بررسی روند تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل

-با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ، روند تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کاظم دبیر در این جلسه بر لزوم تسریع در اجرای اقدامات اداری مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر قراردادی در دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی در تبدیل وضعیت ایثارگران، خواستار ادامه اجرای این طرح و تبدیل وضعیت ایثارگران باقی مانده شد.

معاون استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به وظایف اداری حوزه منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی، توانمندسازی نیروهای اداری ، مدیریت منطقی وضعیت خدمت و حضور کارکنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنان را از جمله ضرورت‌های این حوزه ذکر کرد.

وی توجه به نکات ریز و تاثیر گذار در روند خدمت رسانی به مردم را در دستگاه‌های اجرایی متذکر شد و بر رعایت نظم در رفت و آمدها و انتخاب جانشین در مرخصی‌ها تاکید کرد.

دبیر با اشاره به وجود برخی اموال و ساختمان‌های مازاد بدون استفاده در برخی دستگاههای اجرایی و ادارات شهرستانی ، خواستار مولدسازی ، تبدیل به احسن و استفاده بهینه از منابع در دسترس شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه صندوق توسعه در هر یک از استان‌ها فعال می‌شود، افزود: هزینه مولدسازی و واگذاری اموال مازاد ادارات از طریق خزانه در این صندوق نگهداری و در مواقع نیاز مورد استفاده استان در موارد مختلف قرار می گیرد.

دبیر درباره برگزاری کنگره شهدای استان اظهار کرد: برای برگزاری این کنگره لازم است دستگاه‌های مختلف همکاری و هماهنگی لازم را با حوزه اجرایی این کنگره داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از انجام اقداماتی چون خلق آثار ماندگار ، ساماندهی مزار شهدا و نامگذاری اماکن مختلف به نام شهدا و ...خبر داد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ