استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی (استخدام جدید)

۳۵۸۶ نظر

  استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی

استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی به صورت استانی است. این شرکت که یکی از زیر مجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به منظور تامین نیروی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در شرکت‌ها و بیمارستان‌ها و دیگر مراکز مورد نظر سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کند.

 

خرید سوالات آزمون استخدام شرکت کار و تامین

کاربران گرامی برای خرید سوالات آزمون استخدامی شرکت کار و تامین اجتماعی در سال‌های ۱۴۰۳  ۱۴۰۱ و ۱۳۹۹ و دیگر بسته‌های مناسب برای این آزمون استخدامی روی کلید زیر کلیک کنید:

مشاهده و خرید سوالات

دانلود سوالات رایگان ارسالی  کاربران سال ۱۴۰۱

دانلود سوالات رایگان ارسالی  کاربران سال ۱۴۰۳

بسته های مرتبط به مصاحبه

استخدام های در جریان شرکت کار و تامین

برای مشاهده جزئیات و ثبت‌نام در هر کدام از استان‌های فوق و استخدام‌های درجریان «شرکت شرکت کار و تامین» به ادامه مطلب همین صفحه مراجعه فرمایید.

 استان مورد نیاز زمان ثبت نام
آذربایجان شرقی تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳
کرمان تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳
هرمزگان تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳
خراسان جنوبی تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۳- تمدید ثبت نام استخدام شرکت کار و تامین

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام  شرکت کار و تامین در استان های آذربایجان شرقی، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی به اطلاع می رسانیم، ثبت نام تا تاریخ ۱۴ تیر تمدید شد

خبر ۶ تیر ۱۴۰۳- ثبت نام آزمون جذب نیرو – مدیریت درمان آذربایجان شرقی

شرکت کاروتامین در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خدمتگزار مورد نیاز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.

علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ لغایت یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از طریق این سایت اقدام نمایند.

مشاهده شرایط استخدام

خبر ۶ تیر ۱۴۰۳- ثبت نام آزمون جذب نیرو – مدیریت درمان کرمان

شرکت کاروتامین در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی آشپز و کمک آشپز مورد نیاز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.

علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ لغایت یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از طریق این سایت اقدام نمایند.

مشاهده شرایط استخدام

خبر ۶ تیر ۱۴۰۳- ثبت نام آزمون جذب نیرو – مدیریت درمان و اداره کل هرمزگان

شرکت کاروتامین در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خدمتگزار مورد نیاز اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.

علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ لغایت یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از طریق این سایت اقدام نمایند.

مشاهده شرایط استخدام

خبر ۶ تیر ۱۴۰۳- ثبت نام آزمون جذب نیرو – مدیریت درمان و اداره کل خراسان جنوبی

شرکت کاروتامین در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خدمتگزار مورد نیاز مدیریت درمان و اداره کل خراسان جنوبی به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.

علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ لغایت یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از طریق این سایت اقدام نمایند.

مشاهده شرایط استخدام

 

 

لینک های مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه به بخش اخبار استخدامی شرکت کار و تامین ، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین می‌توانید از منابع و سوالات مفید آزمون استخدامی شرکت کار و تامین استفاده کنید.

 

آخرین اخبار استخدامی

 

استخدام شرکت و کار و تامین

استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ به صورت استانی در حال پیگیری است. اگر شما نیز به دنبال استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی هستید تا به واسطه آن در یکی از مراکز زیر نظر سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشغول به کار شوید کافی است شرایط استخدام های شرکت کار و تامین اجتماعی ویژه استان خودتان را در این صفحه مطالعه کنید.
هر استان فراخور نیاز خود استخدام استانی را برگزار نموده و نیروی مورد نظرش را جذب می‌کند.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه شرکت کار و تامین اجتماعی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی شرکت کار و تامین اجتماعی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳٬۵۸۶ نظر برای استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی (استخدام جدید)

  • ک
    کوثر
    ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸
    سلام 25خرداداهواز ازمون دادم نتایج رو کجا اعلام میکنن توسایت یااگه قبول شده باشیم بهمون زنگ میزنن؟؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ