جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان گلستان

آموزش و پرورش استان گلستان در اجرای برنامه بکارگیری معلمان وظیفه، از مشمولین واجد شرایط بر اساس نیاز، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ الی ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به استناد بخشنامه شماره ۲/۷۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ وزارت آموزش و پرورش و در اجرای برنامه بکارگیری معلمان وظیفه، از مشمولین واجد شرایط بر اساس نیاز، طبق شرایط ذیل ثبت نام به عمل می آید:

الف ) صرفا داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (با اولویت کارشناسی ارشد) مشروط به دارا بودن برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام مندرج در برگه اعزام آنها ۱۴۰۱/۰۴/۰۱می باشد، می توانند پس از ارائه درخواست کتبی ثبت نام گردند.

ب ) به جهت رعایت عدالت در فرآیند جذب سرباز معلم، ضمن اطلاع رسانی عمومی، فرم امتیاز بندی بر اساس مولفه های موثر بر صلاحیت شغل معلمی و داشتن شرایط احراز تهیه شده که توسط متقاضیان تکمیل گردد و بر حسب نیاز از بین افراد با بالاترین امتیاز انتخاب گردند.

ج ) جذب و بکارگیری افراد طبق سهمیه اختصاص یافته بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی و رشته تدریس بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل معلمان بخشنامه ۱۱/۷۱۰- ۱۷/۰۶/۹۴ صورت پذیرد .

د) بکارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاسهای درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد ، لذا بکارگیری افراد در قسمت های اداری و مرکز استان ممنوع می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام :

- برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن ۱۴۰۱/۰۴/۰۱باشد.

- داشتن کارت واکسیناسیون و نیز ممهور شدن برگه اعزام به خدمت داوطلبان به مهر واکسیناسیون

- ارائه تصویر تمام صفحات شناسنامه و صفحه انتخابات و تصویر کارت ملی ( یک سری )

- دو قطعه عکس ۴×۳ که مشخصات داوطلب در ظهر آن قید شده باشد

- ارائه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- تکمیل دقیق فرم مشخصات فردی گزینش عکس دار و ممهور به مهر شهرستان

- تکمیل فرم درخواست ثبت نام و فرم امتیاز بندی

- ارائه گواهی معتبر امتیاز آور مورد درخواست در فرم امتیاز بندی از مراجع ذیصلاح

تکمیل فرم تعهد نامه مربوطه

منبع : آموزش و پرورش گلستان

برای مشاهده شرایط اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ