اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان

۲۸ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان گیلان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

فهرست مطالب صفحه
برای مشاهده مطالب روی لینک‌های زیر کلیک کنید

 

 

خبر ۱۵ شهریور ۱۴۰۳- اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی معلولان

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه ای زمان ، مکان و مدارک لازم را جهت تکمیل پرونده استخدامی اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی معلولان می رساند جهت بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی راس ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به آدرس رشت – میدان مصلی – چهارراه حشمت – ابتدای کوی بیانی – ساختمان گروه های تکنولوژی آموزشی مراجعه نمایند.

مدارک لازم جهت ارائه به کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت جهاد دانشگاهی
اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه
اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم
اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن .

۷ . با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب –در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل یا فرماندای شهرستان مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر وروستا و بخشداری ها قابل قبول نمی باشد.

اصل و تصویر مدارک پژوهشی و امتیاز آور که در سامانه کارا بارگزاری شده
چاپ فرم اعلام آمادگی از سامانه کارا
به همراه داشتن خودکار آبی
گیره ۸ سانتی
کاور ( پوشش ) پلاستیکی ۱۰ عدد

 

۱۲. لازم است مدارک شرح ذیل مربوط به گزینش را به صورت جداگانه در روز تحویل مدارک ارائه نمایید:

الف) چاپ سه نسخه خوانا از فرم مشخصات فردی تکمیل شده از سامانه کارا

ب) ۳ قطعه عکس ۴*۳

ج) تصویر تمام صفحات شناسنامه – کارت ملی – آخرین مدرک تحصیلی

د) گواهی بسیج یا ایثارگری

هـ) تصویر هرگونه گواهی یا رتبه علمی و...

و) پوشه ضخیم به رنگ سفید و گیره ۸ سانتی

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش گیلان اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ شهریور ۱۴۰۳- قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر سال۱۴۰۳ آموزش وپرورش

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه ای چگونگی آماده سازی مدارک و نحوه تحویل آن را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، باعنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چندبرابرظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع مجوزشماره۱۰۱۲۴۳ مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند نسبت به آماده سازی مدارک ذیل اقدام نمایند.

زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات :

روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ – رشت – میدان مصلی – چهارراه حشمت – ابتدای کوی بیانی – ساختمان گروه های تکنولوژی آموزشی

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت جهاد دانشگاهی
اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).
اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
اصل مدرک دیپلم و تصویر آن .

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، باید کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزشگاه محل تحصیل تحویل و پس از تایید اداره / ناحیه / منطقه مربوطه به کارگروه تحویل شود .

 

۷ . اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن .

۸ . اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امورایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۹ . با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب –در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل یا فرماندای شهرستان مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر وروستا و بخشداری ها قابل قبول نمی باشد.

۱۰ . عکس ۴*۳ - ۴قطعه

۱۱ . به همراه داشتن خودکار آبی

۱۲ . چاپ فرم های پیوستی (فرم ها را چاپ گرفته و در روز تشکیل پرونده به همراه داشته باشید)

۱۳ . لازم است مدارک شرح ذیل مربوط به گزینش را به صورت جداگانه در روز تحویل مدارک ارائه نمایید.

الف) ۲نسخه فرم اطلاعات فردی گزینش

ب) ۲ قطعه عکس ۴*۳

ج) تصویر تمام صفحات شناسنامه – کارت ملی – آخرین مدرک تحصیلی

د) گواهی بسیج

هـ) تصویر نامه رسمی از بنیاد شهید و امورایثارگران

و) پوشه ضخیم به رنگ سفید

 

تذکرات مهم :

۱-چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

۲- با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

‎تذکرات تکمیلی :

۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

۲-عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه ازسوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، ایثارگری و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش گیلان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۳-قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی گروه کیفیت بخشی سال ۱۴۰۳

به اطلاع پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳ (کیفیت بخشی) سهمیه استان گیلان می رساند: داوطلبان استخدام در وزارت آموزش و پرورش جهت تکمیل پرونده ، نسبت به آماده سازی مدارک طبق این اطلاعیه اقدام کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات از طریق سامانه: my.medu.ir (جذب و استخدام – کارا) به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور . ( یک نسخه)
اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک مجموعه).
اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک مجموعه).
اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
اصل و تصویر مدرک تحصیلی مندرج در کارنامه .( یک نسخه)
گواهی مدرک تخصصی جهت حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).
اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ درصد معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۳)
اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی.
اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان
داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

فرم تاییدیه فعالیت آموزشی از اداره محل خدمت و اداره کل- درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته
نیروهای سرباز معلم

تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت با تاییدیه اداره کل

با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل یا فرماندای شهرستان مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداری ها قابل قبول نمی باشد.

ج – داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

د – گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه

اصل و تصویر مدارک و گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ... ( مدارکی که در سامانه کارا ثبت نموده اید)
کاور ( پوشش ) پلاستیکی- ۱۰ عدد
گیره ۸ سانتی-۱عدد
به همراه داشتن خودکار آبی

تذکر مهم :

با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

تذکرات تکمیلی :

دقت در زمان بندی برای حضور در محل اعلام شده با توجه به اعلام سامانه (( کارا )) الزامی می باشد.
همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .
عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلامی برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد.

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش گیلان اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ تیر ۱۴۰۳-قابل توجه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در اطلاعیه ای مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، به اطلاع پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳ (دبیری و هنرآموزی) سهمیه استان گیلان می رساند: نسبت به آماده سازی مدارک شرح زیر اقدام نمایند.

زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات از طریق سامانه my.medu.ir (جذب و استخدام – کارا) به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور . ( یک نسخه)
اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک مجموعه).
اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک مجموعه).
اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
اصل و تصویر مدرک تحصیلی مندرج در کارنامه .( یک نسخه)
گواهی مدرک تخصصی جهت حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).
اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۳)
اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی.
اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان
داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

فرم تاییدیه فعالیت آموزشی از اداره محل خدمت و اداره کل- درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته
نیروهای سرباز معلم

تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت با تاییدیه اداره کل

با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل یا فرماندای شهرستان مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداری ها قابل قبول نمی باشد.

ج – داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

د – گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه

اصل و تصویر مدارک و گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ... ( مدارکی که در سامانه کارا ثبت نموده اید)
کاور ( پوشش ) پلاستیکی- ۱۰ عدد
گیره ۸ سانتی-۱عدد
به همراه داشتن خودکار آبی

تذکر مهم :

با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

تذکرات تکمیلی :

دقت در زمان بندی برای حضور در محل اعلام شده با توجه به اعلام سامانه (( کارا )) الزامی می باشد.
همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .
عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلامی برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش گیلان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ خرداد ۱۴۰۳-آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری می‌توانند حداکثر تا دوم تیر با مراجعه به درگاه my.medu.ir، (بخش گزینش و استخدام، کارا) نسبت به تکمیل کاربرگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش گیلان اینجا کلیک نمایید

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۸ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان

  • م
    معصومه
    ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
    سلام کد19های آموزکاری گیلان آستارا لطفا اعلام‌حضور کنیو ببینیم چندنفرید؟؟
    امسال؟؟؟؟
    • ف
      فرهنگیان گیلان
      ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
      سلام بچه ها امروز 16 تیر1403 ، اول فامیلیم هم با الف تا الان نه پیام و دادن نه زنگ زدن که بدونم تاریخ مصاحبه عمومی چه زمانی ،تو ایتا برای شهر های دیگ کانال هسته گزینش آموزش پرورش قم و کرمان و.... هست فایل میفرستن که اسامی بچه های قبولی با تاریخ روز مصاحبه عمومی نوشته شده ولی من هرچقد برای استان گیلان و گشتم نبود اگه شما خبر دارین لطفا بگین از استرس آدم نه میتونه چیزی بخونه نه منتظر بمونه
      • م
        معصومه
        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۱۲
        سلام ازقبولی های آستارا اینجا کسی هس؟
        • س
          سارینا گیلان
          ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
          بله من هستم
          • ب
            باران
            ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱
            من هستم کد19دادن
          • م
            منتظر
            ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
            سلام. جذب هنرآموز باغی و زراعی در آزمون جدید برای گیلان هم هستش؟
            • ا
              اسد
              ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۳۲
              سلام
              دوستان که از گیلان هستند فرم مشخصات فردی باید پست کنیم یا حتما باید حضوری برد ؟
              • ف
                فرهاد
                ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
                سلام من روز تشکیل پرونده فرم اطلاعات فردی رو تحویل دادم یعنی دوباره باید برم تحویل بدم ؟
                • ع
                  علی
                  ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
                  سلام هم استانی خبری از مصاحبه ندارید؟
                • ح
                  حسن
                  ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۴
                  سلام . حضوری اعلام می کنن . هر روز سامانه کارا رو چک کن. موفق باشی
                • م
                  مجتبی
                  ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
                  سلام دوستان مصاحبه چطور بود برا بعضیا یخت بوده برادبعضیا آسون.
                  • م
                    مونا گیلانی
                    ۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۲
                    بچه های گیلان، هنوز بهتون نگفتن روز مصاحبه کی هست؟؟ لطفاً پاسخ بدین ⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩
                    • ع
                      علی
                      ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
                      سوال منم هست
                    • ه
                      هنرآموز کامپیوتر آستارا
                      ۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۰:۰۳
                      دوستان گیلانی بیاید اینجا تبادل نظر داشته باشیم. خیلی بده که آنقدر صفحه خالیه.
                      قبول‌شدگان سال‌های گذشته هم اگر هستند خیلی خوب میشه از تجربیاتشون بگن. الان چه شهرستانی هستید؟ از محل خدمتتون راضی‌اید؟
                      • ا
                        الهام هنرآموز گیلان
                        ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳
                        سلام دوستان گیلانی .گزینش شدین؟ راضی بودین؟
                        • س
                          سعید
                          ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۲۸
                          سلام
                          هنوز با من تماس نگرفتن
                          نمیدونم چرا
                          شما رفتین گزینش؟؟
                          • ه
                            هنرآموز
                            ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۱
                            سلام به من پنجشنبه زنگ زدن گفتن شنبه بیا و من شنبه رفتم . گفتن 350 نفر هستین و روزی چند نفرو گزینش میکنیم تا بیستم خرداد وقت دادن برای گزینش.حالا بر اساس فامیلی باشه یا نه نمیدونم اما فامیلی من با الف شروع میشه .ولی اونجا هم که بودم زنگ میزدن میگفت فردا بیا . اونجوری نبود که چند روز قبل زنگ بزنن.گوش به زنگ باشن .تو تایمی ام که دارین بخونین احکام
                            • س
                              سعید
                              ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
                              ممنون
                              من فامیلیم ر شروع میشه
                        • .
                          ....
                          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
                          سلام دوستان کسی میدونه که رشته های مدیریت هم میتونن توی این آزمون شرکت کنن یا نه؟
                          • س
                            سلطانی
                            ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
                            دقیقا سوال منم هست با لیسانس مدیریت بیمه میتونیم شرکت کنیم؟
                          • ا
                            الهام هنرآموز گیلان
                            ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۰۶
                            سلام دوستان گیلانی . کسی خبری از زمان گزینش نداره؟
                            • م
                              مرضیه
                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۶
                              سلام و عرض ادب چرا زمان گزینش حضوری 1400 را اعلام نمیکنید ،خیلی باعث استرس و نگرانی شده ،اگر اعلام بشه از قبل برنامه ریزی میکنیم
                              • ه
                                هنرآموز گیلان
                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۴۱
                                منم دیگه دارم استرس میگیرم نه دل و دماغ خوندن دارم نه میتونم خونسرد باشم
                            • ر
                              رضا
                              ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷
                              سلام
                              چرا توی فرم خود اظهاری تا لیسانس داره؟
                              • ه
                                هنراموز
                                ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
                                سلام ، دوستان هنر اموز چرا محل تحصیلمون رو مشخص نمیکنن اصن رشت که دانشگاه شهید رجایی ندارره همچنان باید منتظر بمونیم کسی از اپ سوال نکرده در این مورد ممنون میشم اگه جواب بدید
                                • ر
                                  رضا
                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
                                  محل تحصیل چیه؟
                                  یعنی انقدر اطمینان داری که قبول نهایی میشی از الان، خوش بحالت
                                • r
                                  ramin
                                  ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵
                                  سلام دوستان گیلانی بیاید نظرات و سوالاتتونو اینجا مطرح کنید چرا اینطوریم اخه همه استانها تو پیجشون تبادل نظر و اطلاعات میکنن.
                                  • r
                                    ramin
                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
                                    سلام ، دوستانی که بعد از مصاحبه نتیجه قبولیشون امد اینجا اعلام کنن ما هم زمانش رو بدونیم موفق باشید.

                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                    ثبت پاسخ