رئیس ‌کمیته امداد کشور خبر داد کمیته امداد امسال ۵۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

۲ نظر

سید مرتضی بختیاری گفت: کمیته حضرت امام(ره) برنامه دارد امسال پانصد هزار شغل با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در کل کشور ایجاد کند.

به گزارش بازارکار به نقل از کیهان: رئیس ‌کمیته امداد کشور افزود: در استان لرستان ۱۷ هزار و ۲۰۰ شغل با هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ایجاد می‌شود.گرچه تلاش مضاعف می‌طلبد و دشواری‌های خاص خود را دارد‌، اما با توجه به اینکه قدم موثری در تحول اقتصادی خصوصاً اقتصاد خانواده و همچنین رونق اقتصادی در روستا نیز رخ می‌دهد، در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.
وی راهبری شغلی را یکی از روش‌های کمیته امداد برای اشتغال منتهی به درآمد پایدار عنوان کرد و بیان داشت: تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد و راهبر شغلی آموزش مهارت‌، مواد اولیه و دار قالی را تامین می‌کند.
بختیاری با اشاره به احیای فرش دستباف لرستان که سابقه بسیار طولانی و تاریخی دارد‌، بیان کرد: مزیت خوبی که این کار دارد همه اینها می‌توانند در داخل خانه فعالیت کنند.
رئیس‌کمیته امداد کشور حمایت از نخبه‌ها را ازمهم‌ترین ویژگی‌های حمایتی امداد بیان کرد و گفت: یکی از ماموریت‌های ویژه کمیته امداد حمایت از افراد نخبه تحت پوشش این نهاد مردمی است.
وی گفت: تا به این لحظه در استان لرستان ۳۸۵ نخبه به معنای واقعی شناسایی شده به‌طوری که رتبه ۲ کنکور در کوهدشت لرستان در بین این عزیزان است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای رئیس ‌کمیته امداد کشور خبر داد کمیته امداد امسال ۵۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

  • ن
    نوید گندمکار
    ۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
    لطفا خدا را در نظر بگیرید من8ماهه کارام انجام دادم برا وام میگن بودجه نومده .تا کی باید سرگردون باشیم؟
    • ن
      نوید گندمکار
      ۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
      من از سال قبل پرونده سازی کردم و همه مدارک و تاییدیه و ثبت‌نام و ... انجام دادم گفتن بودجه بیاد معرفیتون میکنیم به بانک .تا الان که برج 4سال 1402هست میگن بودجه نیومده خدایی اصلا کار درستی نیست مسخره کردن مردم
      با قرض شغل راه انداختم که وامم بیاد بدهیم بدم ولی خبری نیست

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ