فعالیت شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها در اردبیل توسعه یابد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان اردبیل گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، باید فعالیت شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها در این استان توسعه یابد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری اردبیل، آرام حلیم روز سه شنبه در جلسه توسعه مناطق روستایی در اردبیل افزود: یکی از روش‌های ایجاد اشتغال پایدار روستایی و درآمدزایی برای دهیاری‌ها و روستاها، فعالیت و مشارکت تعاونی‌های دهیاری هاست.
به گفته وی شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها جهت ساماندهی روستا در راستای اشتغال زایی و خدمات رسانی بیشتر در زمینه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل ادامه داد: این شرکت‌ها به توسعه همه جانبه روستاها، درآمد زایی، خودکفایی و کاهش هزینه‌های اجرایی و افزایش کیفیت فنی پروژه‌ها و به طور کلی مشارکت دهیاری‌ها در بخش‌های عمرانی و خدماتی کمک می‌کند.
وی مشارکت هرچه بیشتر تعاونی‌های دهیاری‌ها را خواستار شد و تاکید کرد که دهیاری‌ها با اجرای پروژه‌هایی با هزینه کمتر نسبت به پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی، می‌توانند هزینه‌های ذخیره شده را به اعتبارات دهیاری‌ها بازگردانند و مشارکت مردم و ایجاد اشتغال را برای بومی‌ها بالا ببرند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ