استخدام نخبنگان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

استاندار بوشهر از فراهم شدن زمینه برای استخدام سه هزار نفر از جوانان استان بوشهر در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت خبر داد و گفت: استخدام نخبنگان در اولویت دستگاه‌ها باشد.

استخدام نخبنگان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آئین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره «جایزه امید آفرین»، بوشهر را یک استان صنعتی دانست و گقت: پیوند این ظرفیت صنعتی با توانمندی علمی استان بوشهر ضروری است.

وی با تاکید براین‌که پارک علم و فناوری استان بوشهر باید از لحاظ ظرفیت کاری و تولیدی نخبگان توانمند شود، افزود: اولویت پرداخت تسهیلات اعتباری و بانکی باید با شرکت‌هایی باشد که پایه اصلی آن از نخبگان در استان بوشهر شکل گرفته است.

استاندار بوشهر حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان استان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: یک فرصت‌های استخدامی در استان بوشهر فراهم شده و در این راستا ضمن استخدام هزار ۵۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، همین میزان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال در مجموع سه هزار نفر از جوانان استان بوشهر در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت استخدام می‌شوند، افزود: در استخدام این دستگاه‌ها و صنایع باید حتما نخبگان استان بوشهر در اولویت قرار داشته باشند.

محمد: ی‌زاده با اشاره به این‌که تا ۲ سال پیش حدود ۹۰ درصد آب مصرفی استان بوشهر از خارج استان تامین می‌شد، اضافه کرد: در دولت سیزدهم برای حل مشکل آب مصرفی استان توجه خاصی شد و ساخت آب‌شیرین‌کن‌ها، سد‌ها و دیگر طرح‌های آبرسانی تسریع یافت و اکنون روند تکمیل این طرح‌ها در حال اجرا است.

منبع : خبرگزاری صداوسیما 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ