جذب ۱۵۶۰ معلم درآموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مجوز استخدام یک‌هزار و ۶۵۰ معلم در سال جاری صادر شده که با جذب این شمار بخش عمده‌ای از نیروهای مورد نیاز آموزش مدارس این استان برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا " علی موحدی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال سه آزمون جذب معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شده است .

وی افزود: برای جذب ۴۰۷ معلم در مدارس استثنایی هشت هزار و ۳۴۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که ۷۶۶ نفر به مرحله بعدی راه یافته‌اند .

موحدی از جذب رشته دبیری برای مدارس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این بخش ۳۸۰ هنرآموز رشته دبیری استخدام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های مربی تربیت بدنی و سلامت امسال جذب ۳۶۴ نفر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از طریق دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از یک هزار و ۲۸۲ متقاضی ۵۰۰ نفر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند.

 

موحدی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مدارس و رفع مشکلات در اولویت شورای آموزش و پرورش به ریاست استاندار قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری برای استقرار اداره آموزش و پرورش عشایر استان بوشهرگفت: اکنون آموزش و پرورش عشایر استان تحت پوشش فارس است و ۲ هزار دانش‌آموز عشایر استان بوشهر به ویژه در مناطق عشایری دشتستان، تنگستان، دیر، دشتی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد: خیرین در عرصه ساخت فضاهای آموزشی و امکانات آموزشی نقش مهم و اثرگذاری دارند.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ