اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش تا ۱۵ تیرما

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنایی در سال ۱۴۰۳ نایج قطعی آن تا قبل از ۱۵ تیر اطلاع رسانی می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، علی فرهادی در نشست معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع استان با وی با تاکید بر ضرورت یکپارچکی مکاتبات اداری و تحقق دولت الکترونیک اظهار داشت: در این زمینه نظام حکمرانی نیازمند پوست اندازی است که در این راستا خوشبختانه آموزش و پرورش گام های خوبی برداشته و بسیاری از خدمات عمومی در سامانه my.medu.ir به مردم ارائه می شود. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود نیروی انسانی و جذب ۵۰ هزار نومعلم در سال گذشته خاطرنشان کرد: در آزمون آموزگاری امسال پس از اعلام چندبرابر پذیرفته شدگان، نتایج نهایی تا پیش از ۱۵ تیر اعلام می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سامانه محوری در برنامه ریزی ها اظهار داشت: بسیاری از کمبودها با ارائه آمارهای متقن به مراکز بالادستی قابل رفع است چرا که آمار مزیت رقابتی ماست که برای تجمیع آن باید تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به عملکرد خوب مالی آموزش و پرورش استان در افزایش درآمدهای اختصاصی اظهار داشت: در سال گذشته ۹۵ میلیارد تومان درآمد داشتیم که بشترین رشد آن از محل درآمد مراکز رفاهی و فعالیت هنرستان ها بوده است. محمد حسین رمضانی با اشاره به شد ۴۰۰ درصدی درآمد هنرستان ها خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری بر روی خانه های معلم و وصول مستمر درآمد عوارض شهرداری ها می توانیم به افزایش درآمدها و سودده شدن واحدهای رفاهی امیدوار باشیم. وی با اذعان به توزیع بسیاری از اعتبارات برخی معاونت ها به ویژه پرورشی در فصل ۵ و عدم توزیع اعتبار در فصول ۲ و ۶ اظهار داشت: ضروری است برای افزایش انگیزه نیروهای اداری و جذب نیروهای نخبه در ادارات ساعت های اضافه کار و میزان حق الزحمه افزایش یابد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ