صدور مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر ‌از خانواده‌های ایثارگران و شهدا

۲ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا را دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محسن بزرگی عصر چهارشنبه در همایش حقوق شهروندی ایثارگران در اردبیل، اظهار داشت: با تامین اعتبار تا پایان امسال مراحل برگزاری آزمون و استخدام این نیروها از بین جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا فراهم می‌آید تا زمینه برای جذب نیروها فراهم آید.

وی تصریح کرد: در کنار تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، در بخش تامین خودروی مورد نیاز جانبازان رایزنی‌هایی انجام شده تا با اجرایی شدن بحث واردات خودرو امکان صدور مجوز و خرید این خودروها در کوتاهترین زمان فراهم آید.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید تلاش می‌کند تا تجهیزات مورد نیاز بهداشتی و درمانی ایثارگران و جانبازان را تامین کند که در برنامه هفتم توسعه ردیف اعتباری مشخص برای این واردات پیش‌بینی شده است.

بزرگی افزود: بنیاد شهید تلاش می‌کند تا در ابعاد مختلف مشکلات و نارسایی‌های جامعه ایثارگران را برطرف کند که اصلاح برخی از قوانین نیز در این حوزه مورد توجه است.

وی با قدردانی از مسئولان استانی در برگزاری همایش حقوق شهروندی ایثارگران خاطرنشان کرد: حقوق شهروندی جامعه ایثارگران حقوق مسلم و در تراز شایستگی آنها است که ضرورت دارد به تناسب شرایط ایثارگران این قوانین و مقررات مورد توجه قرار گرفته و شاهد حفظ و صیانت از حق و حقوق آنها باشیم.

بزرگی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در سخت ترین شرایط جامعه ایثارگران سعی می‌کنند تا با انگیزه مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر بوده و قطعا رعایت حقوق شهروندان در حوزه جامعه ایثارگران امر مبرهن و مشخصی است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر حضور در همایش حقوق شهروندی و تکریم حقوق ایثارگران، با حضور در منزل سه جانباز بالای ۷۰ درصد با آنها دیدار کرده و از تحمل سختی‌های آنها قدردانی کرد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای صدور مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر ‌از خانواده‌های ایثارگران و شهدا

  • م
    مریم
    ۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
    سلام پس تکلیف فرزندان جانباز پنجاه درصد چی میشه از طرف بنیاد شهید بمدت یکسال در پترو شیمی ایلام به قول جذب مشغول تعلیم بودم به عنوان کارورز و بعد مارو سر یکسال بیرون کردن و بعد پیگیریهای فراوان طی پنج سال نتیجه ای حاصل نشده امتیازی برای پنجاه درصد ها هم در نظر بگیرید پدر بنده بیش از شصت بار عمل جراحی ناحیه مجروحیت داشتن لطفا راهنمایی کنید.
    • م
      مریم
      ۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
      سلام پس تکلیف فرزندان پنجاه درصد چی میشه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ