جذب ۷۵ نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب ۷۵ نفر در استان بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان سرباز معلم جذب آموزش و پرورش می‌شوند.


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوطلبان دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت صرفاً با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ است، می‌توانند جهت ثبت‌نام به ادارات شهرستان یا منطقه خود مراجعه نمایند.
وی تصریح کرد: بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای سال جاری تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعداد ۷۵ نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب در آموزش و پرورش استان می‌شوند.
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ادارات شهرستان یا منطقه موظفند فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را تا حداکثر تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در اختیار هسته گزینش استان قرار داده و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی تا حداکثر ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به عمل آورند.
دانش فر با تاکید بیان داشت: برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حوزه گزینش ادارات شهرستان یا منطقه موظفند نظر خود را از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه به حوزه ستادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام نمایند تا اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی حداکثر دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت ارسال گردد.
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: داوطلبان هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه، فرم درخواست و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات گزینش فردی را تکمیل نموده و به ادارات شهرستان یا منطقه تحویل نمایند.
وی تصریح کرد: داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و این مهم باید به تایید اداره کل آموزش و پرورش استان برسد.
معاون آموزش و پرورش استان با ممنوع دانستن به‌کارگیری معلمان وظیفه در بخش‌های اداری، مدارس شهری و مرکز استان، خاطرنشان کرد: معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی به‌کارگیری خواهند شد.
دانش فر گفت: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش ممنوع است و انجام خدمت ضرورت، هیچ‌گونه حق استخدامی برای افراد در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.
وی از داوطلبانی که قبلاً درخواست معافیت تحصیلی یا معافیت پزشکی نموده‌اند خواست تا برای جلوگیری از حذف شدن از لیست سرباز معلمی در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام نمایند.
دانش فر با تاکید بر اینکه مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲ سال تمام است و ازاین‌رو باید افرادی انتخاب شوند که کسر خدمت ندارند، خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان برنامه سرباز معلم برای خدمت ۲ سال تمام در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی در تاریخ اول تیرماه ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ