پرداخت ۱۱۰میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان با نرخ سود ۴ درصد از طریق ثبت نام در سایت مشاغل خانگی پرداخت می‌‌شود.


‎به گزارش بازارکار ، ظاهر پورمجاهد در جلسه هماهنگی ایجاد بازارچه‌های محصولات خوداشتغالی و مشاغل خانگی با اشاره به این که توجه به کسب و کارهای خانگی مورد تاکید دولت مردمی است اظهارداشت: تسهیلات خوداشتغالی با هدف توسعه مشاغل خانگی، رونق اقتصادی و جهت‌دهی به فعالیت‌های اعضای خانوارها پرداخت می‌شود‎.
‎وی افزود: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های مختلف صنایع دستی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی و کشاورزی پیش بینی شده است و جامعه هدف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و شهری دارای مهارت و جوانان هستند‎.‎پور مجاهد ادامه داد: سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با سود ۴ درصد از طریق کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره)، سازمان بهزیستی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و دیگر دستگاه‌های متولی بخش اشتغال در حوزه مشاغل خرد و کوچک پرداخت می‌شود‎.
‎وی تاکیدکرد: یکی از مشکلات مشاغل خانگی نبود شبکه منسجم و نظام‌مند برای فروش محصولات آن‌ها است که با تدبیر دولت، یک تا ۲ بازارچه دائمی و فصلی فروش محصولات مشاغل خانگی در شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود که با استقرار آن‌ها شرایط مناسبی برای بازار تولید فراهم خواهد شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ