صدور مجوز استخدام ۸ هزار نیرو در وزارت بهداشت

۲ نظر

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از ۴ هزار طرح بهداشتی که در دولت سیزدهم آغاز شده است ۲ هزار طرح به نتیجه رسیده است.

به نتیجه رسیدن ۲ هزار طرح بهداشتی در کشور در دولت سیزدهم به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: دکتر فرشیدی در نخستین همایش فعالین حوزه بهداشت کشور تصریح: این نخستین همایش تجلیل از برگزیده‌های حوزه بهداشت در کشور است، چون دولت سیزدهم اهتمام ویژه به برجسته شدن مقوله بهداشت و پیشگیری دارند.

وی افزود: کار شایسته‌ای که عملکرد فعالان بهداشت را نشان دهد در این حوزه نداشته ایم در حالی که در درمان و آموزش تا کنون همایش‌های بزرگی برگزار شده است و این همایش اهمیت بهداشت را در کشور نشان می‌دهد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه رییس جمهور به دستاورد‌های حوزه بهداشت‌و برنامه‌های این حوزه در بحث جوانی جمعیت تاکید دارد و خاطر نشان کرد: تقویت نظام شبکه بهداشت، بازسازی شبکه بهداشت، تقویت طرح پزشک خانواده، ایجاد فضای مناسب کار برای کارشناسان بهداشت، سکونت کارشناسان بهداشت و بهروز، توزیع ۵ هزار موتور سیکلت و ۵۰۰ ماشین شاسی بلند برای اجرای پروژه‌های بهداشتی در کشور مورد توجه بوده است.

دکتر فرشید گفت: ۴ هزار طرح بهداشتی در دولت سیزدهم آغاز شده و تا کنون ۲ هزار طرح به نتیجه رسیده است.وی تاکید کرد: ۵۸ هزار نیروی بهداشتی در کشور کمبود داریم که تا کنون ۸ هزار نیرو مجوز استخدام گرفته است

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای صدور مجوز استخدام ۸ هزار نیرو در وزارت بهداشت

  • م
    مولود مطلبی
    ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵
    چرامن نمیتونم فرم اشتغال رو کامل ثبت نام کنم
    • م
      محمد
      ۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
      سلام
      برو کافی نت

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ