ایجاد ۲۲۱ اشتغال مستقیم در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: افتتاح ۸۴ پروژه در هفته دولت، منجر به ایجاد ۲۲۱ اشتغال مستقیم در این شهرستان خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهدی یوسفی جمارانی روز شنبه در جمع خبرنگاران فیروزکوه، با اشاره به افتتاح پروژه های شاخص شهرستان در هفته دولت سال جاری، افزود: ۲۴۲ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر شهرستان با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و یک مرکز اصلاح نژاد دام سبک، از پروژه های دانش بنیان توسط شرکت دام گستر پیشگام با اعتبار ۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در مقابل حوادث طبیعی افزود: پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب در روستای سیل خیز آتشان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، به بهره برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول در خصوص پروژه های تفریحی شهر فیروزکوه به تجهیز شهربازی با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجرای زیپ لاین و فضاسازی پارک کوهستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.
یوسفی جمارانی اظهار داشت: ساختمان محیط بانی در منطقه گردشگری تنگه واشی با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان احداث می شود.
همچنین افزود: در سطح شهر، احداث پل معبر ۱۸ متری و زیرگذر خط مثلث راه آهن با مجموع اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید که اجرای این دو پروژه، منجر به بهره برداری معبر ۱۸ متری و کاهش ترافیک شهری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی ۲۰ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در بخش ارجمند ۲۵ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
وی در خصوص عمده پروژه های روستایی شهرستان فیروزکوه، به احداث ساختمان دهیاری، بهسازی معابر اصلی روستا، احداث دیوار حائل، جدول کشی، آسفالت و تامین روشنایی معابر اشاره کرد.
شهرستان فیروزکوه با ۴۰ هزار نفر جمعیت، در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار استخدامی استانداری استان تهران اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ