آرشیو استخدام شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰

خبر ۲۵ اسفند ۱۴۰۰- اطلاعیه اعلام نتایج آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

با توجه به برگزاری بخش دوم آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف، نتایج سراسری آزمون مذکور در سامانه بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از طرف مرکز توسعه حل اختلاف با ایشان تماس گرفته خواهد شد.
قابل ذکر است مرکز آزمون مسئولیتی در قبال سایر مراحل این آزمون نخواهد داشت.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره شش آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری

با توجه به برگزاری بخش دوم آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری، نتایج سراسری آزمون مذکور در سامانه بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از طرف مرکز توسعه حل اختلاف با ایشان تماس گرفته خواهد شد.
ضمنا آن دسته از دوطلبانی که به عنوان ذخیره اعلام شده‌اند، در صورت نیاز یا انصراف داوطلبان اصلی، از طرف مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی لازم به آنها صورت خواهد گرفت.
قابل ذکر است مرکز آزمون مسئولیتی در قبال سایر مراحل صدور پروانه داوری و میانجیگری نخواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰- زمان برگزاری و باجه های رفع نقص بخش دوم آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند؛ آزمون در روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در هشت استان باقیمانده برگزار می‌شود، لذا داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir، مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ بهمن ۱۴۰۰- برگزاری بخش دوم آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون‌ها در ۸ استان آزمون استان‌های مذکور روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزارمی شود، و کارت ورود به جلسه آن نیز از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir از روز سه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه توزیع خواهد شد.

خبر ۳۰ دی ۱۴۰۰- اطلاعیه لغو  آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که یکی از استانهای آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، اردبیل را به عنوان محل «جهت حضور در آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف» انتخاب کرده‌اند، می‌رساند؛ با توجه به وضعیت نامطلوب شرایط جوی، و بر اساس نظر ستاد مدیریت، آزمون در استان‌های مذکور لغو گردیده و در تاریخ اول بهمن ماه برگزار نخواهد شد.
شایان ذکر است زمان جدید آزمون، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا هر گونه تغییر در شرایط از طریق سایت مرکز آزمون یا سیستم پیامکی(با سرشماره مرکز آزمون به شماره ۹۸۲۱۶۶۴۶۱۷۱۲) اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

خبر ۲۹ دی ۱۴۰۰ - دریافت کارت آزمون‌های جذب داوری و میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کلیه داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به اطلاع می‌رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

آزمون در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ دی ۱۴۰۰- زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

آزمون در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه به پروفایل کاربری خود درمراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

خبر ۱ دی ۱۴۰۰ -تمدید مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری و آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون‌ها و تقاضای داوطلبان، مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تمدید شده است. لذا ثبت‌نام مجدد از عصر روز اول دی‌ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز ۷ دی‌‌ماه ۱۴۰۰، از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ آذر ۱۴۰۰- تعویق زمان برگزاری آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف می‌رساند، زمان برگزاری آزمون از تاریخ ۲۶ آذرماه به اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تغییر یافته است.

خبر ۲۴ آبان ۱۴۰۰- فراخوان جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰

مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با استناد به مقررات قانون شوراهای حل اختلاف مصوب ۱۳۹۴ و آیین نامه اجرایی آن مصوب ۱۳۹۵ از کارکنان افتخاری در شوراهای حل اختلاف )به عنوان دبیر، اجرای احکام و نیروهای ستادی به شرح زیر دعوت به همکار ی مینماید.

بخش اول : شرایط عمومی داوطلبان
۱ .متدین به دین مبین اسلام
۲ .تابعیت جمهور ی اسلامی ایران
۳ .التزام عملی به قانون اساسی جمهور ی اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
۴ .حسن شهرت به امانت و دیانت و صحت عمل
۵ .عدم استفاده از مشروبات الکلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر یا روانگردان
۶ .حداقل ۳۰ سال سن تمام
۷ .کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت از آن برای مشمولان
۸ .متاهل بودن
۹ .سابقه سکونت در حوزه شورا حداقل به مدت شش ماه
۱۰ .نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفر ی و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی

تبصره ۱ : ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۲۵/۰۸/۱۴۰۰ (میباشد.

برای مشاهده شرایط فراخوان اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ