لزوم پرداخت همه مطالبات کارمندان و کارگران تا پایان سال

استاندار گیلان بر لزوم پرداخت همه مطالبات کارمندان و کارگران تا پایان سال تاکید کرد و گفت: مدیران با همگرایی لازم به گونه‌ای عمل کنند تا همه تلاشگران در آستانه سال نو رضایت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان باید با جدیت تمام نسبت به جذب کامل اعتبارات ابلاغی سهم دستگاه خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال جاری تخصیص یافته است، افزود: مدیران باید در جذب ۱۰۰ درصدی این میزان اعتبار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به گیلان تاکنون دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است، ادامه داد: از این رقم یک هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان مربوط به سال جاری است.

عباسی به شناسایی و فروش ۲۹ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به منظور تحقق بخشی از درآمدهای استان و نیز تامین اعتبار بخشی از پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این بخش تلاش بیشتری صورت دهند.

استاندار گیلان به تخصیص ۷۱ درصدی ردیف بهسازی آب بندان ها اشاره کرد و ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان در جلسه آتی شورا نسبت به ارائه گزارش عملکرد اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان برای جذب بیشتر اعتبارات ورازت خانه بهره مند شوند، بیان کرد: مسئولان نسبت به اعلام عملکرد دولت مردمی و انقلابی در سطح دستگاه‌های اجرایی خود را به همه اقشار جامعه به درستی اطلاع رسانی کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر توازن منطقه‌ای بر اساس آمایش سرزمینی در شهرستان‌های مختلف استان، خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران نیز باید با تلاش بیشتر سهم شهرستان خود، در جذب اعتبارات و نیز سرمایه گذاری‌هایی که منجر به تولید و اشتغال می‌شود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان نسبت به سال جاری ۴۱ درصد و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۳۲ درصد رشد داشته است.

عباسی بر لزوم پرداخت همه مطالبات کارکنان و کارگران توسط دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال اشاره کرد و گفت: مدیران با همگرایی لازم به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا همه تلاشگران مجموعه‌ها در آستانه فرا رسیدن سال جدید با دریافت کامل حقوق و مزایای خود لبخند رضایت داشته باشند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ