زمان ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۳ اعلام شد

۶ نظر

سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری ۵ آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، بر اساس جدول زمان بندی آزمون های سراسری سازمان سنجش، تاریخ ثبت نام ۵ آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعم از نوبت اول و دوم کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.
بر این اساس، ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از ۲۱ آبان آغاز می شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد. این آزمون روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
همچنین ثبت نام مرحله دوم کنکور نیز از ۷ فروردین ماه سال آینده آغاز می شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد. این آزمون نیز روزهای ۷ و ۸ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.
زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز روزهای ۲۳ تا ۲۹ مهر ماه امسال تعیین شده است و این آزمون ۴ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.
داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از ۳۰ مهر تا ۶ آبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این آزمون نیز در چهارم اسفند امسال و همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.
داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر سال آینده می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند این آزمون دوم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می شود.
در نهایت ثبت نام آزمون کاردانی ویژه فنی و حرفه ای از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز می شود و تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد این آزمون نیز جمعه دوم شهریور سال آینده برگزار می شود.

منبع : ایسنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای زمان ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۳ اعلام شد

  • ر
    ریحانه
    ۲۶ دی ۱۴۰۲، ۰۰:۱۶
    سلام ، دوستان بنده سال 1400 ارشد صنایع قبول شدم و دانشگاه مورد نظر رو ثبت‌نام کردم ، ولی متاسفانه نتونستم هیچ کدوم از کلاسهارو شرکت کنم، و اصلا پیگیری نکردم تابه امروز ، در حد ثبت‌نام و ارائه مدارک به دانشگاه بوده، در واقع هیچ واحدی پاس نکردم ولی همون اوایل از طریق سایت هم به دانشگاه اعلام کردم که قادر به ادامه تحصیل نیستم و مدارکمو نگرفتم، الان برای کنکور ارشد 1403 مانعی وجود داره ؟ شرایط چجوریه؟ ممنون میشم از دوستان هرکسی که اطلاع داره از شرایط راهنماییم کنن ممنونم 🙏
    • پ
      پژمان هومن
      ۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
      سلام برای ثبت نام اشتغال دستگاهای اجرایی 1403 شرایط سنی من48 سال متولد1354/6/30هستم و کارشناسی تکنولوژی چوب وسازهای چوبی هستم ومعدلم12/97است معافیت پزشکی آیا میتوانم در آزمون دستگاهای اجرایی ثبت نام نمایم لطفا در سایت و زیرنویس پاسخی به من قید و ارسال شود با تشکر ارادتمند پژمان هومن ساری
      • پ
        پژمان هومن
        ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
        با سلام پاسخی به من در گروه ارسال کنید با تشکر وارادتمند
      • م
        مهرداد
        ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
        سلام من جاموندم ارشدو ثبت نام کنم یکبار دیگه ام تمدید میشه؟؟
        • س
          سولماز
          ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
          سلام . اگر من در آزمون ارشد مشاوره ، زبان خارجه را صفر درصد بزنم ولی بقیه دروس را ، همگی را بین 60الی70 درصد بزنم ، آیا روزانه یا شبانه نوبت دوم دانشگاههای دولتی معتبر و مطرح ، قبول می گردم ؟ پیشاپیش از مشاور این صفحه ، واسه جوابشون ، سپاسگزاری می نمایم .
          • ف
            فریما کاظمی
            ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
            نظر خاصی ندارم

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ