خبر جذب ۸۵۴ نیروی بومی‌ استان بوشهر در پارس جنوبی‌

۴ نظر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیگیر اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های منطقه و جذب ۸۵۴ نفر از جوانان استان بوشهر در آزمون استخدامی پارس جنوبی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیلم، اکبر پورات صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اشتغال جوانان مناطق شمال استان بوشهر بر توجه به جذب نیروهای بومی در شرکت‌ها و صنایع شهرستان دیلم از جمله مجموعه وزارت نفت تاکید کرد و اظهار داشت: اخراج ۱۲ نفر از کارگران در یکی از شرکت‌های شهرستان دیلم در دستور بررسی و پیگیری لازم قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ، جذب نیروهای بومی شهرستان‌های دیلم و گناوه در شرکت‌های فعال در این منطقه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اشتغال‌زایی جوانان دیلم و گناوه در شرکت‌های فعال در این شهرستان‌ها با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات و معوقات کارگری افزود: آموزش نیروهای بومی برای اشتغال در شرکت‌های فعال در شهرستان دیلم و پارس جنوبی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به‌صورت مستمر در دستور کار باشد.

پورات با اشاره به اینکه در دفاع از حق و حقوق کارگران از همه توان و ظرفیت‌های لازم استفاده خواهیم کرد افزود: پیگیر اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های منطقه و جذب ۸۵۴ نفر از جوانان استان بوشهر در آزمون استخدامی پارس جنوبی خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی در دومین سال از زمان استقرار خود منشا خدمات ارزنده‌ای بوده است اظهار داشت: توجه ویژه مدیریت ارشد استان برای بکارگیری همه ظرفیت‌ها در تحقق توسعه در شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت اجرایی استان بوشهر به سراسر استان تحولی است افزود: احداث و فعالیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سراسر استان متاثر از این نگاه است و منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر نمونه‌ای عینی در توسعه متوازن مناطق مختلف استان است.

پورات توجه ویژه دولت در جوانگرایی و استفاده از نیروهای متعهد را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بکارگیری جوانان در سمت‌ها و سطوح مختلف مدیریتی مورد تاکید و در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: نشست‌های نخبگان در شهرستان‌ها در راستای احصا نظام مسائل جهاد تبیین و استفاده از نظرات نخبگان استانی در سیاست‌گذاری‌‌ها در حال انجام و تا سطح بخشداری‌ها در حال برگزاری است.

پورات پیگیری مسئله اشتغال جوانان دیلم را یکی دیگر از برنامه‌های مهم اعلام کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری انتخابات را خواهیم داشت که حضور پرشور مردم به‌خصوص قشر جوان را می‌طلبد، مسئولین امر هم مبنا و اساس را بر بی طرفی بگذارند تا شاهد انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم باشیم.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای خبر جذب ۸۵۴ نیروی بومی‌ استان بوشهر در پارس جنوبی‌

  • س
    سینا
    ۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
    ی کم برید از هرمزگان یلد بگیرید تمام مقطع را را برای نفت بندرعباس ثبت نام می کنه شما فقط نشستین و تصمیم گرفتین ک فقط کارشناسی و کارشناسی ارشد برای پارس جنوبی ثبت نام کنید این همه انتظار پارس جنوبی کشیدیم یعنی مقطع کاردانی مهندسی شیمی هیچ سهمیه ای نداشت ؟ کاش جای بوشهر تو هرمزگان متولد شده یودیم ی دلسوز بود اما متاسفم برای برهی خودم ک بومی بوشهرم
    • ن
      نیلوفر
      ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸
      سلام وقت بخیر چه رشته هایی برای استخدام استان بوشهر میخاد آیا برا خانم ها هم هست؟
      • م
        مریم
        ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
        تو این نشستتون راجب نتایج آزمون حرفی سخنی حدیثی نگفتین ک مارو از نگرانی وانتظار در بیارین؟
        • س
          سینا
          ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
          سلام چرا فقط بچه های دیلم و گناوه مگه بچه های برازجان جز استان بوشهر نیستن همش تاکید بر بچه های دیلم میکنید استاندار محترم لطفا ی نگاهی هم ب بچه های برازجان بکنید چرا اسمی از ما برده نمیشه ؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ