در جلسه تعیین مزد هنوز بر سر هیچ عددی به تفاهم نرسیده‌ایم

عضو کارفرمایی شورای عالی کار گفت: جلسه بعدی شورای عالی کار فردا دوشنبه ۲۸ اسفند برگزار می‌شود،‌ الان نمایندگان کارگر و کارفرما برای تعیین سبد معیشت خانوار کارگری مذاکره می‌کنند.وی در مورد ارقام ارائه شده،‌گفت: تا کنون بر سر هیچ عددی تفاهم نکرده‌ایم و ارقام ارائه شده برای افزایش حداقل مزد کارگران،‌گمانه زنی است.


فارس: عضو کارفرمایی شورای عالی کار از ادامه مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی برای تعیین سبد معیشت خانوار کارگری خبرداد.

۳۲۸ نشست شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد کارگران در سال آینده امروز یکشنبه ۲۷ اسفند با حضور شرکای اجتماعی کارگران،‌کارفرمایان و دولت برگزار شد و بدون این که به نتیجه‌ای در زمینه تعیین سبد معیشتی یا حداقل مزد برسند،‌ به کار خود پایان داد تا فردا دوشنبه ادامه نشست شورای عالی کار برگزار شود.

داود جوانی در این زمینه گفت: جلسه بعدی شورای عالی کار فردا دوشنبه ۲۸ اسفند برگزار می‌شود،‌ الان نمایندگان کارگر و کارفرما برای تعیین سبد معیشت خانوار کارگری مذاکره می‌کنند.

وی در مورد ارقام ارائه شده،‌گفت: تا کنون بر سر هیچ عددی تفاهم نکرده‌ایم و ارقام ارائه شده برای افزایش حداقل مزد کارگران،‌گمانه زنی است.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار در مورد ادعای افزایش حق عائله مندی به فیش کارگران نیز گفت: این پیشنهاد هم هنوز مورد توافق گروههای کارگر و کارفرما قرار نگرفته است.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ