پیش بینی می‌شود که شاید تعدادی امسال به این افراد افزوده شود.

وی به اموزش دهنده ها توصیه کرد: تمامی اخبار مربوط به این حوزه را از مسیر ادارات کل و وزارت آموزش و پرورش و خود سازمان پیگیر باشند چون اخبار دقیق از این منابع منتشر می‌شود.

عبدی به آموزش دهنده‌هایی که با این بخش همکاری داشتند، توصیه کرد: مطلوب است در جریان آموزشی کشور همکاری کرده تا در صورت تصویب طرحی از این فرصت‌ استفاده کنند چرا که طرح‌ها و قانون‌های مختلفی در حال قانون گذاری است.

وی تاکید کرد: تمامی اخبار مربوط به این حوزه را از مسیر ادارات کل و وزارت آموزش و پرورش و خود سازمان پیگیر باشند چون اخبار دقیق از این منابع منتشر می‌شود.

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به اینکه در دو سال گذشته که از عمر دولت سیزدهم سپری شده‌ یک درصد از میزان بی‌سوادی کشور کاسته شده است، گفت: این یک فرصت و اتفاقی خوب در کشور است که با کمک آموزش دهنده‌ها و همکاران شهرستانی محقق شده‌ است.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ